Romansburg (5) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Kontrolę nad Kate przejmiesz ponownie w pociągu w warsztacie Hansa.
62. Porozmawiaj z Hansem [082]. Poprosi cię on o wykonanie drobnej przysługi dla niego - naprawienie mechanicznych koni w kabarecie Cirko. Dopiero wtedy będziecie mogli wyruszyć w dalszą podróż. Hans wręczy ci również część niezbędną do wykonania powyższego zadania, czyli mechaniczne serce [MECHANICAL HEART].
082 |
Mechaniczne konie w kabarecie Cirko
63. Udaj się do kabaretu Cirko (w mieście), podejdź do znajdującej się w głębi sceny w na której stoją mechaniczne konie [083] i przyglądnij się mechanizmowi, który nimi steruje [084].
083 | 084 |
64. Załóż mechaniczne serce, które dał ci Hans i trzykrotnie naciskając bolec w środku przestaw mechanizm tak, aby wskazówka z koniem w górnej części ekranu znalazła się w pozycji skrajnej w prawo [085].
085 | 086 |
65. Ustaw cztery rurki w pozycji tak jak na rysunku [085] i ponownie naciśnij bolec w środku. Jeżeli wszystko jest tak jak powinno być, to mechaniczne konie zaczną tańczyć [086] a ty tym samym zakończysz kolejne zadanie.
W pewnym momencie twoją radość z dobrze wykonanego zadania zmąci odgłos odjeżdżającego pociągu. Kate wybiegnie na peron, jednak za późno - pociąg odjechał.
W pogoni za pociągiem
66. Jesteś z powrotem na stacji, pociągnij za dźwignię znajdującą się na końcu peronu (dolna część ekranu, obok barierek) [087]. Szyny obrócą się i twoim oczom ukarze się mała drezyna [088].
087 | 088 |
67. Wsiądź do drezyny. Niestety energii nie starczyło na wiele i swoją krótką przejażdżkę zakończyłeś na drugim końcu peronu. Musisz znaleźć odpowiedni źródło napędu (część pojazdu wyglądająca jak duża klatka dla chomika wyraźnie sugeruje co jest ci potrzebne).
68. Udaj się na posesję Ivana. Duże drewniane drzwi z zakratowanym wizjerem będą uchylone.
69. Gdy wejdziesz na teren posesji, zadzwoni do ciebie Oscar i wyjaśni co się stało. Pociąg, on i Hans zostali porwani przez Ivana i Igora.
089 | 090 |
70. Przejdź do zadaszonej części posesji i obejrzyj gazetę [NEWSPAPER] [089] leżącą na stole - to "białe złoto Syberii" w połączeniu z chciwością Igora jest powodem twoich kłopotów.
71. Podejdź do leżącego nieopodal Youki i pomachaj mu przed nosem rybnym cukierkiem (tym, który zabrałeś z automatów w sklepie pułkownika). Youki pobiegnie za tobą, udaj się więc na stację i wsiądź do drezyny. Ruszycie w pogoń za pociągiem [091].
091 |