Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

TOCA Race Driver 3 - poradnik do gry

TOCA Race Driver 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ustawienia wyścigu poradnik TOCA Race Driver 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przed każdym z wyścigów będziesz musiał zdecydować się na wybór zespołu, w którym pojedziesz. Brzmi poważnie... Jednak od podjętej decyzji zależy jedynie kolor, jaki będzie posiadała karoseria auta katowanego przez kilka najbliższych jazd. Sporadycznie istnieje możliwość wybrania konkretnego modelu pojazdu. Przykładowo, w wyścigach aut z napędem na cztery koła można wybierać między Subaru, a Mitsubishi. W menu selekcji pojazdu możesz również skorzystać z opcji ustawiania poziomu fizyki (wyłączyć/włączyć "Symulację Zawodową", zniszczenia oraz żwirowe pułapki).

Przed samymi zawodami masz okazję ustawić samochód (Tuning), podrasować go nieco (Upgrades), przetestować (Practice) oraz wziąć udział w sesji kwalifikacyjnej (Qualification). Ewentualnie można pominąć którąś z nich (Skip) lub wycofać się z zawodów (Retire). Trzeba jednak pamiętać, że wycofując się w menu głównym wyścigów rezygnuje się z całego cyklu. Pojedynczy wyścig danego pucharu można pominąć jedynie będąc na torze (Start -> Retire from race)

Przed większością z wyścigów istnieje możliwość dostosowania ich do własnych oczekiwań. - Ustawienia wyścigu - TOCA Race Driver 3 - poradnik do gry
Przed większością z wyścigów istnieje możliwość dostosowania ich do własnych oczekiwań.

Przed większością zawodów (nie dotyczy to np. Próby Czasowej) będziesz mógł skonfigurować reguły nimi rządzące. Programiści zadbali, by była możliwość ustawiania ilości okrążeń. Dostępne są trzy standardowe poziomy inteligencji przeciwników, jednak po przełączeniu na "Inne" (Custom), można dobrać je wg własnych upodobań. Rozgrywkę ułatwia wyłączenie kar, które zgrupowano w sekcji "Zasady Wyścigu" (Race Rules). Ostrzeżenia, aż po dyskwalifikację włącznie, można otrzymać za ścinanie zakrętów (Corner cuting) oraz lekkomyślną jazdę (Careless driving). Wymiar kary jest zależny od sposobu dokonania przewinienia. Bezczelnie ścięty zakręt kończy się dyskwalifikacją, jednak niewielkie opuszczenie drogi pociągnie za sobą tylko ostrzeżenie.

Wyścigowego klimatu dodają flagi. Żółta oznacza kolizję na torze i zakaz wyprzedzania. O wiele przyjemniejsze skojarzenia wywołuje flaga zielona, potwierdzająca, że sytuacja na torze została już opanowania i można powrócić do zaciętej rywalizacji. Z kolei biała informuje, że zawody mają się ku końcowi, gdyż rozpoczęło się ostatnie okrążenie. Niebieska nakazuje przepuszczenie dublującego zawodnika. Pokazana biało-czarna flaga równa się ostrzeżeniu, zaś w pełni czarna - karze czasowej lub dyskwalifikacji. Nieraz pojawia się także czarna flaga z pomarańczowym kołem, która oznacza, że prowadzony samochód jest na tyle zdezelowany, iż należy go niezwłocznie serwisować w boksie.