Intel (2) | Sekrety SOCOM Polskie Siły Specjalne poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Means to an End
Intel #1: pierwsze informacje wywiadowcze znajdują się dokładnie w tym samy miejscu, co nr 2 z poprzedniego etapu. Po stoczeniu pierwszej poważniejszej walki na otwartym placu slumsów, przejdź do budynku po prawej, to tam ukryto przedmiot.
Intel #2: ukryty jest na lewo od wejścia do posiadłości Razada (patrząc w kierunku willi). Dotrzesz tam w końcowej fazie etapu.
Intel #3: ostatni poszukiwany przedmiot znajduje się w samej willi Razada. Znajdziesz go na stoliku obok przejścia, słabo ukryty.
Onslaught
Intel #1: ukryty jest na terenie pierwszej wioski. Znajdziesz go w drewnianej budce na prawo od zniszczonego mostu (patrząc w jego kierunku).
Intel #2: leży niedaleko pierwszych informacji wywiadowczych, również na prawo od zniszczonego mostu (odrobinę bliżej drogi).
Intel #3: znajdziesz w połowie wioski na mokradłach, do której trafisz po dotarciu do żyjących żołnierzy NATO. Przedmiot ukryty jest w slumsach, w środkowej części osady.
Revelation
Intel #1: pierwsze informacje wywiadowcze ukryte są na parterze głównego budynku pierwszej bazy. Znajdziesz je w pomieszczeniu na lewo od schodów prowadzących na dach do zaparkowanego helikoptera. Idąc w kierunku przedmiotu miniesz dwóch strażników po prawej (zignoruj ich) oraz jednego tuż przed samą znajdźką (zgładź go stosując ciche zabójstwo).
Intel #2: kolejny materiał wywiadowczy znajduje się na dachy tego samego budynku, w którym znajdziesz pierwszy przedmiot. Ukryty został pod zadaszeniem, niedaleko helikoptera. Podnieś go już po zamontowaniu pluskwy (wcześniej załatwiając pobliskiego strażnika).
Intel #3: ukryty jest w końcowej fazie etapu, w ostatnim odwiedzanym budynku. To właśnie z niego skierujesz się w stronę finalnego punktu kontrolnego, kończącego misję. Przedmiot leżeć będzie po lewej stronie (patrząc w kierunku ostatniego wyznaczonego punktu), na skrzyni w rogu pomieszczenia.
Turning Point
Intel #1: ukryty jest w pierwszym budynku, do którego trafisz na początku etapu (będziesz musiał przez niego przejść). Przedmiot leżeć będzie w pomieszczeniu na parterze.
Intel #2: kolejny poszukiwany przedmiot ukryto w drugiej bazie, do której trafisz w połowie etapu. Znajdziesz go również na parterze.
Intel #3: ostatnie informacje wywiadowcze ulokowano w centrum komunikacyjnym, do którego powinieneś skierować się (jest to opcjonalne) w końcowej fazie etapu. Znajdziesz je na stoliku górnego piętra budynku.
Uninvited Guest
Intel #1: leży na skrzyni w oświetlonym miejscu, na terenie pierwszego przyczółka przeciwnika, który będziesz omijać niemal na samym początku etapu (przedmiot leżeć będzie blisko przejścia).
Intel #2: znajdziesz go w oświetlonym namiecie na terenie głównej bazy etapu. Przejdziesz obok niego kierując się w stronę drugiego czołgu, oznaczonego do zaminowania (nim wejdziesz do namiotu odwróć uwagę pobliskich strażników, rzucając łuskami).
Intel #3: ukryty został na dachu hangaru, w którym zaparkowany jest ostatni czołg do zaminowania (w pobliżu poszukiwanego przedmiotu kręcić się będą dwaj strażnicy, miej na nich oko). Do zdobycia tuż przed ukończeniem etapu.
Countdown
Intel #1: ukryty na terenie ruin, koło drugiego, większego starcia podczas etapu (na cokole rzeźby sporych rozmiarów).
Intel #2: leży na skrzyni w miejscu, gdzie dojdzie do zmasowanego ataku wroga, mniej więcej w połowie etapu. To w tym miejscu atakowany będziesz przez zdalne wieżyczki wypluwające śmiercionośne rakiety.
Intel #3: znajduje się na stoliku koło przejścia, które zawsze będziesz musiał przebyć (w końcowej fazie etapu). W ostatniej bazie, w której dojdzie do ataku wroga (to stamtąd udasz się bezpośrednio do oznaczonych rakiet, będących głównym celem misji).
Animus
Intel #1: ukryty jest w pierwszym budynku, do którego trafisz od początku etapu (wcześniej pokonując dwie uliczki). Leżeć będzie po lewej, na stole.
Intel #2: ukryty został na stoliku z parasolką. Dotrzesz do tego miejsca opuszczając park rzeźb (wcześniej pokonując serię schodów).
Intel #3: będący ostatnim w grze, ukryty jest na parapecie drugiego piętra wielkiego parkingu, do którego wejdziesz w drugiej połowie poziomu.