Oznaczenia | Podstawy Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Oznaczenia
- P - dowolne uderzenie ręką
- K - dowolne uderzenie nogą
- LP - słabe uderzenie pięścią (light punch)
- LK - słabe uderzenie nogą (light kick)
- MP - średnie uderzenie pięścią (medium punch)
- MK - średnie uderzenie nogą (medium kick)
- HP - mocne uderzenie pięćcią (heavy punch)
- HK - mocne uderzenie nogą (heavy kick)
- 2xP - dwa dowolne uderzenia ręką, wciśnięte jednocześnie (LP+MP; MP+HP; LP+HP)
- 3xP - trzy uderzenia ręką, wciśnięte jednocześnie (LP+MP+HP)
- 2xK - dwa dowolne uderzenia nogą, wciśnięte jednocześnie (LK+MK; MK+HK; LK+HK)
- 3xK - trzy dowolne uderzenia nogą, wciśnięte jednocześnie (LK+MK+HK)
- p - przód
- t - tył
- g - góra
- d - dół
- dp, dt, gt, gp - skosy (odpowiednio dół-przód, dół-tył, góra-tył, góra-przód)
- qcf (quarter-circle forward) - ćwierć kółka do przodu = d, dp, p
- qcb (quarter-circle backward) - ćwierć kółka do tyłu = d, dt, t
- hcf (half-circle forward) - pół kółka do przodu = t, dt, d, dp, p
- hcb (half-circle backward) - pół kółka do tyłu = p, dp, d, dt, t
- p,p - ślizg do przodu
- t,t - ślizg do tyłu
- , - przyciski należy przyciskać po sobie.
- ; - przycisk lub kombinacja podana po średniku, odpowiada za nowy atak.
- + - przyciski należy wcisnąć razem.
- [] - kierunek lub przycisk podany w nawiasach należy przytrzymać 2 sekundy.
- n (neutral position) - należy całkowicie puścić wszystkie kierunki i przyciski.