Romansburg (2) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
10. Podejdź do stojących w pobliżu wejścia dystrybutorów [013] i przyglądnij im się bliżej [014]. Użyj małego kluczyka na szufladzie prawego dystrybutora - wejdziesz w ten sposób w posiadanie kilku monet [COINS].
013 | 014 |
11. Użyj monet (pojawią się w górnej części ekranu) [015] i wrzuć piątą z kolei (licząc od lewej strony) do lewego dystrybutora a następnie przekręć dźwignię - wejdziesz w ten sposób w posiadanie kilku słodkich cukierków [SUGAR CANDY]. Następnie weź monetę drugą z lewej i wrzuć do środkowego dystrybutora - tym razem wypadnie kilka "rybnych specjałów" [FISH CANDY] - cukierki te przydadzą się nam nieco później w grze.
015 | 016 |
12. Wróć do Malaki [016] i rzuć jej słodkiego cukierka. Ta odwdzięczy ci się balonikiem z doczepionym kluczem do bramy [GATE KEY].
13. Podejdź do znajdującej się na końcu peronu bramy [017] i otwórz ją przy pomocy zdobytego właśnie klucza. Możesz teraz zejść w dół do miasta [018].
017 | 018 |
14. Odszukaj agregat obsługujący maszynę do nasypywania węgla (w dół, w lewo) [019] i zabierz stojący obok czerwony, pusty kanister [EMPTY CAN]. Musisz teraz napełnić go paliwem.
15. Odszukaj teraz duże drewniane drzwi w małym zakratowanym wizjerem (przejdź w lewo, w górę, w lewo) [020]. Zadzwoń i porozmawiaj z właścicielem posesji - Ivanem, na temat paliwa, niestety nie będzie on chciał ci pomóc.
019 | 020 |
16. Przejdź w lewo wzdłuż płotu aż trafisz na plakat cyrkowy [021], który będziesz mógł zerwać (pociągnij go w jego lewej, górnej części, tam gdzie jest naddarty) [022]. Przez powstałą dziurę przedostań się na teren posesji.
021 | 022 |
17. Podejdź do znajdującej się w centralnej części skrzyni [023] z białym zwierzakiem i przesuwając zasuwę [024] wypuść ni to psa, ni to fokę na wolność. Ivan pobiegnie za misiem a ty będziesz mógł swobodnie poruszać się po posesji.
023 | 024 |
18. Podejdź do stojącego na beczce kanistra [JERRY CAN] [025] i wymień go na pusty, który posiadasz a następnie opuść posesję tą samą drogą, którą się tu dostałeś.
025 | 026 |
19. Wróć do generatora napędzającego maszynę do węgla [026] i użyj na nim zbiornika z paliwem a następnie wciśnij czerwony przycisk znajdujący się na prawym słupie - generator zacznie działać.
20. Wróć na peron [027], podejdź do dźwigni uruchamiającej maszynę do węgla [028] i pociągnij ją. Węglarka w pociągu napełniona zostanie węglem. Pojawi się również Oscar, który poinformuje cię o zniknięciu Hansa - musisz go teraz odszukać.
027 | 028 |