Rozdział 13- Betrayed | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział 13: Betrayed
Zostaliśmy zdradzeni. Muszę schwytać Lily i wrócić do siedziby głównej. Opozycyjne szczury będą krwawić.
WIZYTÓWKI: | 1 | PROPAGANDA: | 3 |
Początek tego rozdziału może być podchwytliwy, ponieważ nie masz broni, a teraz jeszcze przestał działać twój czip, a więc nie masz dostępu do swoich aplikacji, nakładki DART ani nawet standardowych elementów interfejsu.
Od razu po twardym lądowaniu wciskaj pulsacyjnie [F] aby się ponieść. Skieruj się ostrożnie w stronę kontenerów, a przez właz obok jednego z nich wyskoczy na Ciebie wywrotowiec. Szybko podbiegnij do niego i zaatakuj wręcz. Podnieś natychmiast jego karabin i broń się przed kolejnymi napastnikami. Kontenery powinny zapewnić Ci osłonę, ale najlepiej będzie jeśli wejdziesz na rampę po lewej stronie hali i stamtąd będziesz się ostrzeliwał. Uważaj na snajpera, który zaatakuje Cię z pomostu nad twoją głową.
Kiedy wyeliminujesz już wszystkich wrogów, zbierz amunicję oraz rewolwer, który po sobie zostawili. Idź teraz do drzwi znajdujących się po prawej stronie hali. W tym momencie odzyskasz funkcjonalności swojego czipu, ale tylko z aplikacją BACKFIRE.
Na Końcu korytarza w którym się znalazłeś zobaczysz plakat propagandowy. Odkryj jego zawartość i dalej idź korytarzem.
Z korytarza wyjdziesz do zaparowanej hali z windą po przeciwnej stronie. Zwróć uwagę na zawór ciśnieniowy który możesz zhakować. Nie rób tego jeszcze. Kiedy podejdziesz bliżej windy, do hali dostaną się napastnicy. Zwab ich w okolicę środka hali i wtedy zhakuj zawór, aby na jakiś czas zdezorientować przeciwników i łatwiej wyeliminować. Nie wahaj się używać aplikacji BACKFIRE (zwłaszcza na przeciwnikach z tarczami), ponieważ ta bardzo szybko się regeneruje. Kolejna grupa wrogów zaatakuje Cię z tarasu znajdującego się piętro wyżej. Kiedy uporasz się i z nimi, wejdź do windy i ją uruchom.
Niestety winda zatrzyma się w pół drogi. Kiedy to się stanie, wyważ właz na suficie i wyjdź na dach winy. Z niego przeskocz na kanał wentylacyjny po prawej stronie szybu.
Wdrapując się szybem zostaniesz zaatakowany przez kilku wrogów, którzy siłą rozsuną drzwi windy. Po drabinie dotrzesz na piętro, na które miałeś dotrzeć windą. Znajdziesz tam bramkę zamkniętą na łańcuch. Zerwij go i idź dalej po kanale wentylacyjnym.
Pod koniec trasy wokół szybu windy przeskocz na drugi pomost (musisz się rozpędzić) i wejdź do dużego szybu wentylacyjnego. Na jego końcu zobaczysz zabitą deskami kratkę, przez którą musisz się przebić z rozbiegu.
Wpadniesz do dużej hali zastawionej kontenerami. Zaatakuje Cię tutaj spora grupka przeciwników (w tym wrogowie z tarczami). Cała hala jest dość bogato przystrojona wybuchającymi beczkami, które możesz zestrzelić gdy wróg znajdzie się dostatecznie blisko. Uważaj na rzucane przez opozycjonistów Koktajle Mołotowa!
Po rozprawieniu się ze wszystkimi w hali, spójrz w stronę ogrodzonego szybu windy. Po obu stronach szybu znajdują się generatory - podejdź kolejno do każdego z nich i je uruchom. Kiedy to zrobisz, bramka szybu podniesie się. Wskocz do niego i uruchom zasilanie windy znajdującym się przy ścianie przełącznikiem.
Winda zjedzie z góry i zatrzyma się tuż nad twoją głową. Wejdź do niej przez właz w podłodze i wciśnij przycisk. Niestety i ta winda nie dotrze spokojnie na swoje piętro. Gdy winda zatrzyma się w połowie piętra, wyeliminuj znajdującego się tam wroga i wyjdź z windy (musisz podskoczyć i kucnąć).
Znajdziesz się w hali, w której zobaczysz rozświetlony barak po prawej stronie. Po drodze do baraku zostaniesz jeszcze zaatakowany przez dwóch przeciwników. | |
W samym baraku znajdziesz przełącznik generatora windy oraz plakat propagandowy wiszący przy wejściu. Przesuń dźwignię i wyjdź z baraku.
Czeka tu już na Ciebie orszak powitalny, na szczęście nic, z czym nie mógłbyś sobie poradzić, skoro dotarłeś tak daleko. Zabij wszystkich i zhakuj węzeł energetyczny znajdujący się pod jednym z filarów tuż obok baraku. Wróć do windy, gdzie znów zaatakuje Cię kilku opozycjonistów. Zhakuj węzeł energetyczny tuż obok windy, wsiądź do niej i kontynuuj przejażdżkę.
Niestety winda *znów* (komuś chyba zabrakło pomysłów) zostanie zatrzymana zanim dotrze do celu. Wyjdź z niej, a kiedy znajdziesz się w wąskim tunelu spójrz na sufit. Wyważ znajdującą się tam klapę i wyjdź na górę. Tutaj czeka Cię intensywna walka z wieloma przeciwnikami na raz. Kiedy to tylko możliwe używaj nakładki DART oraz aplikacji BACKFIRE, aby zdobyć przewagę. Nigdy nie zatrzymuj się na długo w jednym miejscu, inaczej dostaniesz w twarz Mołotowem. Używaj często osłony, której tutaj nie brakuje (kontenery i zaułki hali). Nakładka DART ujawni również sporo wybuchowych beczek, których możesz użyć na swoją korzyść.
Po walce spójrz ścianę naprzeciwko windy towarowej którą tu prawie wjechałeś. Zobaczysz tam logo EuroCorpu zawierające propagandę. Pozostaje Ci już tylko wsiąść do windy osobowej znajdującej się pod ww. logiem i zakończyć misję.