Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Zaczynasz obok pociągu, który zatrzymał się, gdyż skończyły się tory [141].
109. Przejdź dwa ekrany do przodu (w górę, w dół). Zadzwoni do ciebie Oscar, który najwyraźniej boi się dziwnych dźwięków.
110. Podejdź do skutera śnieżnego [142] i z jego bocznej torby zabierz szmatę [GAUZE BLANKET] [143].
141 | 142 |
111. Przyglądnij się stojącemu nieopodal totemowi [144] i włóż w jego usta szmatę, którą przed chwilą znalazłeś. Dziwne dźwięki ustaną.
143 | 144 |
112. Odszukaj Igora ukrywającego się po drugiej stronie pociągu (w lewo, w górę, w dół) [145], [146] i porozmawiaj z nim o duchach. Igor odjedzie na skuterze.
145 | 146 |
113. Z miejsca w którym stał skuter [147] zabierz raki [SPIKES] (Kate automatycznie założy je na buty). Możesz teraz wejść na górę po oblodzonym zboczu [148]. W pewnym momencie pojawi się Ivan, który najwyraźniej ma niecne zamiary wobec ciebie.
147 | 148 |
114. Ivan nie pozwala ci się nigdzie ruszyć [149]. Zadzwoń do Oscara. Dźwięk pociągu odciągnie uwagę Ivana.
149 | 150 |
115. Podejdź do stojących w górnym, lewym rogu ekranu sań [150], zabierz leżący na nich kościany nóż [IVORY KNIFE] i przetnij nim rzemień, którą sanie są przywiązane. Postęp nie do końca się uda, Igor uniknie zderzenia z saniami a Kate wpadnie w głęboką szczelinę w lodzie i straci przytomność.