Modyfikacje (Upgrades) poradnik TOCA Race Driver 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Możliwość podrasowania pojazdów jest nowością w ToCA. Przed niektórymi wyścigami można skorzystać z puli punktów, które rozdysponowuje się między lepsze części do silnika, przyczepniejsze opony, skuteczniejsze hamulce i wiele innych kluczowych podzespołów. Przeróbki podzieliłem na dwie sekcje - jedna z nich poprawia osiągi auta, druga gwarantuje lepszą przyczepność oraz wytrzymałość. Od uznania gracza zależy, czy woli mieć szybkie, czy stabilne auto. Przetestowałem wiele kombinacji, dochodząc do następujących wniosków - na torach z dużą ilością prostych rozsądne jest zwiększanie mocy silnika, natomiast na krętych odcinkach lepiej sprawuje się auto z seryjnym silnikiem, ale lepszymi hamulcami i oponami. Stwierdzenie to dotyczy zabawy z aktywnym trybem "Handling".
W trybie uproszczonej fizyki wystarczy podrasować jedynie silnik, ponieważ na zakrętach konsola sama redukuje prędkość i czuwa nad przyczepnością. Decydując się na skorygowanie jakiegokolwiek podzespołu, nie warto kusić się na ostatni stopień modyfikacji, który zmniejsza stan konta o wiele punków. Za podobną cenę warto wybrać trzy inne elementy i uzyskać de facto lepszy rezultat. Oczywiście można w ogólnie nie dokonywać zmian. Wówczas gra zapyta, czy ma samodzielnie wybrać zestaw modyfikacji. Rozsądnie jest potwierdzić, ponieważ jazda usprawnionym samochodem na pewno nie przyniesie strat czasowych. Poniżej pokrótce omówię każdy z elementów, aby ułatwić rozeznanie, co warto montować, co zaś można pominąć.
Silnik
Dostrajanie silnika | Engine tuning | Podrasowanie silnika dodaje kilka koni, zwiększa zużycie paliwa, warto zastosować. |
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie