Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1) poradnik Syberia II - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Stacja Romansburg
Zaczynasz wewnątrz jednego z pomieszczeń części pasażerskiej pociągu [001].
001 | 002 |
1. Wyjdź z pociągu na peron (najpierw w dół ekranu). W pewnym momencie zadzwoni do ciebie Oscar i poinformuje, iż miejscowość do której właśnie przybiliście nazywa się Romansburg.
2. Na peronie przywita cię pułkownik Emeliov Goupatchev [002]. Zwróć uwagę, iż na samym początku rozmowy coś upuści. Gdy wróci on do swojego sklepu udaj się na początek peronu czyli w okolice lokomotywy (w dół).
3. Porozmawiaj z Oscarem [003]. Poinformuje cię on, iż musisz zająć się "nakręceniem" pociągu.
003 | 004 |
4. Podejdź do stojącej na końcu peronu maszyny [004], zakręć korbą a następnie pociągnij znajdującą się z lewej strony dźwignię. Po zakończeniu procesu nakręcania ponownie porozmawiaj z Oscarem. Tym razem dowiesz się on niego, iż aby ruszyć w dalszą drogę potrzebujecie trochę węgla, który oczywiście to ty musisz w jakiś sposób zdobyć.
Węgiel
5. Wróć na wcześniejszy ekran i podejdź do maszyny służącej do nasypywania węgla [005]. Zwróć uwagę na chodzącą w dole dziewczynkę. Zbliż się do panelu kontrolnego i pociągnij dźwignię [006]. Maszyna działa, ale nie do końca, gdyż nie nasypuje węgla.
005 | 006 |
6. Przejdź na koniec peronu [007] i przyglądnij się znajdującej się tam bramie [008]. Spróbuj ją otworzyć, nie uda ci się to gdyż jest zamknięta na klucz.
007 | 008 |
7. Udaj się z wizytą do sklepu. Wejście znajduje się w środkowej części peronu [009], tam gdzie przywitał cię pułkownik Emeliov. Wewnątrz podejdź do lady i porozmawiaj z pułkownikiem [010]. Dowiesz się od niego między innymi jak działa maszyna do węgla oraz że zgubił klucz do bramy na końcu peronu (widziałeś to, gdy przywitał cię zaraz na początku gry przy wysiadaniu z pociągu).
009 | 010 |
8. Wyjdź na zewnątrz i ponownie podejdź do maszyny do nasypywania węgla. Porozmawiaj z stojącą w dole dziewczynką o imieniu Malaka [011]. Za mały prezent w postaci słodkiego cukierka zgodzi się ona pomóc nam zdobyć klucz, który upuścił pułkownik.
9. Wróć do sklepu i przyglądnij się leżącemu na ladzie obok pułkownika zepsutemu dystrybutorowi cukierków [012]. Zabierz mały kluczyk [SMALL KEY]. Możesz też zadzwonić ze swojej komórki pod numer telefonu znajdujący się na denku maszyny [625-122], dowiesz się wtedy jakie obecnie produkty znajdują się w ofercie firmy (będą do między innymi cukierki, które potrzebujesz dla Malaki)
011 | 012 |