Rozdział 10- Behind The Scenes | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział 10: Behind The Scenes
Cicha infiltracja nie powiodła się. Lily została zawrócona na ściśle strzeżoną platformę lotniczą. Czas ucieka, podczas gry Cayman Global szykuje się do wojny.
WIZYTÓWKI: | 2 | PROPAGANDA: | 3 |
Tą misję rozpoczniesz bez broni, ale masz za to wszystkie swoje aplikacje i dwie zdrowe ręce. Użyj SUICIDE/PERSUADE lub po prostu skręć karki dwóm pierwszym przeciwnikom, by odebrać im broń. W pierwszym pomieszczeniu "za ladą" znajdziesz wizytówkę.
Z korytarza w którym zaczynałeś zejdź na plac poniżej, eliminując po drodze wrogie siły. Najlepszym schronieniem przed wrogami atakującymi z każdej strony jest pomieszczenie pod schodami, po prawej stronie placu. Zaszyj się tam i eliminuj kolejnych, wchodzących Ci pod lufę przeciwników. Żeby nie było zbyt sielankowo, na plac boju wkroczy kolejny z serii dryblasów w reaktywnej zbroi, jednak ten będzie wyposażony w wyrzutnię rakiet samonaprowadzanych Swarm. Metoda na szybkie i bezbolesne rozprawienie się z tym przeciwnikiem przedstawiona jest w poniższym filmiku.
Kiedy uporasz się z już z wrogiem, podnieś jego rakietnicę i podejdź do drzwi z których wyszedł. Zobaczysz na nich trzy blokady, które musisz namierzyć [PPM] i zestrzelić "rojem" rakiet. Obok drzwi znajdziesz zapas amunicji do tej efektownej broni, więc nie zapomnij się zaopatrzyć, bo wkrótce ta broń bardzo się przyda. Rakietnica Swarm jest trzecią bronią, a więc nie próbuj zmieniać broni, inaczej wypuścisz ją z rąk. |
Zanim przejdziesz przez wysadzone przez Ciebie drzwi, spójrz nad nie i nakładką DART odkryj element propagandy.
Po wejściu do środka skręć w prawo. Za małymi drzwiami znajduje się niewielki warsztat naprawczy botów, gdzie znajdziesz wizytówkę leżącą na szafce. Idź dalej wąskim korytarzem, a kiedy wyjdziesz z niego na zewnątrz zatrzymaj się na moment i szybko rozejrzyj. Po twojej prawej stronie znajdują się śluzy, z których startują boty, zawsze grupkami po trzy. Hakuj ich osłony i niszcz za pomocą naprowadzanych rakiet. W oddali zobaczysz dyspozytornię UAV, z którego operator kontroluje boty.
Aby szybko zatrzymać kolejne fale botów, wdrap się po schodach i pomostami do tegoż pomieszczenia by zabić operatora i zatrzymać proces wystrzeliwania tych upierdliwych maszynek. W drodze do dyspozytorni kontrolnego zaatakuje Cię dodatkowo kilku żołnierzy na pomoście, z którymi powinieneś szybko sobie poradzić, pod warunkiem że nie zapominasz o brzęczących koło twojej głowy botach.
Przejdź przez drzwi znajdujące się w pokoju kontrolnym by dostać się na klatkę schodową. Tam, po prawej stronie znajdziesz kolejne logo Cayman Global.
Zejdź schodami w dół i po drodze uzupełnij zapas amunicji do karabinu Kusanagi, ponieważ będzie teraz bardzo potrzebna. Wyjdź na pasy startowe odrzutowców. Każdy hangar jest od siebie rozdzielony rampami, którymi będziesz przechodził z jednego do drugiego i na których będą na Ciebie czyhać przeciwnicy. Ich niewielkie grupki nie powinny sprawić Ci większych problemów.
W końcu dotrzesz rampa do pierwszego hangaru. Zhakuj panel kontrolny aby otworzyć drzwi i wyjść na pas startowy. Oczywiście na pasie przywitają Cię wrodzy żołnierze czający się za barierkami.
Udaj się do hangaru 02. W środku zhakuj drzwi prowadzące nie na pas, a głąb hangaru. Tutaj poznasz nowy typ żołnierza, wyposażonego w Zakłócacz (Jammer). Zakłócacz powoduje, że nie możesz hakować ani używać w jego pobliżu żadnych aplikacji. Dwóm gościom z jammerami towarzyszy żołnierz w płynnej zbroi, który będzie nietykalny, dopóki zakłócacze są aktywne. Poniższy filmik pokazuje jak szybciutko pozbyć się zagrożenia.
Po zabiciu wszystkich w hangarze 02 przejdź do kolejnego, drzwiami znajdującymi się za windą, którą wjechali żołnierze. Zhakuj dwie kolejne bramy hangaru żeby dostać się na pas startowy. Szczęśliwie dla Ciebie z podłogi wysuną się barierki, ponieważ na pasie spotkasz więcej zakłócaczy, którzy uniemożliwią Ci zhakowanie unoszących się nad pasem botów. Korzystając z osłony wyeliminuj wszystkich przeciwników i podejdź na koniec pasa.
Znajduje się tam kratka, którą dostaniesz się do szybu wentylacyjnego. W samym szybie spotkasz jednego, zabłąkanego bota. Zhakuj i zniszcz go zanim zdąży Cie namierzyć.
Z wentylacji wyskoczysz do oszklonego korytarza, który w tej chwili jest zamknięty. Musisz przeczekać kilka chwil, aż transportowiec z Lily na pokładzie wyląduje na pobliskiej platformie i wszyscy pasażerowie wejdą do budynku. Wtedy drzwi korytarza w którym się znajdujesz otworzą się, ale nie wychodź przez nie, ponieważ po drugiej stronie zieje tylko przepaść. Zhakuj z daleka platformę lotniczą na której przed chwila lądował transportowiec, a kiedy ta przesunie się pod drzwi korytarza, przejdź po niej na pomost po drugiej stronie.
Na pomoście zobaczysz zamkniętą windę, do której wszedł porywacz. Zhakuj ją, a w tym momencie na pomost wkroczy wróg w płynnej zbroi, a towarzyszyć mu będą dwaj zakłócacze.
Po ich zabiciu zwróć uwagę na logo korporacji znajdujące się na rogu budynku - to kolejny fragment propagandy. Teraz możesz już wejść do windy, którą wcześniej zhakowałeś.