Travel | Epizod 3 - A Crooked Mile | The Wolf Among Us The Wolf Among Us - sezon 1 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Rozdział Travel, zaczynamy w biurze Crane'a. Doktor wyciągnął nam śrut z ramienia.
1.) I have to find Crane! | Muszę znaleźć Crane'a! |
2.) How's everyone else ? | jak z innymi ? |
3.) Snow are you okay ? | Snow, wszystko w porządku ? |
4.) ... | milczenie |
1.) I'll try | spróbuję |
2.) Too bad | A to pech |
3.) It's not up to me | to nie ode mnie zależy |
4.) ... | milczenie |
Snow sugeruje żeby następnym krokiem było czekanie aż Bufkin naprawi potłuczone lustro.
1.) Just wait for the mirror ? | czekamy na lustro ? |
2.) Crane's getting away | Crane jest coraz dalej |
3.) Any other leads ? | jakieś inne tropy ? |
4.) ... | milczenie |
1.) He's behind everything | to on za wszystkim stoi |
2.) I think he killed Lily. | myślę, że to on zabił Lily |
3.) I'm not sure | nie jestem pewny |
4.) ... | milczenie |
1.) Sure | jasne |
2.) What's on your mind ? | co cię gryzie ? |
3.) Let's keep this professional | Zachowajmy profesjonalizm |
4.) ... | milczenie |
Snow zapyta nas czy my czerpiemy satysfakcje z tego, że sprawy się komplikują.
1.) So what if i do / Snow will remember that | nawet jeśli, co z tego ? / Snow to zapamięta |
2.) Why bring this up ? / Snow will remember that | dlaczego o tym wspominasz ? / Snow to zapamięta |
3.) No, i don't enjoy it! | nie, nie mam z tego ubawu |
4.) ... | milczenie |
Bufkin przerywa rozmowę ze Snow mówiąc, że w potłuczonym lustrze brakuje jednego elementu.
1.) Crane must have taken it. | Crane musiał to zabrać |
2.) Sure it's not here ? | jesteś pewien, że tego tu nie ma ? |
3.) You wasted our time! / Bufkin will remember that | zmarnowaliśmy przez ciebie czas! / Bufkin to zapamięta |
4.) ... | milczenie |
1.) What's the "hard way" ? | Co to znaczy innym sposobem ? |
2.) I'll find Crane myself | sam znajdę Crane'a |
3.) How long will the mirror take ? | ile czasu zajmie naprawa lustra ? |
4.) ... | milczenie |
Po rozmowie rozglądamy się po otoczeniu gdzie znajdziemy Bufkin'a - Talk to oraz biurko Crane'a Crane's Desk - Examine. Po interakcji z biurkiem znajdziemy leżący na nim list Letter - Examine oraz szufladę Drawer - Open w której znajdziemy książkę Book - Examine. Inspekcję przerwie nam Bluebeard, który wparuje do gabinetu Crane'a.
1.) Get out, Bluebeard | wyjdź, Bluebeard |
2.) The mirror can't be fixed | lustro nie może zostać naprawione |
3.) Snow shouldn't have called you | Snow nie powinna po ciebie dzwonić |
4.) ... | milczenie |
1.) Bluebeard, why do you care ? | Bluebeard, co cie to tak obchodzi ? |
2.) What do you know about Crane ? | co wiesz na temat Crane'a ? |
3.) You're not needed here / Bluebeard will remember that | nie jesteś tu potrzebny / Bluebeard to zapamięta |
4.) ... | milczenie |
UWAGA!
Stajemy przed drugim ważnym wyborem. Wybór ten znacząco odbije się na późniejszych wydarzeniach w grze. Do wyboru mamy trzy miejsca. Jeżeli wybierzemy biuro braci Dee, Bluebeard uda się do apartamentu Crane'a i na odwrót.
- Dee's Office (The Dumb Soldier) - Jeżeli udamy się do biura braci Tweedle znajdziemy tam wskazówki dotyczące wiedźmy Crane'a. Do późniejszego wyboru należy Crane's apartment, do którego udał się Bluebeard lecz zastaniemy tam tylko spalone rzeczy, z których nie dowiemy się niczego (Nie będzie również okradającego mieszkanie, Jack'a). Na koniec bar Trip Trap, którego historia powtarza się w trzech przypadkach. Wybierając Dee's Office lub Holly's Bar na początku, dochodząc do biura Tweedle zastaniemy sprzątającego Flycatcher'a, któremu nic nie będzie
- Crane's Apartment (My Kingdom) - Wybierając apartament Crane'a, znajdziemy tam dużo przydatnych rzeczy łącznie z adresem samej wiedźmy. Będziemy także świadkami jak Jack okrada mieszkanie Crane'a. W późniejszym wyborze między Holly's Bar oraz Dee's Office nie będzie różnicy gdzie pójdziemy najpierw. Holly's Bar nie będzie się różnił historią. W biurze Dee znajdziemy pobitego Flycatcher'a i żadnej wskazówki dotyczącej naszego śledztwa.
- Holly's Bar (Autumn Fires) - Wybierając bar Trip Trap historia powtórzy się tak jak dwóch innych przypadkach. Bluebeard wybierze mieszkanie Crane'a więc jeżeli dojdziemy do niego zastaniemy same zgliszcza.