Jakarta - część 2 | Indonesia | Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Ta droga zaprowadzi Cię w miejsce z czymś w rodzaju szklarni. To niewielki placyk pilnowany przez kilku strażników. Twoim celem jest studzienka kanalizacyjna, umieszczona tuż pod płotem (trzymaj się cały czas lewej strony, jak tylko zaczyna się plac, znajduje się w tym miejscu studzienka). Zejdziesz tędy do kanałów.
W nich zeskocz do wody i udaj się korytarzem aż do miejsca z przejściem w ścianie, po prawej. Trafisz do drugiego korytarza, pilnowanego przez strażnika. Poczekaj aż zacznie poruszać się w lewo, po czym idź za nim. Strzel do lampy pod sufitem, by poczuć się bezpiecznie. Jak tylko natkniesz się na identyczne przejście jak wcześniej, tym razem po lewej, stań przy nim. Nie wchodź za nic od razu do środka!
Skorzystaj z pistoletu, by zniszczyć znajdująca się tam kamerę. Poczekaj aż drugi strażnik sprawi co się stało, poczym wejdź do kolejnego tunelu i niszcząc lampy dostań się do miejsca z drabiną. Podskocz, by się po niej wspiąć i wyjdź do góry. Znajdziesz się przy studzience na placu oświetlanym przez reflektory.
Musisz uważać również na rozmieszczone tu miny, widoczne przy użyciu termowizji. Gdy reflektor zacznie oświetlać dalszą część placu, należy przebiec za widoczną w okolicy skrzynię. To da Ci chwilowe schronienie. Druga część jest trudniejsza. Musisz znów poczekać chwilę, po czym przebiec pomiędzy płotem i anteną satelitarną (oraz miną) do drugiej skrzyni. By nie zdetonować miny, wykonaj przewrotkę tuż przy płocie.
Stąd biegiem przedostań się w okolicę chodnika ułożonego z regularnych kawałków materiału (po prawej, pod budynkiem, gdzie nie sięga światło reflektorów). Musisz wspiąć się po siatce w okolicę transformatorów. Przejdź do znajdujących się tam drzwi i wyważ zamek, by dostać się do wnętrza budki strażnika. Zrób to po cichu, by go nie zaalarmować.
Wyjdziesz na ostatni już plac, z trzema strażnikami. Najlepiej będzie, jeśli uda Ci się przedostać za samochód z lewej niezauważenie. Stąd wespnij się na betonowy kwietnik i dalej na oświetloną część budynku, wchodząc w szparę pomiędzy ścianami. Tutaj możesz skorzystać z podwójnego skoku, by w ten sposób wyjść na dach.
Przy antenie satelitarnej znajduje się dziwne urządzenie. Zniszcz szybę w oknie dachowym, po czym przypnij do tego urządzenia linę, by zjechać spokojnie do wnętrza budynku. Tam chowaj się za kolumnami, idąc w stronę wind i uważając na strażnika. Wejdź do pierwszej z kolei windy i wyjedź na wyższe piętro. To zakończy tę część misji.