Rozdział 2- Assault on Aspari | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział 2: Assault on Aspari
Biznes to wojna. Nasza misja: wydobyć czip od pracownika syndykatu Aspari.
WIZYTÓWKI: | 2 | PROPAGANDA: | 3 |
Pora odwiedzić konkurencję i przechwycić cenne dane. Nad miejsce akcji nadlecisz transportowcem, z którego wysiada się za pomocą klawiszy kierunkowych.
Od razu po opuszczeniu transportowca przespaceruj się w kierunku przeciwnym niż agent Merit, ponieważ za lądowiskiem znajduje się korporacyjna propaganda. Dopiero po jej odkryciu dołącz do kolegi.
Merit wejdzie do budynku nie przebierając w środkach. Gdy już będziesz wewnątrz, podejdź do sofy po lewej stronie pomieszczenia, a znajdziesz tam wizytówkę. Teraz podejdź do drzwi znajdujących się po prawej stronie i zhakuj zamek, aby przejść dalej.
Po drugiej stronie drzwi użyj aplikacji SUICIDE na strażniku, który przesłuchuje więźnia. W efekcie szyba, za którą znajdują się trzej osobnicy zostanie rozbita i będziesz mógł dzięki temu przejść do dalszej części budynku. Przejdź przez rozbitą szybę w stronę wąskich drzwi.
Klatką schodową i kolejnymi korytarzami dotrzesz do laboratorium kriogenicznego. W nim przywitają Cię strażnicy, którzy lubią ukrywać się za komorami kriogenicznymi. Aby im to utrudnić, wystarczy, że zhakujesz kontrolki znajdujące się pod sufitem, po obu stronach pomieszczenia. Komory zostaną wtedy wsunięte w ściany, pozbawiając tym samym osłony przeciwnika (ale również i Ciebie). |
Drzwi po drugiej stronie laboratorium doprowadzą Cię do celu misji. Niestety najprostsza droga jest odgrodzona, ale po prawej stronie, tuz przy drzwiach znajduje się właz. Otwórz go naciskając pulsacyjnie [F].
Szybem ewakuacyjnym dostaniesz się do małego magazynu. Po drabinie wejdź na wyższy poziom i skacząc po regałach dostaniesz się do kolejnej wizytówki.
Po zebraniu znajdźki przeskocz dalej na wąski pomost i wejdź do kolejnego szybu. Na jego końcu znajduje się kratka wentylacyjna, przez którą możesz się przebić do pomieszczenia poniżej.
Tutaj znajdziesz swój cel misji, Changa, który natychmiast popełni samobójstwo. Podejdź blisko ciała i naciśnij [F] by rozpocząć wydobywanie czipu. Dostaniesz teraz dostęp do pierwszych dwóch ulepszeń. Naciśnij [TAB] aby przejść do widoku dziennika. Zalecam wybranie ulepszenia Augmented Overlay oraz Synchronize. Są to bodaj dwa najważniejsze ulepszenia w grze.
Agent Merit ułatwi Ci powrót na platformę lotniczą i zhakuje drzwi, które musiałeś mozolnie obchodzić. Szybko znajdziesz się z powrotem w laboratorium kriogenicznym, ale tym razem zaatakują Cię już żołnierze Aspari oraz działko wysunięte z sufitu. Szybko zhakuj działko, a ono samo rozprawi się z Twoimi wrogami.
Droga powrotna okaże się odcięta, a więc znów będziesz musiał nadłożyć drogi - tym razem przez laboratorium zbrojeniowe, znajdujące się po prawej stronie. Gdy już tam wejdziesz, zwróć uwagę na naukowca testującego broń Gauss. Przyjrzyj się przez kilka chwil jej działaniu, po czym wejdź na strzelnicę, załatw laboranta i podnieś broń. Przy każdym ze stanowisk strzelniczych znajdziesz nieskończoną ilość magazynków, więc sam możesz teraz protestować broń - za chwilę przyda się ten trening.
Wyjdź ze strzelnicy i po drugiej stronie korytarza zhakuj przewody, z których wydobędzie się gaz, zamrażając przy okazji zbrojoną szybę obok. Teraz będziesz mógł ją rozbić za pomocą twojego nowego karabinu.
To jednak nie wystarczy. Teraz, gdy szyba pękła, na drzwiach znajdujących się po jednej i po drugiej stronie szyby, automatycznie zostały założone blokady. Naciśnij [PPM] aby namierzyć blokady karabinem Gauss i zestrzel je obie. Teraz będziesz mógł przejść tymi drzwiami do holu znajdującego się po drugiej stronie rozbitej szyby.
W holu zostaniesz zaatakowany z dwóch poziomów przez dużą grupę wrogów. Jedni nadejdą dołem, a kilki z nich znajduje się na balkonie powyżej. Używaj DARTa, Gaussa oraz osłony, by nie dać się zabić. Niektórzy z nich będą rzucać granatami, które możesz rozbroić hakując je w locie, po czym sam możesz je zebrać. Po zabiciu wszystkich wrogów wejdź do pomieszczenia ze statuą. Jeśli zużyłeś amunicję do Gaussa, nie ma problemu, wrogowie zostawili mnóstwo karabinków TAR, które możesz przejąć. | |
Wewnątrz zobaczysz symbol Aspari, za którym kryje się kolejny fragment propagandy.
Tuż obok, zaraz za sama statuą znajdują się zamknięte drzwi, a za nimi kolejny symbol i kolejna propaganda.
Teraz skieruj się na koniec holu w którym walczyłeś, do drzwi oświetlonych czerwonym światłem alarmowym. Dostaniesz się na platformę, nad którą unosi się twój transportowiec. Zmierzaj w jego kierunku pokonując kolejnych przeciwników na platformie. Wśród nich pojawią się latające boty, których nie da się zniszczyć bez uprzedniego zhakowania ich osłony. Wszyscy wrogowie wychodzą z windy po prawej stronie platformy, a dookoła znajdziesz dużo miejsc, gdzie możesz się na chwilę schować przed wrogimi kulami.
Kiedy dotrzesz już blisko transportowca, ten zostanie niestety zestrzelony, a Ty sam prawie spadniesz razem z nim. Na szczęście postać sama złapię wystającego żelastwa, a Ty musisz tylko szybko wciskać [F] aby wdrapać się z powrotem na platformę. W tym momencie otrzymasz wiadomość o zainstalowaniu nowego oprogramowania, a mianowicie aplikacji BACKFIRE. Gdy już się na niej znajdziesz, idź za płomieniami i urwanym śmigłem aż dotrzesz do szybu windy, do którego musisz wskoczyć. Po zakończeniu misji przywita Cię znana już symulacja, która pozwoli Ci poznać tajniki używania nowej aplikacji.