Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

The Banner Saga 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lundar | Rozdział 10 / Chapter 10 | The Banner Saga 2 poradnik The Banner Saga 2

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Lundar

Kolejna walka - Lundar | Rozdział 10 / Chapter 10 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry
Kolejna walka

Podczas drogi do Lundar twoi zwiadowcy zauważą wrogów. Podczas rozmowy z nimi będziesz musiał podjąć decyzję odnośnie tej sytuacji.

  • "Slow down and tighten the caravans rank" - nic się nie stanie.
  • "Focus on the attackers in front" - Staniesz do walki z dzikusami. Masz więc szansę na zdobycie kilkunastu punktów sławy (renown).
  • "Focus on the attackers behind you" - Opcja dokładnie taka sama jak opisana wyżej. Po wygraniu walki z dzikusami otrzymasz kilkanaście punktów sławy (renown).
  • "Send fighters to both ends and repel the attacks" - Ostatnia opcja jest zarazem tą najgorszą. Nie będziesz uczestniczył w walce oraz stracisz 10 wieśniaków, 15 wojowników oraz 4 Varlów, a morale całej karawany ulegnie nieznacznemu pogorszeniu.
Lundar - Lundar | Rozdział 10 / Chapter 10 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry
Lundar

Po przybyciu do Lundar będziesz musiał podjąć kilka bardzo ważnych decyzji. Niektóre z tych decyzji będą także odpowiednikiem działań wojennych. Na początek rozwiąż problem dotyczący agresywnego zachowania Horsebornów.

"Let's stop horseborn and deal with the Dredge later" - Opcja ta spowoduje, że będziesz musiał walczyć z horsebornami oraz z Dredgami. Po wygraniu walki z horsebornami utracisz 73 wieśniaków, 46 wojowników oraz 22 Varlów. Uratujesz natomiast 226 innych wieśniaków przez co zdobędziesz 11 punktów sławy co razem utworzy około 37 punktów sławy. Dodatkowo poprawisz także morale całej karawany. Walka z horsebornami nie będzie należeć do łatwych dlatego opcja ta zalecana jest tylko w momencie, w którym czujesz się na siłach. Za obie wygrane walki pod koniec rozdziału otrzymasz 10 wojowników oraz 33 wieśniaków.

  1. "We have to say Oddleif and the others" oraz "Shield Wall. Advance slowly and keep them from flanking us!" mają dokładnie ten sam skutek. Po wyborze rozpoczniesz walkę z horsebornami.

"Defend the town from the Dredge" - Opcja spowoduje, że na początku zaczniesz walczyć z Dredgami. Po wygranej walce stracisz 73 wieśniaków, 46 wojowników oraz 22 Varlów. W zależności, którą decyzję poniżej podjąłeś, taką nagrodę otrzymasz.

  1. "Send Dagr and Ludin to dispatch dredge from behind" - Po wybraniu opcji pierwszej otrzymasz kolejny artefakt, tym razem od Ludina. Artefaktem tym będzie Ormhildr's Bangle. Za wygraną bitwę natomiast otrzymasz około 37 punktów sławy.
  2. "We'll stick together and rout them" - Po wybraniu drugiej opcji nie otrzymasz artefaktu przewidzianego w opcji pierwszej. Zmieni się także ilość zdobytych punktów sławy za wygraną walkę, których w drugim przypadku będzie aż 58.
Doskonała okazja do zdobycia zasobów - Lundar | Rozdział 10 / Chapter 10 | The Banner Saga 2 - The Banner Saga 2 - poradnik do gry
Doskonała okazja do zdobycia zasobów

Po stoczonej walce przybiegnie do ciebie starzec, ostrzegając cię tym samym o kolejnym ataku. W tym miejscu musisz podjąć kolejną decyzję.

"We can't afford to split up" - Za pomocą pierwszej opcji decydujesz, że nie warto rozdzielać twojej grupy. Stoczysz tym samym tylko jedną walkę, która zagwarantuje ci około 28 puntków sławy (renown). W tym miejscu trzeba zaznaczyć, że zaraz po tej decyzji przyjdzie ci podjąć jeszcze jedną, tym razem ważniejszą:

  • "We'll save the families in the houses" - Opcja ta pozwala na stoczenie tylko jednej walki, za którą zdobędziesz 28 punktów sławy. Ważniejszym jednak jest w tym przypadku fakt, że po walce podejdzie do ciebie starzec, dziękując ci za ratunek jego ludzi (patrz obrazek). W tym momencie możesz wybrać czy chcesz by dołączył razem z nimi do twojej karawany - "You're welcome to join us, but it's not an easy trek" lub odprawić go do domu by ten zajął się ludźmi - "We can't afford to feed and protect so many". Uwaga! W przypadku pierwszej opcji w nagrodę za przygarnięcie ludzi otrzymasz aż 5 punktów sławy, 181 wieśniaków, 120 zapasów oraz specjalny artefakt - Solvi's Method. Po wybraniu drugiej opcji otrzymasz tylko 5 punktów sławy.

"We'll save as many as we can, Split Up!" - Opcja powoduje, że walczysz na dwóch frontach różnymi grupami bohaterów. Za każdą wygraną walkę otrzymasz 14 punktów sławy co da łącznie 28. Po wygranej bitwie powtórzy się sytuacja ze starcem, jednakże tym razem decyzje nie oferują niczego w zamian.