Ważne wybory | Epizod 3 - A Crooked Mile | The Wolf Among Us The Wolf Among Us - sezon 1 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
The Wolf Among Us oferuje nam wybór, który niesie za sobą jego konsekwencje. W każdym epizodzie znajdziemy ich kilka a gra automatycznie się do nich zaadaptuje. Nie jest powiedziane, że w każdym przypadku będzie to wybór dobry czy zły albo czy będzie miał faktycznie odbicie w dalszym opowiadaniu. Niekiedy będziemy musieli wybrać spośród dwóch opcji, które tak czy inaczej okażą się złe. W zależności który wybierzesz, w dalszych przygodach postacie mogą reagować na Twoje poczynania inaczej. Pod koniec każdego epizodu możemy sprawdzić jak postąpiliśmy oraz porównać je z wyborami innych graczy.
Ważny Wybór 1
Pierwszym ważnym wyborem jest sytuacja na pogrzebie Lily. Możemy przerwać Snow jej mowę pogrzebową lub poczekać do jej końca. Brak skutków wyboru
Ważny wybór 2
Drugi ważny wybór jest zarazem najważniejszym wyborem w tym epizodzie. Od niego będzie zależeć w jakich wydarzeniach będziemy uczestniczyć. Chociaż wyborów jest trzy, to zmiana historii obowiązuje tylko w przypadku dwóch z nich.
1.) Dee's Office - Wybierając biuro braci Tweedle automatycznie blokujemy wydarzenia, które miałby miejsce w pokoju Crane'a. Do jego apartamentu uda się wtedy Bluebeard. Po dojściu na miejsce, zastajemy Flycatchera, całego i zdrowego a biuro możemy przeszukać. Apartament Crane'a będzie wtedy zniszczone, dowody spalone i nie będziemy widzieli okradającego mieszkanie Jack'a.
2.) Crane's Apartment - Wybierając pokój Crane'a, Bluebeard uda się do biura braci Tweedle i skutek tego będzie taki sam jak przy wyborze pierwszym. Będziemy mogli przeszukać dokładnie pokój Crane'a oraz wpadniemy na okradającego mieszkanie Jack'a. Tymczasem w biurze braci Tweedle, Bluebeard zrobi bałagan i będzie znęcał się nad Flycatcher'em, próbując za wszelką cenę wyciągnąć z niego informacje.
3.) Bar Trip Trap - Wybierając bar Holly, sytuacja powtórzy się w każdej z nich. Jedyną różnicą jaka jest zawarta w tym wyborze to brak panowania nad Bluebeard'em, który uda się do apartamentu Crane'a.
Ważny wybór 3
Trzecim ważnym wyborem są sytuacje odrębne, opisane w wyborze numer dwa.
1.) Jeżeli wybraliśmy apartament Crane'a, naszym wyborem będzie umowa z Jack'iem
2.) Jeżeli wybraliśmy biuro braci Tweedle lub bar Trip Trap naszym wyborem będzie zaoferowanie Flycatcher'owi pracy w Woodlands (Sytuacja powtarza się nawet jeśli wybraliśmy apartament Crane'a, lecz nie jest odbierana przez grę jako ważny wybór).
Ważny wybór 4
Czwartym na liście ważnym wyborem jest sytuacja w domu wiedźmy. Mamy wtedy do wyboru czy spalić magiczne drzewo, tak jak sugeruje nam to Snow, czy zlitować się nad staruszką i pozostawić go przy życiu. Brak konsekwencji w tym epizodzie.
Ważny wybór 5
Z ostatnim wyborem spotykamy się przy końcu epizodu. Chodzi mianowicie o to czy zabijemy Dum'a czy darujemy mu życie. Konsekwencji w tym epizodzie brak, jednak bardzo prawdopodobne że odbije się to w przyszłych przygodach.