Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Dark Rider - Mroczny jeździec (miecz) | Misje związane z broniami poradnik Śródziemie: Cień Mordoru

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

The Dark Rider - Mroczny jeździec (miecz)

Lokacja: Celon Poros (Nurn)

Opcjonalne cele misji: Musisz doprowadzić do zagryzienia pięciu przeciwników przez ujarzmionego karagora.

Wymagania: Umiejętność Ride Caragors (Dosiadanie karagorów)

Zalicz mini-grę żeby ujarzmić karagora - The Dark Rider - Mroczny jeździec (miecz) | Misje związane z broniami - Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
Zalicz mini-grę żeby ujarzmić karagora

Tuż po rozpoczęciu tej misji skorzystaj z umiejętności Ride Caragors (Dosiadanie karagorów), a więc wciśnij klawisz/przycisk odpowiedzialny za wskoczenie na karagora. Musisz zaliczyć mini-grę, która pozwoli ci ujarzmić dziką bestię. Gra w tym momencie rozpocznie odliczanie - masz 3 minuty i 20 sekund na wyeliminowanie trzech grup orków. To dość wyśrubowany limit czasu, tak więc nie możesz się ociągać.

Karagor musi zagryźć co najmniej pięć osłabionych orków - The Dark Rider - Mroczny jeździec (miecz) | Misje związane z broniami - Śródziemie: Cień Mordoru - poradnik do gry
Karagor musi zagryźć co najmniej pięć osłabionych orków

Proponuję wyruszyć w stronę grupy orków, który znajduje się w najmniejszej odległości od punktu startu. W trakcie podróży miej cały czas przytrzymany klawisz/przycisk biegu, dzięki czemu karagor będzie znacznie szybciej się przemieszczał. Po dotarciu na miejsce możesz zacząć korzystać z miecza lub łuku, skutecznie osłabiając/zabijając orki. Nie zapominaj też o pobocznym celu misji, tak więc po osłabieniu jakiegoś orka przytrzymuj klawisz/przycisk zagryzienia go przez karagora (bestia zregeneruje też dzięki temu swój pasek zdrowia). Zamorduj w taki sposób co najmniej pięciu wrogów. Misja zakończy się w momencie zabicia wszystkich oznaczonych orków.

Uwaga - Przedwczesna śmierć karagora nie doprowadzi do zawalenia misji, ale bez jego pomocy o wiele trudniej jest zmieścić się w limicie czasowym.

Nagrody za zaliczenie misji:

  • 400 punktów doświadczenia
  • 450 sztuk złota (Mirian)
  • 50 sztuk złota (Mirian) - tylko jeśli zaliczyłeś opcjonalny cel misji