Rozdział 15- Kris | Kampania w Syndicate Syndicate poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział 15: Kris
Lider Opozycjonistów stoi między mną a moją zdobyczą. Po dotarciu do jego kryjówki pozostaje mi już tylko jedna przeszkoda do pokonania.
WIZYTÓWKI: | 2 | PROPAGANDA: | 5 |
Misję rozpoczniesz w kanale wentylacyjnym do którego wcześniej wszedłeś. Wyważ kopniakiem kratkę w ścianie i zeskocz na wroga znajdującego się poniżej, aby po ciuchu go zdjąć.
Zanim rzucisz się na pozostałych przeciwników, w miejscu w którym wyskoczyłeś z wentylacji spójrz za siebie, a znajdziesz tam propagandę.
Teraz postaraj się zlikwidować dwóch przeciwników znajdujących się w pobliżu bez wychodzenia zza przeszkód, które chronią Cię przed zamontowanym na środku tego pomieszczenia działkiem samobieżnym. W tej chwili działka nie możesz ani zniszczyć (pole siłowe) ani zhakować (zamontowany zakłócacz). Masz dwa wyjścia: spróbować sprintem przebiec do znajdującego się naprzeciwko, lub zrobić to bezpiecznie nic nie ryzykując. W hali znajdują się dwa taśmociągi towarowe, a każdy z nich można zhakować. Zhakuj pierwszą kontrolkę, a taśmociąg przesunie skrzynię która się na nim znajduje o kilka metrów. Chowaj się za skrzynią i hakuj panel taśmociągu, aż nie znajdziesz się po drugiej stronie pomieszczenia. Wejdź do znajdującej się tam dyspozytorni i zbierz leżącą na pulpicie wizytówkę.
Z dyspozytorni wyjdziesz obok kolejnego taśmociągu, ale najpierw korzystając z osłony jaką daj Ci to pomieszczenie zlikwiduj wrogów, którzy pojawią się obok taśmociągu oraz na pomoście. Potem powtórz rutynę hakowania i chowania się za skrzyniami, aby dotrzeć do kolejnego bezpiecznego pomieszczenia po drugiej stronie hali.
Gdy znajdziesz się w pomieszczeniu, od razu spójrz w prawo, na ścianę obok drzwi i zDARTuj widzący tam plakat.
W tym pomieszczeniu znajduje się generator zasilający zakłócacz na działku. Wyłącz generator i od razu zhakuj samo działko. Wyjdź z pomieszczenia, a do hali wpadnie kilku uzbrojonych typów. Twoje działko szybko i skutecznie załatwi sprawę za Ciebie. Gdy będzie już czysto, udaj się w stronę drzwi, którymi weszli wrogowie.
Korytarzem dotrzesz do pokoju z włączonym komputerem, który musisz zhakować, aby przejść dalej. Znajdziesz się w oświetlonym niebieskawym światłem korytarzu. Aby przejść dalej musisz skręcić w lewo, ale nie rób tero jeszcze. Zamiast tego skręć do pomieszczeń po prawej stronie korytarza.
W niedużej odległości od siebie znajdziesz na ścianach dwa plakaty propagandowe. Kiedy już się im przyjrzysz wróć do głównego korytarza i teraz przejdź pomieszczeniami po lewej stronie.
Na samym końcu korytarza, za zamkniętymi drzwiami znajdziesz jeszcze jedną wizytówkę. Idź dalej korytarzem, aż dotrzesz do drzwi, które musisz otworzyć siłą, a za nimi zobaczysz Lily i Krisa. Przyjdzie Ci teraz stoczyć z nim walkę. Kris jest sprytny, ruchliwy i w dodatku korzysta z maskowania optycznego. Nakładka DART co prawda ujawnia na chwilę jego pozycję, ale nie trwa to dostatecznie długo. W całym pokoju rozstawione są miny EMP, które możesz zdalnie detonować hakując je. Jeśli Kris znajdzie się w zasięgu pulsu elektromagnetycznego, jego maskowanie na kilka chwil zostanie wyłączone. Będziesz musiał tak bawić się z nim w kotka i myszkę, aż Kris nie otrzyma wystarczająco dużej ilości obrażeń aby wreszcie zirytować się na tyle, by próbować zabić Cię wręcz. Wytrąci Ci broń i trochę obije, ale gdy tylko zobaczysz pojawiający się na nim symbol hakowania zrób to, a wytrącisz mu rewolwer i zmusisz do ponownego ukrycia się. W tym momencie będziesz miał do dyspozycji tylko rewolwer oraz granaty EMP (jedno i drugie znajdziesz na pułkach rozstawionych przy ścianach pomieszczenia). Miny EMP nie są już aktywne (Kris wcześniej wszystkie zdetonował). Sam boss również będzie korzystał z granatów EMP, jednak możesz je z łatwością zhakować i rozbroić zanim wyrządzą Ci krzywdę. Pozostaje Ci już tylko cierpliwie, strzał po strzale redukować pasek życia Krisa, aż w końcu ten popełni harakiri.
Po walce otrzymasz jak zwykle punkt rozwoju. Wybierz ulepszenie STABILITY i ruszaj za Lily (widziałeś, którędy uciekła). Dotrzesz do hali z pomostem i drabiną.
Zanim postanowisz na nią wejść, spójrz w prawo, a na ścianę zobaczysz ostatni plakat propagandowy.
Teraz wejdź po drabinie, a Lily powita Cię butem w twarz. Aby ją rozbroić naciśnij [F] w odpowiednim momencie podczas przepychanki. Gdy już będziesz miał w ręku jej broń staniesz przed wyborem - strzelić czy nie. Jest to zabieg czysto kosmetyczny bez żadnych konsekwencji, ponieważ i tak nie zabijesz Lily. Jeśli nie pociągniesz za spust, Lily okaże Ci jedyne i więcej sympatii. Po chwili na miejsce akcji dotrze Merit i zgarnie was oboje, kończąc tym samym misję.