Syberia 2: Wioska Youkoli (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Magiczna mikstura

122. Zabierz maskę dobrego ducha wiszącą na ścianie z prawej strony pomieszczenia [YOUKOL MASK] [159] oraz młynek modlitewny [PRAYER WHEEL] stojący na stole we wnęce z lewej strony pomieszczenia [160].

1 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
159 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

159

160

123. Wyjdź na zewnątrz chaty szamanki i odszukaj studnię (2 x w dół, w lewo poczynając od ekranu z bębnem) [161].

124. Zabierz korek [CORK BUNG] leżący na ziemi w lewym, dolnym rogu ekranu oraz pustą butelkę [EMPTY FLASK] wiszącą na kołowrocie [162]. Zaczep butelkę na haku z przodu.

2 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
161 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

161

162

125. Dwukrotnie zakręć korbą i zabierz butelkę napełnioną wodą [FLASK FULL OF WATER].

126. O ile nie posiadasz jeszcze ości (mogłeś je znaleźć nieco wcześniej w miejscu w którym niedźwiedź zjadł pomarańczowego łososia), odszukaj zagrodę z yuoki [163] i zabierz ość [FISHBONE] leżącą w okolicy bramki [164].

3 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
163 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

163

164

127. Możesz teraz wyruszyć na poszukiwanie głównego składnika magicznej mikstury - specjalnych jagód. (w prawo, w górę, w górę (mostem pod torami [165]), w górę, w górę) [166]. Znajdziesz się w jaskini.

4 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
165 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

165

166

128. Skręć w lewo i a następnie przejdź w dół. Jeżeli przyjrzysz się dokładniej lodowej ścianie przed sobą [167] to zauważysz system małych korytarzy, małego leminga i jagody które są ci potrzebne [168]. Musisz zmusić leminga aby wszedł w lewy dolny korytarz i przeszedł całą trasę aż do prawego wyjścia, zabierając po drodze jagody.

5 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
167 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

167

168

129. Korzystając z korka zatkaj prawe wejście do systemu korytarzy (a).

130. Zawieś młynek modlitewny na stojaku w prawym dolnym rogu ekranu i pokręć nim [169]. Zjawi się puchacz a leming, który wg książki brata Alexieja jest jego ulubionym pożywieniem [170], schowa się w lodowym labiryncie korzystając z lewego wejścia.

6 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
169 - Wioska Youkoli (3) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

169

170

130. Ponownie podejdź do lodowej ściany, musisz teraz pomóc lemingowi przejść przez tunele.

A. wyciągnij korek z otworu (a) i włóż go do otworu w pobliżu leminga (b), ten przeskoczy dalej.

B. Ponownie przełóż korek do otworu w pobliżu leminga (c) i wlej wodę z butelki w otwór powyżej (d). Leming przejdzie dalej połykając po drodze kilka owoców.

C. Włóż ość w otwór powyżej leminga (e). Ten przejdzie dalej do wyjścia a ty wejdziesz w posiadanie owoców, po które tu przyszedłeś [DREAM FRUIT].

131. Wróć do szamanki i poinformuj ją, iż znalazłeś owoce. Ta sporządzi dla ciebie magiczną miksturę i przeniesiesz się do świata snów.

Syberia II

29 marca 2004

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-02-04
22:59

patela82 Legionista

BO go hans zjadł

Komentarz: patela82
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:26

zanonimizowany806556 Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:23

zanonimizowany806556 Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-06
09:19

zanonimizowany806556 Junior

😃

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

Komentarz: zanonimizowany806556
2011-09-01
11:14

zanonimizowany806556 Junior

😒

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

Komentarz: zanonimizowany806556
2010-12-07
21:45

zanonimizowany766528 Junior

😒

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

Komentarz: zanonimizowany766528
2010-12-05
12:56

zanonimizowany766528 Junior

POMOCYjestem w wiosce jukoli i robię wszystko jak jak w instrukcji i nic, zatkałam już otwór w lodzie, nalałam wodę i wrzuciłam szkielet i żadne owoce nie wyleciały. Co robię nie tak? Bardzo proszę o szybką odpowiedź

Komentarz: zanonimizowany766528
2010-12-04
21:00

zanonimizowany766528 Junior

Witam, kto mi powie jak zaczepić tą butelkę na kościany hak? Jestem w wiosce jukoli

Komentarz: zanonimizowany766528
2010-12-03
21:20

zanonimizowany766528 Junior

i znowu utknęłam. może mi ktoś powiedzieć jak w tym wraku samolotu ustawić te przełączniki? co to jest ten screem?

Komentarz: zanonimizowany766528
2010-12-03
16:35

wysiak Legend

wysiak

Rybne cukierki sa do dostania w automacie w sklepie.

Komentarz: wysiak
2010-12-03
16:33

zanonimizowany766528 Junior

pomocy, utknęłam, skąd mam wziąść te rybne cukierki dla juki.proszę o szybką pomoc

Komentarz: zanonimizowany766528
2009-08-11
12:48

zanonimizowany659801 Legionista

👍

Jestem przy samolocie i nie wiem jak obudzic tego gościa na drzewie . Pomocy !!!

Komentarz: zanonimizowany659801
2009-06-27
23:11

zanonimizowany649014 Junior

a ja mam takie coś że trzeba odchylić takie skrzydełka w bibliotece ale nie wiem jak to takie kołko na samej goże jest błagan szybko odpisać plis

Komentarz: zanonimizowany649014
2009-01-26
09:49

zanonimizowany437617 Legend

yestri - konie mają sie podnosić od lewej do prawej na najwyższą wysokość.

http://pl.youtube.com/watch?v=4uHShWM-JQ8
Zacznij oglądać od 2:16, bo wcześniej jest pokazane jak tego dokonać.

Komentarz: zanonimizowany437617
2009-01-25
20:16

yestri Generał

yestri

Na czym polega uruchomienie 4 Koni w knajpie? ustawiłem rurki odpowiednio...konie po kolei się podnoszą i nic...jaki ma być efekt końcowy?? Cholera to co było domeną syberii to intuicyjne zagadki, zauważyłem że coraz częściej w 2ce pojawia się zadanie i najpierw trzeba pomyśleć "co autor zagadki miał na myśli" ://

Nie chce gotowej solucji, bo mam zamiar sam do tego dojść. Prosze tylko o podpowiedz jak te konie mają się zachowywać??

Komentarz: yestri

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl