Means to an End | Opis przejścia SOCOM Polskie Siły Specjalne poradnik SOCOM: Polskie Siły Specjalne
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Means to an End
Po rozpoczęciu etapu odczekaj moment, aż korzystający z pobliskiej drogi wrogowie przebiegną po niej znikając za budynkami. Gdy znikną z widoku, ruszaj przed siebie i nakaż żółtym pozbyć się napastnika z kładki nad mokradłami.
Następnie skieruj się drogą w stronę slumsów i pierwszych zabudowań. |
Po dotarciu do oponentów nie otwieraj ognia. Zamiast tego przejdź wraz z towarzyszami na wzgórze po prawej i ukryj się tam za osłonami (niebiescy powinni być oddaleni bardziej na prawo, osłaniając w ten sposób flankę - zerknij na mapę). Gdy wszyscy zajmą swoje pozycje rozpocznij ostrzał (postaraj się zając najbardziej oddalonymi przeciwnikami).
Gdy wszyscy zginą przejdź przez zabudowania w stronę miejsca, gdzie na poprzednim etapie stał zaparkowany samochód Razada. Zbliżysz się w ten sposób do trudnego starcia. W pierwszej kolejności każ żółtym ustawić się na pobliskim tarasie (podczas ostatniego etapu to w tamtym miejscu znajdował się owoc pomarańczy) ... |
... a niebieskim za drewnianym ogrodzeniem na tyłach zabudowań. Wówczas rozpocznij atak. Przeciwników będzie naprawdę sporo i pojawiać będą się przez dłuższą chwilę. Żółci będą bezpieczni, dlatego osłaniaj niebieskich będąc w ich pobliżu.
Gdy ostatni napastnik odejdzie w niebyt przejdź na plac [Intel #1], poczym skieruj się w stronę wzniesienia z charakterystycznym rurociągiem po prawej.
Rozstaw tam obydwie drużyny po przeciwnych stronach drogi i rozpocznij ostrzał przeciwników na górze (skupiając uwagę swoją i żółtych na snajperach zlokalizowanych na dachu po prawej).
W momencie gdy wszyscy zginą przejdź drogą na górę i wejdź pomiędzy budynki. Zjawi się tam kilku napastników, ale tych będzie dosłownie garstka. Poradzisz sobie z nimi bez pomocy współtowarzyszy.
Kolejne trudniejsze starcie czeka Cię dopiero na placu, do którego dotrzesz pokonując kolejne wąskie uliczki. Natkniesz się tam na sporą liczbę wrogów oraz opancerzony pojazd okrążający arenę. To właśnie ten ostatni będzie stanowił największe zagrożenie.
Aby go wyeliminować musisz przedostać się do centralnej części areny i podnieść znajdującą się tam wyrzutnię rakiet. To za jej pomocą wysadź pancerny pojazd wroga. Jeśli spudłujesz w okolicy (również w centralnej części placu) znajdziesz skrzynię uzupełniającą zapasy amunicji.
Gdy wszyscy wrogowie zginą, a pojazd wyleci w powietrze, będziesz mógł bez przeszkód skierować się w stronę wejścia do posiadłości Razada [Intel #2]. |
Przechodząc za mur przygotuj się na zmasowany atak nieprzyjaciół. Rozstaw swoich współtowarzyszy po obu stronach areny za fasadami i rozpocznij walkę. Podczas wymiany ognia skup się głównie na snajperach atakujących z dachu (korzystając z pomocy żółtych), okazjonalnie tylko pomagając niebieskim z tymi na dole.
Gdy wszyscy zginą wejdź do budynku, poczym skieruj się na pierwsze piętro [Intel #3] zabijając kilku ostatnich wrogów (tych będzie paru więc nie powinieneś mieć z nimi problemów).
W chwili wejścia na piętro drugie załączy się scenka przerywnikowa [pomarańcza], a po jej zakończeniu rozpocznie się kolejny już atak nieprzyjaciół - tym razem będą to snajperzy przed kwaterą główną.
Wyjdź na balkon i załatw napastników. Ci ukryją się na wiadukcie po lewej i dachach po prawej. Gdy uda Ci się ich zabić rozpocznie się moment rozgrywki na czas.
Będziesz mieć tylko 5 min. na opuszczenie etapu. Nie jest to dużo czasu, więc czym prędzej zbiegaj na dół i wybiegaj z budynku. |
Pamiętaj jednak by nie szarżować zbyt mocno, gdyż przeciwników będzie naprawdę sporo i momentami trafisz pod mocny ostrzał. Gdy wybiegniesz na zewnątrz, przeciwnicy będą pojawiać się z wejścia do posiadłości.
Załatw wszystkich, poczym przejdź na plac, gdzie przed momentem wysadzałeś opancerzony pojazd. Tu czeka Cię kolejne zmasowane starcie. Przesuwaj się bardzo powoli, mocno korzystając z pomocy współtowarzyszy. Przez cały czas wyznaczaj im nowe cele, aby jak najszybciej załatwić oponentów.
Idąc przed siebie, w stronę kolejnych wyznaczonych punktów przez grę, będziesz atakowany przez napastników z wyrzutniami rakiet. Pierwszy pojawi się na balkonie (prawe zdjęcie), a drugi na kolejnej w następnej uliczce, nieco dalej (lewe zdjęcie).
Po dotarciu na otwartą przestrzeń, którą to miałeś już przyjemność odwiedzić podczas poprzedniego etapu, czeka Cię ostatnie starcie. Powinieneś mieć około minuty i trzydziestu sekund na jej przebycie. Przeciwników będzie naprawdę sporo, dlatego nie wbiegaj na plac zbyt szybko. W pierwszej kolejność oczyść go z daleka. Pamiętaj, by za pomocą żółtych pozbyć się oznaczonych napastników z dachu naprzeciw.
Gdy zrobi się spokojniej rozpocznij stopniowe napieranie, a gdy nadarzy się okazja, wbiegnij na dach, na którym przed momentem stacjonowali oznaczeni oponenci. Jak tylko tam wbiegniesz załączy się scenka przerywnikowa, a misja zostanie zakończona sukcesem. |