E. Honda | Postacie w Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
E. Honda
Edmund nie zmienił się zbytnio od czasu Super Turbo. Jeśli przebijemy się przez obronę przeciwnika, możemy w krótkim czasie uszczuplić jego energię. Poza tym zasięg Hundred Hand Slap, został ograniczony, Oicho throw jest jednym z najlepszych rzutów w grze a jego Super i Ultra Combo to wspaniałe ataki na nadlatujacych przeciwników. Jest wolny ale jego stamina jest wysoka, co oznacza że nawet najmocniejsze ciosy nie zabierają mu dużo energii. |
Ciosy zwykłe
- dp+HK - Overhead Attack
- HP (z powietrza) - Jumping Hard Punch
- d+MK - Jumping Splash
Bezpieczny sposób na skrócenie dystansu.
Ciosy specjalne
- P, P, P - Hyakuretsu Harite
Siła i zasięg zależy do wciśniętego puncha.
- [t], p+P - Super Zetsuki
Bardzo dobry cios, który "zbija" większość specjali takich jak Beast Roll Blanki czy Psycho Crusher Bisona. Zadaje dobre obrażenia pomimo bloku przeciwnika. Dobry atak na nadlatujacych oponentów.
- [d], g+ K - Super Hyakkan Otoshi
- hcb+P - Oicho Nage
Najlepszy rzut w grze i jeden z najlepszych ruchów Hondy. Możemy go poprzedzić:
- LP (kucajac)
- LK (kucając)
- LP
- LK
- Jumping Splash
Jeśli nasz przeciwnik zorientuje się w sytuacji i będzie skakał, ściągamy go w dół, za pomocą Ex Sumo Splash , lub HP (z powietrza).
Ataki Ex
- 2xP, 2xP, 2xP - Ex Hyakuretsu Harite
Wychylając joya w lewo lub prawo, możemy się w trakcie ataku, poruszać do przodu lub do tyłu, tak jak w Super Street Fighter 2.
- [t], p+2xP - Ex Super Zutsuki (armor breaking)
- [d], g+2xK - Ex Super Hyakkan Otoshi
Dobre ataki na nadlatujących przeciwników. Super Zatsuki ma wyższy priorytet niz w wersji podstawowej.
- hcb+2xP - Ex Oicho Nage
Większy zasięg, większe obrażenia. Zdecydowanie najlepszy atak Edmunda.
Super Combo
- [t], p, t, p+P - Onimusou (armor breaking)
Świetny na nadlatujących przeciwników. Przechodzi przez projectile.
Ultra Combo
- [t], p, t, p+3xP - Super Onimusou
Podobnie jak Super Combo bardzo dobry na nadlatujących przeciwników. Zadaje bardzo duże obrażenia, jeśli Revenge Meter jest w pełni naładowany.
Combo
- HP (z powietrza), MK (kucając), cancel HP Headbutt.
- Focus Attack, Ultra lub Super Combo.
- HP (z powietrza), MP, cancel Hyakuretsu Harite.