Fluid Dynamics | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Fluid Dynamics
Etap rozpoczynamy na wzgórzu, w buszu. Aby się z niego wydostać idź wzdłuż rurociągu. Dotrzesz w ten sposób do miejsca, w którym ujrzysz pierwsze zabudowania.
Koło bramy wjazdowej na teren tamy stacjonować będzie spora grupka przeciwników. Rozstaw swoich współtowarzyszy na wzgórzu, nie zdradzając swojej obecności. Żółtych na samej górze, a niebieskich nieco niżej (zerknij na mapę, znajdziesz w tamtych miejscach osłony). Następnie wyznacz im cele ataku, poczym rozpocznij ostrzał, samemu zajmując się oddalonymi snajperami.
Gdy wszyscy zginą wejdź na teren kompleksu budynków [Intel #1]. Mijając pierwszy budynek po prawej zjawią się kolejni napastnicy. Bądź na nich przygotowanym, wysuwając niebieskich przed siebie.
Za kolejnymi budynkami, koło bramy wyjazdowej, pojawią się kolejni oponenci (w opancerzonych autach wyposażonych w stacjonarne działa). Tym razem starcie będzie odrobinę trudniejsze. Pamiętaj, by niebiescy byli bardziej wysunięci.
Opuszczając kompleks budynków, skieruj się w stronę mostu. |
Docierając do niego, odpalisz skrypt, który wywoła nadejście patrolu składającego się ze sporej grupki napastników. Możesz ich ominąć, nie zdradzając swojej obecności, chowając się w zaroślach po lewej (zerknij na mapę). Odczekaj tam moment, aż przeciwnicy znikną, poczym ruszaj dalej.
Przejdź wąską kładką po lewej stronie, zamiast kierować się głównym mostem. Natkniesz się tam na jednego wroga. Kolejni będą po drugiej stronie mostu, lecz ich skromna liczba nie powinna przysporzyć Ci jakichkolwiek problemów.
Gdy załatwisz wszystkich skieruj się w stronę wielkiego budynku, do którego dotrzesz wcześniej pokonując schody.
Na wprost wejścia znajdziesz kilka fragmentów rurociągu. Ukryj się za nimi wraz ze współtowarzyszami i rozpocznij ostrzał tych, którzy będą się starać wybiec ze wspomnianego budynku.
Wchodząc do środka [Intel #2] przygotuj się na dalsze starcie. Kolejni przeciwnicy będą na piętrze. Wejdziesz tam kierując się schodami po prawej (możesz puścić przed siebie niebieskich). |
Pomieszczenie, do którego wejście oświetlone jest czerwonym światłem, obstawione będzie kolejnymi napastnikami. Pozbądź się ich i wejdź do środka. Znajdziesz tam przełącznik, na którym musisz zadziałać. Miej również na uwadze, że wrodzy snajperzy znajdują się w sąsiednich budynkach i będą próbować Cię załatwić, strzelając przez okna.
Po tym, jak zadziałasz na przełączniku, wyjdź z pomieszczenia i skieruj się na schody naprzeciw, prowadząc na kolejne piętro. Nim je pokonasz, będziesz musiał pokonać kilku napastników zbiegających na dół z kłębów dymu (rzucą granat dymny, by utrudnić Ci ostrzał).
Wchodząc na górę, sytuacja powtórzy się. Pojawia się bowiem kolejni wrogowie wybiegający zza osłony.
Po tym jak trafisz na zewnątrz [pomarańcza], skieruj się w stronę pomieszczenia kontroli śluz tamy. Idąc tam, nikt Cię nie zaatakuje.
Wrogowie otworzą ogień dopiero z wnętrza pomieszczenia, do którego musisz się udać [Intel #3]. Załatwi ich i wejdź do środka. |
W tym momencie rozgrywki Twoim zadaniem będzie osłanianie pomieszczenia przed kolejnymi napastnikami. Będzie to trudny fragment, więc przygotuj się na możliwe porażki.
W pierwszej kolejności przeciwnicy zaatakują z lewej (patrząc w stronę wyjścia z pomieszczenia), potem z prawej, a następnie z obydwu jednocześnie (będą trzy tury).
Pomiędzy atakami zjawiać się będzie helikopter nieprzyjaciela. Należy wówczas schować się do budynku i ostrzelać go przez okna. Podczas starć korzystaj również z granatów, gdyż w środku znajdziesz skrzynię umożliwiającą uzupełnianie zapasów amunicji.
Pamiętaj również, że podczas ostatniego ataku (tego z dwóch stron), na pobliskich dachach pojawią się snajperzy. Załatw ich jak najszybciej, najlepiej osobiście. |
Etap dobiegnie końca gdy zestrzelisz helikopter, który pojawi się po raz ostatni po trzecim, zmasowanym ataku nieprzyjaciół. |