Turning Point | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Turning Point
W miejscu rozpoczęcia rozgrywki nie dojdzie do wymiany ognia. Skieruj się przed siebie w stronę pierwszego budynku. Gdy wejdziesz do jego wnętrza tylną wyrwą, tuż za rogiem spotkasz pierwszego przeciwnika.
Pierwsza baza [Intel #1], to również pierwsze poważne starcie. Znajdując się w budynku, przeciwnicy będą napierać z placu przed nim. Rozstaw żółtych na dachu, a niebieskich na dole blisko schodów. W ten sposób najłatwiej uporać się z napastnikami. Pamiętaj również o automatycznym działku, które otworzy ogień po drugiej stronie bazy. Załatwisz je jednym celnym granatem. |
Chcąc opuścić bazę, kierując się w głąb wyspy, natkniesz się na ostatnich niedobitków w rejonie. Zaatakuj ich z daleka, gdy będą stacjonować na betonowej bramie wyjściowej.
Przemierzając ścieżkę w kierunku kolejnej bazy, natkniesz się na jednego, samotnego oponenta. Zdejmij go żółtymi, aby nie wszczynać alarmu i nie zwracać na siebie uwagi.
Kolejna baza, to kolejne większe starcie. Tym razem możliwe będzie rozpoczęcie ataku z zaskoczenia, wcześniej rozstawiając jednostki i wyznaczając im cele. Ulokuj się na wzgórzu przed bazą, ustawiając niebieskich wysuniętych bardziej na prawą stronę (w ten sposób "załatwiając" prawą flankę). Gdy współtowarzysze znajdą się na swoich miejscach pozaznaczaj im cele: żółtym tych z dachu bazy, a niebieskim z przedpola. Oczywiście po rozpoczęciu ataku na arenie zjawi się więcej oponentów, ale szybko radząc sobie z pierwszą partią, ułatwi całe starcie.
Gdy wszyscy zginą przejdź do budynku bazy [Intel #2] i skieruj się schodami na górę. |
Gdy dotrzesz na dach, jeden ze współtowarzyszy automatycznie rozpocznie hakowanie znajdującego się tam komputera. Twoim zadaniem będzie wówczas osłanianie go przez 25 sek. od napierających napastników. Szczególną uwagę zwróć na schody, gdyż stamtąd wybiegnie największa liczba napastników.
W chwili zwycięstwa otrzymasz możliwość użycia wsparcia powietrznego. Zastosuj je na okręcie widocznym na horyzoncie, daleko na wodach morza.
Załatwiając okręt otrzymasz możliwość wyjścia z bazy. W tym celu zejdź schodami na dół i skieruj się do wyjścia prowadzącego w głąb wyspy. Obok otwartych drzwi pojawi się kilku napastników wyposażonych w strzelby - bądź na nich gotów. Po wydostaniu się na zewnątrz, skieruj się w stronę kolejnych, oddalonych zabudowań.
W gęstwinie ścieżek wybierz tę po prawej, prowadzącą do centrum komunikacyjnego na wzniesieniu. Po drodze miniesz kilku oponentów patrolujących wzgórze, ale nie powinieneś mieć z nimi kłopotów.
Większy kłopot pojawi się w samym centrum komunikacyjnym [Intel #3] [pomarańcza]. Nim wejdziesz do środka musisz zabić wszystkich stacjonujących tam najemników. W trakcie walki miej niebieskich blisko siebie.
Gdy wejdziesz do wnętrza centrum rozpocznij ostrzał oddalonej, głównej bazy przeciwnika. Ustaw żółtych przy oknie na parterze (lewe zdjęcie), a niebieskich przy drzwiach wejściowych, aby osłaniali tyły. Z tej pozycji przeciwnik nie będzie miał żadnych szans. Celność żółtych jest doskonała, wystarczy im tylko wyznaczać cele, a sami w mig załatwią sprawę.
Załatwiając wszystkich z okna centrum komunikacyjnego, możesz powoli rozpocząć napieranie na główną bazę wroga. Pamiętaj, by wcześniej puścić przed sobą niebieskich, a dopiero później żółtych.
Po dotarciu na miejsce i załatwieniu ostatnich niedobitków skieruj się do wejścia do bazy po lewej stronie (patrząc w kierunku morza).
Znajdziesz tam schody na dach. Wejdź nimi na górę, a rozpoczniesz ostrzał okrętu. Ten wysyłać będzie śmiercionośne rakiet, po trzy w jednej serii. Od tego momentu musisz pozostawać w ciągłym ruchu lub pod zadaszeniem. Wbiegnij na dach i szybko przejdź na jego przeciwległy koniec.
Dojdzie tam do automatycznego hakowania komputera, podobnie jak w połowie etapu. Podczas, gdy sojusznik zajmować się będzie komputerem, Ty osłaniaj go od napastników (reszta współtowarzyszy powinna rozstawić się prawidłowo, bez Twojej ingerencji). Podczas ataków uważaj na oponentów z wyrzutniami rakiet.
Po załatwieniu pierwszej fali otrzymasz możliwość oznaczenia okrętu dla wsparcia powietrznego. Wykonując tę czynność uważaj, by nie zostać trafionym serią rakiet.
Nim opuścisz to miejsce konieczne będzie trzykrotne osłanianie hakującego współtowarzysza i trzykrotne wskazywanie celu (zawsze tego samego, tj. okrętu) dla wsparcia powietrznego.
Gdy ostatni nalot uderzy w okręt, wyjdź z głównego budynku bazy tą samą drogą, która tam trafiłeś i skieruj się w stronę ostatniego punktu wskazanego przez grę. Już nikt nie będzie Ci przeszkadzał, więc powinna być to tylko formalność. Po dotarciu na miejsce etap dobiega końca.