Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyspa Pingwinów (2) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Jak pozbyć się Ivana?

172. Przesuń beczkę blokującą drzwi [217].

173. Przejdź do drugiego pomieszczenia [218] i spróbuj wyjść po drabinie w głębi. Kate zaobserwuje w którym miejscu na pokładzie znajduje się Ivan.

1 - Wyspa Pingwinów (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
217 - Wyspa Pingwinów (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

217

218

174. Korzystając z drugiej drabiny, tej bliżej środka, przejdź do pomieszczenia z kotwicą [175] i zabierz leżący pod ścianą kościany hak [IVORY HOOK].

175. Wróć do pomieszczenia z beczką [220] i wejdź na nią.

2 - Wyspa Pingwinów (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
219 - Wyspa Pingwinów (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

219

220

176. Użyj haka na kościanym uchwycie [221] a następnie kliknij na zwisającej z góry pętli. Zostanie ona przyczepiona do haka [222].

3 - Wyspa Pingwinów (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
221 - Wyspa Pingwinów (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

221

222

177. Zejdź z beczki i pociągnij za znajdującą się obok niej dźwignię. Rozwijający się żagiel zepchnie Ivana z pokładu a wy wyruszycie w dalsza podróż.