Rozdział 4- A Train to Catch | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział 4: A Train to Catch
Merit czeka na mnie na stacji kolejowej. Muszę się śpieszyć, ponieważ Aspari zaczyna otrząsać się z początkowego szoku i organizować odpowiedź na nasz atak.
WIZYTÓWKI: | 1 | PROPAGANDA: | 3 |
Po rozpoczęciu misji najdziesz się w korytarzu z budką strażników. Aby przez nią przejść, będziesz musiał po raz kolejny wyważyć niesforne drzwi. Oczywiście po drugiej stronie znajdziesz wyżej wspomnianych strażników, ale nie powinni stawiać Ci zbytniego oporu. |
Zaraz po ich wyeliminowaniu spójrz na ścianę po prawej - ha! Propaganda (
Przejdź znajdującymi się tuż obok drzwiami, prowadzącymi do depozytu. Tam za jednym z regałów znajdziesz wizytówkę.
Po jej zebraniu wróć pod drzwi i spójrz na ścianę, wysoko nad nimi - widnieje tam kolejne logo Aspari z ukrytym przesłaniem.
Skieruj się w dół korytarza prowadzącego na stację kolejową. Po drodze, w pomieszczeniu z kolumnami w kształcie litery Y zostaniesz zaatakowany przez sporą grupę przeciwników. Z pomocą DARTa, aplikacji oraz karabinku, z którym rozpoczynasz misję, szybko się z nimi rozprawisz. Uważaj tylko na snajperów na wyższym poziomie i pamiętaj o używaniu osłony (same kolumny powinny wystarczyć). Po walce idź do drzwi na końcu korytarza. Cokolwiek by się nie działo, staraj się nie używać karabinu Gauss - jego amunicja będzie na wagę złota na końcu tej misji.
W końcu dotrzesz na stację kolejową, na której już czeka na Ciebie agent Merit. Twierdzi on, że Cię osłania - niestety jego wyobrażenie osłony, to narzekanie na spóźniający się pociąg, a więc jesteś tu zdany tylko na siebie. Z każdej strony na peron będą napływać przeciwnicy małymi grupkami - na szczęście nie na raz. Używaj znajdującej się na środku klatki schodowej jako osłony przed wrogim ogniem. Cały czas pamiętaj o nie używaniu Gauss'a!
A' propos klatki schodowej - w wolnej chwili między falami przeciwników zajrzyj na dół, aby znaleźć ukrytą propagandę.
Gdy w końcu nadjedzie pociąg, a wraz z nim pierwszy boss - agent Tetsuo. Unieszkodliwi on Merita, a więc znów (tez mi niespodzianka) będziesz zdany tylko na siebie. Tetsuo używa karabinu Gauss, więc używanie osłony będzie bardzo ważne. To właśnie z jego powodu kazałem Ci oszczędzać amunicję do wyżej wspomnianego karabinu - teraz będzie bezcenna. Agent Tetsuo jest niesłychanie szybki i dodatkowo potrafi tworzyć swoje lustrzane odbicia, które trzeba zniszczyć zanim znów będzie można uszkadzać samego agenta. W walce z nim pomogą dotychczasowe ulepszenia twojego czipu. Walka polegać będzie na włączaniu DARTa, namierzeniu Tetsuo i pruciu do niego z Gaussa tak długo, jak pozwoli na to nakładka. Kiedy nakładka się wyczerpie, wystarczy unikać jego kul okrążając klatkę schodową, poczekać aż DART się zregeneruje i powtarzać proces do skutku. Tetsuo co jakiś czas sam wycofuje się z walki i wzywa posiłki, dlatego im szybciej go zabijesz, tym lepiej. W okolicy pojawią się boty, które po zhakowaniu "dyspensują" karabinki, ale nie Gauss. Jeśli zużywasz zbyt dużo amunicji, to może być wyjście z sytuacji. Pamiętaj, że na bossów nie działają aplikacje! Opisywaną metodę na pokonanie Tetsuo przedstawiam w poniższym filmiku.
Po pokonaniu tego bossa polecam wykupienie za zdobyty punkt ulepszenia PROTECTIVE SHIELDING. Wejdź do pociągu po raz kolejny siłując się z drzwiami, idź za Meritem, a kiedy dotrzecie do kokpitu pociągu, zhakuj go aby zakończyć misję.