Healer (postać lecząca) | Role i buildy postaci w The Division poradnik The Division
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Healer (postać lecząca)
Ogólne informacje
Głównym celem postaci leczącej, co jest dość oczywiste, jest uzdrawianie reszty drużyny i trzymanie wszystkich przy życiu. Podobnie jak w przypadku opisanego w poprzednim rozdziale tanka, medyk także polegał będzie w głównej mierze na Mocy Umiejętności, która zwiększy skuteczność uzdrowień i znacząco skróci czas ich odnowienia.
Wrogowie na wyższych poziomach trudności zadają wręcz absurdalne ilości obrażeń i nawet najbardziej wytrwali i odporni Agenci nie będą w stanie długo wytrzymać bez odpowiedniego źródła leczenia - a ilość apteczek jest niestety ograniczona. Tutaj przychodzi Medyk, który pomiędzy seriami skierowanymi w stronę wroga będzie w stanie przywracać utracone punkty zdrowia i wskrzeszać poległych sojuszników - także ze sporego dystansu.
Ważną cechą tego builda są spore możliwości dostosowania go - z uwagi na olbrzymią ilość Mocy Umiejętność możesz także korzystać ze zdolności ofensywnych, jeśli zajdzie taka potrzeba (a w szczególnej sytuacji robić także za drużynowego tanka). W idealnych warunkach (w takich, w których w drużynie jest wolne miejsce na postać leczącą) lepiej jednak skupić się właśnie na leczeniu.
Kluczowe atrybuty
Rzeczy, które będą potrzebne, by ten build zadziałał to:
- Wysoka Moc Umiejętności - 40,000 - 45,000. Pozwoli to na częste korzystanie ze zdolności, a twoje uzdrowienia będą przywracać punkty zdrowia twoich sojuszników do maksimum (a często i ponad to).
- W miarę możliwości - Broń Palna. Nie będziesz skupiał się na zadawaniu obrażeń, jednak pomiędzy leczeniami warto jest choć trochę uszkodzić wroga.
- Przyspieszenie - czyli redukcja czasu odnowienia zdolności. Im krócej będą odnawiać się zdolności, tym częściej będziesz w stanie z nich korzystać.
- Premia do zdolności (jako atrybut dodatkowy w sprzęcie): Pierwsza Pomoc i tych, które zamierzasz używać (opisane w dalszej części)
- Pancerz. Potrzebny dla każdego, nie inaczej jest z medykiem - martwy medyk to bezużyteczny medyk. Zmniejszy to obrażenia otrzymywane od wrogich pocisków. Pamiętaj jednak, iż obrażenia pochodzące od innych źródeł nie będą zmniejszane (do tego potrzebna jest ochrona na obrażenia egzotyczne). Minimum to ok 4,500 - 5,000 pancerza, jednak nie warto jest iść w absurdalne ilości, gdyż premia z pancerza szybko zaczyna maleć wraz z przebiciem progu 5,000.
- Ochrona przed przeciwnikami elitarnymi. Większość wrogów wysokopoziomowych jest klasyfikowana jako elitarni, przez co każdy 1% ochrony przed nimi to 1% mniej obrażeń od ich wszelkich ataków (kul, granatów, itp.). Im więcej ochrony przed elitami uda ci się zmagazynować, tym lepiej.
- Zdrowie na poziomie 50,000 - 60,000. Ta ilość to absolutne minimum by nie paść od jednego strzału wrogiego snajpera.
Oczywiście da się obejść z wartościami znaczniej mniejszymi, szczególnie z uwagi na fakt, iż skompletowanie ich trochę potrwa, jednak te podane wyżej powinny być twoim celem - jeśli uda ci się je osiągnąć / zebrać, gra jako postać lecząca będzie znacznie ułatwiona.
Zdolności i talenty
Twoją podstawową zdolnością będzie Pierwsza Pomoc. Pozwala ona leczyć sojuszników z odległości, przez co nie będzie trzeba wystawiać się zza osłony. Najlepszą modyfikacją jest Defibrylator - dzięki niemu będziesz w stanie podnieść sojusznika, który został powalony przez wroga.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie