Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Gdzie ja jestem? Gdzie jest Hans?

Kate odzyska przytomność wewnątrz jakiegoś pomieszczenia [151].

116. Wyjdź na zewnątrz (w dół, w górę) [152]. Stojący na zewnątrz Youkol poinformuję cię, iż znajdujesz się w wiosce Youkoli oraz, iż również Hans tu jest. Jest on ciężko chory i zajmuje się nim lokalna szamanka.

1 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
151 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

151

152

117. Ze stojącego nieopodal naczynia [153] zabierz rogi renifera [REINDEER ANTLERS].

153 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

153

118. Odszukaj lokację z dziwną konstrukcją z żerdzi i Youkolem mieszającym coś w dużym kotle (w prawo, w dół) [154] i zabierz rzemień [LEATHER STRAP] leżący na ziemi [155]. Rzemień połączony zostanie z rogami i otrzymasz w ten sposób procę [SLINGSHOT].

2 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
154 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

154

155

119. Przejdź w pobliże bębnów w które uderzają długie ramiona blokujące dalszą drogę (2 x w górę) [156].

120. Użyj procy na soplu zwisającym (lekko się kołysze) nad kołowrotem napędzającym ramiona. Sopel spadnie i zablokuje kołowrót a ty będziesz mógł przejść dalej [157].

3 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
156 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

156

157

121. Przejdź pod ramionami i wejdź do chaty szamanki [158]. Porozmawiaj z szamanką. Jedyną szansą na uratowanie Hansa jest podążenie za nim do krainy snów. W tym celu musisz zdobyć pewne jagody potrzebne do przyrządzenia specjalnej mikstury.

158 - Wioska Youkoli (2) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

158