Rendezvous | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Rendezvous
Po przejęciu kontroli nad dowódcą skieruj się przed siebie, nie obawiając się jakichkolwiek ataków ze strony wroga. Na początku przykucnij i przejdź zaroślami po lewej w dół wzniesienia (w ten sposób unikając kontaktu z wrogiem).
Kontynuuj ten manewr taktyczny, aż miniesz drewnianą chatę po lewej i częściowo zniszczony wiadukt. W między czasie przeciwnicy z ulicy po prawej rozejdą się.
W pewnym momencie zostaniesz poproszony, aby załatwić po cichu oddalonego przeciwnika. Zakradnij się do niego i załatw go nożem (przycisk R3).
Nieco dalej znajdować się będzie niewielkich rozmiarów wąwóz z kilkoma najemnikami. Nim do niego zejdziesz, rozkaż podwładnej drużynie ukryć się za pobliskim konarem (przed wąwozem), a następnie przeprowadzić ostrzał (sa nie musisz niczego robić, jedynie wskazywać cele ataku).
Gdy wszyscy zginą przejdź przez wąwóz na drugą stronę i przejdź przez zgliszcza samolotu. W ten sposób dotrzesz do wioski, gdzie czekać Cię będzie pierwsze poważne starcie. Pierwsi wrogowie wybiegną już zza pierwszej napotkanej chatki.
To za nią [intel #1] jednak dojdzie do większego starcia. Aby uporać się z nim nieco szybciej, wyślij drużynę niebieskich na taras pierwszej, napotkanej chaty (widocznej u dołu mapy). W ten sposób będą mięli lepsze pole widzenia i ostrzału.
Gdy wszyscy przeciwnicy zginą, skieruj się w stronę kolejnego fragmentu wraku samolotu. W ten sposób załączysz kolejną scenkę przerywnikową. |
Gdy ta dobiegnie końca będziesz mieć pod kontrolą dwie drużyny: niebieskich i żółtych. Przez kilka kolejnych minut będziesz otrzymywać informacje od gry, jak nimi prawidłowo sterować. Obserwuj je uważnie, gdyż będą to kluczowe informacje.
Pamiętaj, że drużyna żółtych zabija przeciwników po chichu z tłumikiem, i ma większy zasięg rażenia. Niebiescy zaś, załatwiają sprawy głośno i z przytupem, będąc bardziej skutecznymi na średni dystans.
Przejdź z drużynami przed siebie główną drogą wioski, mijając pierwszą chatę po lewej (zerknij na mapę).
Ustaw się na tarasie wspomnianej chaty, a obydwie drużyny nieco dalej, za płotem po obydwu stronach drogi. W ten sposób przygotujesz zasadzkę na zbliżający się patrol wroga. Następnie oznacz im cele i rozkaż atak.
Gdy wszyscy zginą przejdź drogą na jej szczyt i skieruj się w stronę kolejnych zabudowań [Intel #2]. Zaatakuje Cię tam spora liczba przeciwników. Bądź na nich gotów. Wysuń niebieskich nieco dalej od żółtych. |
Po pierwszej fali przeciwników, będzie kolejna, już za pierwszymi budynkami (mapa). Tu sytuacja będzie nieco łatwiejsza, bo będziesz mieć znacznie więcej miejscu do ukrycia drużyn. Zerknij na mapę i popatrz jak rozstawiłem żółtych i niebieskich: ci pierwsi są nieco w tyle, gdyż mają daleki zasięg rażenia.
W trakcie walk, Ty jako dowódca i jednoosobowa, mobilna drużyna pilnuj, by przeciwnicy nie dokonali ataku z lewej flanki, wybiegając zza budynków. |
Na końcu wioski [Intel #3] [pomarańcza], tuż obok pojazdu do wysadzenia, rozegra się ostatnia bitwa etapu. Przeprowadź ją rozstawiając wszystkich dostępnych żołnierzy na tarasie z widokiem na pole bitwy (na mapie widać jak wszyscy członkowie wraz z dowódcą stoją w jednym miejscu). Przeciwników będzie sporo, ale z tej pozycji nie mają szans.
Gdy ostatni przeciwnik wyzionie ducha przejdź do oznakowanego pojazdu i wysadź go, wcześniej montując na jego karoserii ładunek wybuchowy. Gdy ten wyleci w powietrze przejdź do ostatniego punktu kontrolnego i zakończ misję.