Intel (1) | Sekrety SOCOM Polskie Siły Specjalne poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Intel
First Strake
Intel #1: znajdziesz go na stoliku z parasolką obok schodów, którymi zejdziesz na główną ulicę. To na niej dojdzie do najbardziej zmasowanego ataku.
Intel #2: również ulokowany został na stoliku, po prawej stronie (patrząc w kierunku artylerii wroga) głównej ulicy.
Intel #3: natkniesz się na niego będąc bardzo blisko pojazdu, będącego Twoim ostatecznym celem misji (również na stoliku).
Rendezvous
Intel #1: znajdziesz go na zniszczonej kuchence, obok miejsca, gdzie znajdować się będzie fragment zniszczonego wraku samolotu.
Intel #2: ukryty jest na drewnianej skrzyni na początku drugiego etapu walki w wiosce, tuż po tym jak przeprowadzisz zasadzkę na patrol, przejmując dowództwo nad dwoma drużynami.
Intel #3: ukryty został w charakterystycznym budynku (pod koniec wioski), niedaleko ostatecznego celu misji (oznaczonego do wysadzenia pojazdu).
White Tiger
Intel #1: znajduje się w pomieszczeniu, do którego będziesz wnosić martwe ciało pierwszego, zastrzelonego w głowę przeciwnika.
Intel #2: ukryty został w pomieszczeniu (widocznym na powyższym, lewym zdjęciu), koło którego gra po raz pierwszy poinformuje Cię o możliwości skorzystania z łusek (które umożliwiają odwracanie uwagi wroga). Aby wejść w jej posiadanie wcześniej będziesz zmuszony pozbyć się kilku okolicznych strażników. Najłatwiej jest zabić ich w taki sposób, by nikt nie widział śmierci poprzedniego (unikając w ten sposób alarmu).
Intel #3: ostatnie informacje wywiadowcze znajdują się na skrzyni w zaciemnionym miejscu, obok stacji kontroli suchego doku, do której musisz się udać, aby ukończyć rozgrywkę. W okolicy nie będzie natarczywych strażników.
Leviathan
Intel #1: pierwszy znajdziesz już na początku etapu, koło miejsca gdzie stoczysz bój z pierwszymi napastnikami (zaraz po wyjściu z buszu). Przedmiot leżeć będzie na skrzyni.
Intel #2: kolejny znajduje się w połowie etapu, naprzeciw rampy prowadzącej na wielki okręt (będący głównym celem misji).
Intel #3: na ostatni natkniesz się zaraz po zejściu z okrętu na arenę walki. Ukryty będzie po prawej stronie miejsca starcia, na skrzyni.
Benefaction
Intel #1: ukryty został w namiocie za połową etapu. Będzie to baza wroga małych rozmiarów, składająca się z kilku namiotów. Nieco dalej dojdzie do ataku na plaży.
Intel #2: znajdziesz na skrzyni ulokowanej w składzie na początku plaży, po lewej stronie (patrząc w kierunku morza).
Intel #3: również zlokalizowany jest na plaży w składzie. Znajdziesz go jednak w centralnej części piaszczystego wybrzeża (a dotrzesz tam już po dokonaniu zmasowanego ataku z powietrza).
Fluid Dynamics
Intel #1: ukryty jest na skrzyni, za bramą bezpieczeństwa, która pokonasz na początku etapu, wcześniej zabijając pierwszych napastników.
Intel #2: znajdziesz ją w budynku centrali wodnej, na parterze, niedaleko schodów prowadzących na piętro.
Intel #3: znajduje się w miejscu kontroli śluz tamy, na samym końcu etapu. To tego miejsca będziesz osłaniał przed kolejnymi falami przeciwników.
Safehouse
Intel #1: znajduje się na pierwszym dachu, na który trafisz pokonując ten etap. Stacjonować tam będzie jeden napastnik, którego wcześniej należy załatwić.
Intel #2: miej więcej w połowie etapu raz jeszcze wejdziesz na dachy (wspinając się po skrzyniach). Dowódca poprosi Cię wówczas, by załatwić trzech snajperów (będą oznaczeni przez grę). Zamiast się nimi zajmować, przejdź na wprost od miejsca, z którego trafiłeś na dach i zerknij na dół (lewe zdjęcie). Będzie tam budynek z oświetlonym wnętrzem. Wejdź do niego i zgarnij informacje wywiadowcze.
Intel #3: ukryty jest na tyłach budynków koło miejsca, gdzie będziesz musiał podrzucić pluskwę do zaparkowanego auta. Grając bez chęci zebrania wszystkich znajdziek to miejsce ominiesz przechodząc do kolejnego punktu wyznaczonego przez grę. Musisz dlatego chwilowo zignorować oznaczenia i przejść przez ulicę (od miejsca zaparkowanego auta), poczym skierować się za zabudowania (wcześniej załatwiając kilku strażników).