Gadżety | Szpieg | Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Szpieg - Gadżety
Poniżej znajduje się charakterystyka dostępnych gadżetów. W nawiasach podałem ilość, jaka zabiera ze sobą najemnik za jednym razem. Po wykorzystaniu nie można ich zabrać na nowo. Jedyną opcja pozyskania pełnego magazynku jest śmierć i rozpoczęcie gry od miejsca startu.
Smoke Grenade (5)
Najlepszy gadżet będący na standardowym wyposażeniu. Granat gazowy działa po kilku chwilach od aktywacji, tworząc chmurę toksycznego gazu, zasłaniającego wszystko w okolicy. Gdy najemnik na nią wpadnie, dusi się oparami i nie może walczyć. Jeżeli nawdycha się zbyt dużej ilości gazu, na kilka sekund zasypia. W tym czasie można spokojnie wykonać cel misji. Jest to bron szczególnie przydatna w pomieszczeniach i wąskich korytarzach, w których najemnik nie ma gdzie uciekać. Najlepszym sposobem użycia gazu jest rzucenie go pod nogi, z ręki. Używanie granatnika daje kiepskie rezultaty i przeważnie opóźnienie aktywacji gazu pozwala najemnikowi spokojnie oddalić się od niebezpiecznej chmury. Warto pamiętać, że najemnik nie widzi chmury gazu, jeżeli używa wizji elektromagnetycznej. |
Chmura dymu jest zabójcza dla najemnika. Najpierw go dusi, a potem usypia.
Flash Bang (5)
Działa tylko w przypadku, gdy najemnik ma wyłączone wizje. Inaczej znikniesz z jego widoku tylko na ułamek sekundy. Standardowo ogłusza oponenta oraz oślepia go na kilka sekund. Przydatne głównie w starciach, szczególnie podczas walki na bliski dystans. Można również stosować je z granatnikiem, np. jako wabik. |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie