Rozdział 14- The Wall | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział 14: The Wall
W ślad za Lily docieram do Ściany, reliktu EuroCorp, który pozostał tu po Zamieszkach. To teren kontrolowany przez Opozycjonistów. Musze przebić się przez ich linię obrony w poszukiwaniu swojej zdobyczy.
WIZYTÓWKI: | 3 | PROPAGANDA: | 7 |
Kiedy winda się zatrzyma, będziesz musiał znów wywarzać drzwi (jak słowo daję, czy w tym świecie żadne drzwi nie działają jak powinny?).
Zeskocz do wyłomu w podłodze i korytarzem dotrzesz pomieszczenia z generatorem. Włącz generator i zhakuj pulpit pod oknem aby otworzyć sobie przejście.
Zanim jednak wyjdziesz z tego pomieszczenia, wydobądź jeszcze czip z głowy martwego agenta Aspari. Zdobyty punkt zainwestuj w ulepszenie DEXTEROUS. Korytarzami dotrzesz do kolejnego wyłomu w podłodze.
Kiedy zeskoczysz na dół, cofnij się o kilka kroków i odwróć się w prawo, a na ścianie znajdziesz propagandę.
Z korytarza w którym jesteś wyjdziesz na klatkę z szybem antycznej windy. Jest to miejsce w którym bardzo łatwo przeoczyć ukrytą wizytówkę. Przeskocz przez barierkę na trzy równoległe rury (wskazane na screenie) i przejdź po nich do niszy, w której szczur właśnie czyści futerko, pilnując twojej nowej wizytówki.
Wróć po rurach w stronę barierki i zeskocz z nich w miejscu w którym zakręcają (jest tam więcej miejsce żeby się przecisnąć). Zlokalizuj w pobliżu ścianę oblepioną plakatami - znajdziesz tam aż dwa plakaty z propagandą, jeden obok drugiego.
Zejdź po schodach aż dotrzesz do piętra z barykadą wymalowaną w żółto czarne pasy. Obok niej znajdują się drzwi, za którymi sympatycznie powita Cię Kris (pseudonim Logos), z którym jeszcze przyjdzie Ci się zmierzyć. Po kilku ciepłych słowach Kris włączy maskowanie i ucieknie. | |
Korytarz w którym się znalazłeś jest zaminowany, dlatego zejdź niżej przez przerwę w barierce. Spójrz w ciemny korytarz po lewej, a znajdziesz rewolwer oraz wizytówkę. Teraz przejdź bezpiecznie obok min i przejdź przez bramę na zewnątrz.
Znajdziesz się na placu, który jest cały zaminowany. Trzymaj się jego lewej strony, a nie będziesz musiał się nimi przejmować. Na placu spotkasz "duchy" - przeciwników używających maskowania optycznego. Można ich zlokalizować po błyskach karabinów lub po charakterystycznym zniekształceniu a'la Predator, jednak najłatwiej jest włączyć nakładkę DART i nie mieć z tym najmniejszego problemu. Plac przedzielony jest murem, na którym również znajdują się wrogowie. Zdetonuj znajdujące się tam ładunki wybuchowe lub użyj snajperki Kusanagi, którą masz przy sobie.
Po przejściu bramą na drugą stronę muru, dotrzesz wąską alejką do charakterystycznego miejsca usianego wielkimi głazami. Tutaj zaatakuje Cię bardziej zorganizowana grupka duchów. Na szczęście dla Ciebie, pod jednym z kamieni ktoś zostawił granty EMP, które czasowo wyłączają maskowanie twoich przeciwników. Kiedy pogromisz już duchy, skieruj się do bramy w murze.
Oczywiście znów będziesz musiał się z nią siłować, ale powinieneś być już do tego przyzwyczajony. Zeskocz do tunelu poniżej, a na jego końcu pojawi się twardziel z miotaczem ognia. Zabij go szybko zanim się zbliży.
Zanim rzucisz się radośnie do nowej zabawki upuszczonej przez wroga, obejrzyj się za siebie w miejscu w którym zeskoczyłeś do tunelu - wisi tam kolejny plakat propagandowy.
No, teraz wreszcie możesz potestować sobie miotacz ognia. Jest w nim na tyle paliwa, że powinno Ci ono starczyć już do końca misji, o ile nie zdecydujesz się polować miotaczem na szczury i pająki ;) Idź wzdłuż korytarzy i przypiekaj pojawiających się w nich opozycjonistów.
Na końcu korytarza dotrzesz do kraty, za którą znajduje się logo EuroCorp, czyli i propaganda.
Teraz wyjdź z korytarza na ulicę na zewnątrz. Będziesz miał tutaj okazję nabić niesłychany Rampage. Od razu po otwarciu drzwi włącz nakładkę DART, wciśnij [LPM] i przedzieraj się niemal biegiem przez tabuny wrogów, którzy będą padać w ułamku sekundy. W końcu w zasięgu twojego wzroku znajdzie się zawór, który będziesz mógł na koniec zhakować i wysadzić tym samym wrogów nad ulica. Kiedy wszyscy przeciwnicy będą już radośnie skwierczeć, wejdź do budynku na którym zhakowałeś zawór. W środku od razu zauważysz wizytówkę przy recepcji.
Spod recepcji udaj się korytarzem w lewo. Na jego końcu, po lewej stronie znajdziesz plakat, a po prawej stronie wyjście.
Gdy znajdziesz się już na zewnątrz, zostaniesz zaatakowany przez grupę wrogów na placu. Jedni zaatakują Cię z poziomu placu, a pozostali z pomostów nad nim. Jeden z przeciwników na placu jest uzbrojony w rakietnicę, ale jeśli będziesz szybki to nawet tego nie odnotujesz. Po prostu włącz DARTa i wbiegnij na plac pełną parą, spopielając wszystkich dookoła. Po prawej i po lewej stronie placu zobaczysz węzły energetyczne które możesz zhakować. Spowoduje to wybuchy nad pomostami, co może pomóc Ci wyeliminować znajdujących się tam wrogów. Po zabiciu pierwszej grupy wrogów, na placu pojawi się jeszcze kilka duchów. Po zabiciu wszystkich, wejdź do znajdującego się przy placu korytarza. Prawie na jego końcu znajdziesz właz do szybu wentylacyjnego, ale wstrzymaj się z wejściem do niego. Zamiast tego idź dalej korytarzem w lewo.
Na końcu korytarza znajdziesz ostatni plakat propagandowy. Dopiero teraz wejdź do szybu wentylacyjnego i zakończ misję.