Balrog (M Bison) | Postacie w Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Balrog (M Bison)
Japoński Mike Tyson jest nadal bardzo szybki, zadaje spore obrażenia, a jego ciosy EX są wyśmienite. Jego ciosy mają taką samą animację początkową, a uderzają na różnych wysokościach, co zmusza przeciwnika do ciągłego zgadywania. Poza tym ma w arsenale kilka combosów i juggle starterów. Bardzo mocna postać. |
Ciosy zwykłe
- d+MK - Foot Punch
Zaraz po wykonaniu tego ataku, wklepujemy rzut. Jeśli przeciwnik się pozna, możemy zaatakować którym kolwiek z Dash Punches.
- d+HP - Ducking Uppercut
Dobry uppercut na nadlatujących przeciwników.
- d+ HK - Punch Sweep
Szybki atak o solidnym zasięgu, a co ważniejsze bardzo bezpieczny. Najlepszy zwykły atak Boksera.
Ciosy specjalne
- [t], p+P - Dash Straight
Balrog podbiega i uderza prostym. Cios idzie na high, więc można pod nim kucnąć. Stosujemy odchodząc od przeciwnika.
- [t], dp+P - Dash Low Straight
Podobny cios, który uderza na low i potrafi porządnie wkurzyć. Stosując obydwie techniki na przemian, możemy z łatwością zdezorientować przeciwnika.
- [t], dp+P (przytrzymać) - Dash Swing Blow (armor breaking)
Wyprowadzenie tego ciosu zajmuje chwilę, ale ten sam w sobie jest bardzo szybki i trudny do zblokowania. Kolejny sposób na zdezorientowane przeciwnika.
- [t], p+K - Dash Upper
Dobry cios na nadlatujących przeciwników, jeśli nasz dystans i timing jest odpowiedni. Świetny combo starter .
- [t], dp+K - Dash Low Straight (armor breaking)
Kolejny dashing uppercut. Jeśli trafi, przewróci przeciwnika.
- [d], g+P - Buffalo Head
Dobry atak na nadlatujących przeciwników. Przechodzi przez fireballa, jeśli timing jest odpowiedni. Jeden z najlepszych ruchów boksera.
- [3xP] lub [3xK]- Turn Punch/ Turn Uppercut (armor breaking)
Im dłużej przytrzymamy klawisze, tym atak będzie mocniejszy. Bardzo przydatny ruch, który dodatkowo przechodzi przez fireballa.
Ataki Ex
- [t], p+2xP - Ex Dash Straight
Bardzo przydatny ruch. Absorbuje jedno uderzenie przeciwnika. Najlepiej używać go w momencie gdy przeciwnik ląduje, lub gdy jesteśmy pewni że wypuści projectile'a.
- [t], dp+2xP (przytrzymać) - Ex Dash Swing Blow
- [t],dp+2xP - Ex Dash Low Straight
- [t], p+2xK - Ex Dash Upper
Kolejny dobry cios na nadlatujących przeciwników. Nawet jesli nie trafimy to Ex "wchłonie" energię wyprowadzonego przez przeciwnika ciosu.
- [t],dp+2xK - Ex Dash Low Straight
- [d], g+2xP - Ex Buffalo Head
Super Combo
- [t], p, t, p+ P lub K - Crazy Buffalo (armor breaking)
Combo przechodzi przez projectile, a dodatkowo spycha przeciwnika. Stosujemy go stojąc przy krawędzi ekranu.
Ultra Combo
- [t], p, t, p+ 3xP lub 3xK - Violent Buffalo (armor breaking)
Przechodzi przez projectile'a i można go stosować jako juggle starter. Kończymy Buffalo Headbutt.
Combo
- MK (kucając), LP (kucając), cancel HP Dash Punch
- LP (kucając), LP (kucając), Buffalo Head, Ultra Combo lub Super Combo
- LP kucając), LP (kucając), MK (kucając), Buffalo Head.