Rozdział 18- Spire Access | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział 18: Spire Access
EuroCorp się rozpada. Zdeterminowany, przedzieram się przez zgliszcza, kierując się do Iglicy.
WIZYTÓWKI: | 1 | PROPAGANDA: | 1 |
Śluza zaprowadzi Cię na zniszczoną klatkę schodową z nieaktywną windą. Twoim zadaniem będzie ponowne uruchomienie windy, abyś mógł wjechać na wyższe piętro.
Najpierw rozejrzyj się po okolicy. Powinieneś zauważyć węzeł energetyczny, przekierowujący zasilanie windy do trzech kolejnych węzłów. Będziesz musiał je kolejno hakować. Trzy węzły na ścianach rozwidlają się - jedno rozwidlenie jest prawidłowe, a drugie zawsze uszkodzone. Najpierw zhakuj samo zasilanie (czerwone światło ostrzegawcze), potem dolne rozwidlenie pierwszego węzła.
W drugim węźle zhakuj górne rozwidlenie, a w trzecim dolne. Teraz zasilanie windy będzie prawidłowo przekierowane.
Schodami wróć bliżej szybu windy i teraz zhakuj ją. Wsiądź do niej a gdy wjedziesz na górę, krótkim korytarzem dotrzesz do pomieszczenia z trzema węzłami energetycznymi.
Najpierw zhakuj pierwszy aktywny węzeł (wskocz na podwyższenie na którym się znajduje), a następnie ten, który znajduje się tuż pod nim.
Po podwyższeniu na które wyszedłeś przejdź za świecącymi przewodami kawałek w prawo i zhakuj ostatni węzeł. Ze ścian wysuną się platformy, którymi dostaniesz się na półkę, nad którą jest ostatni węzeł. Platformy szybko się schowają, a musisz jeszcze dotrzeć do szybu wentylacyjnego, wysoko nad pierwszym węzłem. Stojąc na półce zhakuj ponownie dwa węzły i szybko przebiegnij po platformach do wentylacji.
Z szybu wentylacyjnego wyjdziesz do ciasnego pomieszczenia w którym znajdują się cztery, wysuwane z podłogi "stacje", które możesz hakować i używać ich jako osłony (dwie są początkowo schowane w podłodze). Zabij kilku przeciwników którzy tu na Ciebie czekali i w miarę możliwości szybko zamień karabinek TAR-39 na Gaussa - kilka sztuk znajdziesz na podłodze. Jeśli nie zdążysz to nic, każda inna broń wystarczy, ale Gauss może ułatwić nadciągającą bitwę. Chwilę później do pomieszczenia wtargnie agent wysłany by Cię wyeliminować. Nie posiada on żadnych wyrafinowanych umiejętności czy aplikacji. Jego silną stroną jest szybkość i towarzyszą mu dwaj żołnierze korporacji wyposażeni w Gaussy. Najpierw zajmij się nimi, po czym włącz DARTa i zacznij balet z agentem. Walka z nim przypomina nieco starcie z Tetsuo (pierwszy boss). Okrążaj wysunięte z podłogi stacje w oczekiwaniu na regenerację energii DARTa, a po uruchomieniu nakładki skupiaj ogień na wrogim agencie. Opisywaną walkę przedstawiam w poniższym filmiku.
Po walce jak zwykle otrzymasz punkt rozwoju, który zainwestuj w REGENERATIVE OVERLAY. Pozbieraj pozostawione w pokoju Gaussy, ponieważ przydadzą się podczas przedzierania w stronę Iglicy. | |
Z podłogi wysunie się panel który musisz zhakować. W ten sposób otworzysz drzwi prowadzące w głąb budynku.
Gdy znajdziesz się w nieco nadpalonym holu, zajrzyj za przewróconą ławkę, a znajdziesz tam wizytówkę. Spójrz teraz w górę. Znajduje się tam węzeł elektryczny, którego zhakowanie spowoduje przepięcie i otworzy Ci dostęp do schodów. Zwróć uwagę, że przeładowanie węzła powoduje silne wyładowania elektryczne na pomostach nad Tobą - za chwilę będziesz mógł to w praktyczny sposób wykorzystać.
Wejdź schodami na górę i upewnij się, że masz wspomniany wyżej węzeł energetyczny w polu widzenia. Wkrótce pomostami zaczną zbliżać się do Ciebie wrogowie. Będzie ich dużo i znajdzie się wśród nich nawet jeden żołnierz w zbroi elektrycznej, dzierżący działko laserowe. Normalnie musiałbyś zużyć na nich tonę ołowiu, ale możesz wykorzystać teraz pełny potencjał wyładowań elektrycznych na pomostach. Za każdym razem gdy większa grupka znajdzie się na pomoście, hakuj węzeł energetyczny i w ten sposób wyeliminujesz z łatwością wszystkich wrogów, nie wystrzeliwując ani jednej kuli. Wyjątkiem jest pan w elektrycznej zbroi - najpierw musisz ją zhakować, aby wyładowania elektryczne mogły mu cokolwiek zrobić. Pamiętaj tylko żeby samemu trzymać się z dala od pomostów podczas wyładowań.
Po zabiciu wszystkich przeciwników przemierz pomosty i dostań się na klatkę schodową. Schodami wejdź na samą górę, aż dotrzesz do drabiny, która prowadzi na dach. Na dachu czeka Cię potyczka z kilkoma grupami przeciwników - jedni będą atakować z Twojego poziomu, a inni z rampy nad dachem. W okolicy będą również latały boty, które musisz zhakować przed zniszczeniem.
Wraz z drugą falą przeciwników, na dach wkroczy kolejny jegomość w zbroi elektrycznej w towarzystwie kilku pomagierów. Skup się na twardzielu, a reszta powinna paść gdy jego zbroja wywoła łuki elektryczne. Po walce skieruj się ku krawędzi dachu i zhakuj mechanizm pomostu.
Mniej więcej w 1/4 pomostu odwróć się do tyłu i spójrz w dół, na ścianę budynku. Widnieje tam logo EuroCorp, a co za tym idzie jest i propaganda.
Pozostaje Ci już tylko przejść po wysuniętej kładce do budynku obok, zhakować właz i wejść do środka.