Cinema | Mapy | Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Mapa: Cinema
Dostępne tryby: Neutralization
Kino pod względem podziału pomieszczenia nie odchodzi od standardów. Trzy sale: kinowa, w której można zobaczyć kawałek reklamówki SC; dwupiętrowa poczekalnia, kryjąca po kilka urządzeń na piętro oraz odcięta drzwiami wymagającymi hakowania (lub przedostania się górą, przez tunele wentylacyjne) sala. Łącznie trzy pomieszczania, stosunkowo spore i poza salą kinową dobrze oświetlone oraz wyposażone w pełną gamę czujników wykrywających obecność szpiega. Od początku masz dostęp do wszystkich miejsc na mapie.
Szpieg:
Grę zaczynasz w tunelu prowadzącym do sali kinowej. Najlepiej wyjdź do niej od razu. Uważaj tylko na najemnika, który może w tym miejscu na Ciebie czekać. W razie potrzeby możesz skoczyć za ekran kinowy i schronić się w znajdujących się tam korytarzach. To tylko przejściowe pomieszczenia, wiec nie warto zostawać tu na dłużej. Pamiętaj o gaśnicach - jeden strzał i oślepisz najemnika na pewien czas.
Dwupoziomowa sala połączona jest schodami w jej centralnej części. Uważaj na kamery i czujniki, które mogą zdradzić Twoją obecność. Wykonanie zadania w tym miejscu jest łatwe, o ile nie zostaniesz zawczasu wykryty. Umieszczenie urządzeń w budkach umożliwia w miarę bezpiecznie do nich podejście, gdyż najemnik musi wejść do środka lub zacząć strzelać przez okno, zanim będzie mógł nawiązać walkę. Możesz korzystać z okalających poczekalnię tuneli wentylacyjnych oraz umieszczonych pod sufitem rur, po których można wpinać się nad biegającym w dole oponentem.
Ostatnia sala to najtrudniejszy orzech do zgryzienia. Hakowanie drzwi jest trudniejszym sposobem na wejście, gdyż doświadczony najemnik po zorientowaniu się o tym procederze może sprawdzić miejsca (raptem dwa), w których można to robić. Jeśli będziesz miał pecha, szybko Cię dopadnie. Wejście przez tunele wentylacyjne pod sufitem wydaje się być bezpieczniejsze, ale potem jeszcze trzeba dostać się na dolne rejony, by móc zająć się jednym z urządzeń.
Najemnik:
Umieszczenie min w kilku miejscach, najlepiej w niewielkich budkach uniemożliwia szpiegowi ucieczkę. Pozwala również na zabezpieczenie sporej części poziomu. Dalszą część można pilnować samodzielnie, nasłuchując w międzyczasie detonacji - jeśli ona nastąpi, to znaczy że szpieg nieżyje, albo zaraz zacznie wykonywać zadanie.
Warto zaczaić się na niego w sali kinowej, gdyż nad wyraz często będzie przez nią przechodził. Ale nie siedź w niej za długo, bo może się okazać, że oponent znajduje się na drugim końcu mapy, tuż pod urządzeniem będącym celem misji. Pilnuj również drzwi które szpieg może hakować. Jeśli dostaniesz wiadomość że to robi, czym prędzej je sprawdź. Może złapiesz go na gorącym uczynku.