Sniper Elite 5: Poboczne zadania z misji 4 - solucja, opis przejścia Sniper Elite 5 poradnik, solucja
Wojenna fabryka z misji 4 gry Sniper Elite 5 pozwala zaliczyć 2 poboczne zadania. Opis przejścia z poradnika wyjaśnia gdzie znaleźć i jak sabotować stalownię oraz generator.
Ostatnia aktualizacja: 31 maja 2022
W opisie przejścia misji 4 (Wojenna fabryka - War Factory) do gry Sniper Elite 5 nie pominęliśmy tematu pobocznych misji. Nasz poradnik zawiera informacje jak odblokować 2 opcjonalne zadania dotyczące zniszczenia generatora i stalowni, a także jakie kroki wykonać celem sabotowania tych konstrukcji. Pobocznymi misjami możecie zajmować się w dowolnej kolejności.
Zniszczenie generatora (Destroy the Generator)
Generator znajduje się w budynku w północnej części mapy, pomiędzy zaporą i złomowiskiem. Cel ten początkowo nie pojawia się na liście zadań. Musicie zbliżyć się do budynku z generatorem, by dowiedzieć się o możliwości zniszczenia go. Do środka łatwo możecie dostać się np. przez jedno z górnych okien.
Pozbądźcie się najpierw wrogów z górnych kładek, a następnie zacznijcie badać dolny poziom budynku. Są 2 sposoby na zniszczenie generatora:
Pierwszy wariant zakłada użycie ładunku wybuchowego. Musicie znaleźć dowolny na terenie fabryki i zainstalować go na generatorze. To głośniejsza metoda.
Drugi wariant zakłada przeładowanie rur pod ciśnieniem i musicie w tym celu zlokalizować wewnątrz budynku 2 zawory. Wejdźcie z każdym z nich w interakcję.
Zniszczenie stalowni (Destroy the Steelworks)
Duży budynek stalowni znajduje się w centralnej części mapy i ma on różne możliwe wejścia. Możecie np. wybrać wschodnie wejście po wcześniejszym wyeliminowaniu (najlepiej atakami z odległości) okolicznych strażników.
W stalowni możecie zidentyfikować, wyeliminować i ograbić Reicharta, który ma przy sobie klucz do pomieszczenia dźwigu (Crane Control Room). Jest to naukowiec w białym stroju (powyższy obrazek).
Klucz może zostać użyty do otwarcia pomieszczenia na górnym poziomie stalowni (powyższy obrazek). Dysponowanie kluczem nie jest obowiązkowe, bo możecie też użyć ładunku wybuchowego (znajdziecie jeden na drugim końcu stalowni).
W pomieszczeniu kontrolnym pozbądźcie się strażnika i dokonajcie sabotażu konsoli sterowania. Gra powinna odpalić krótki filmik przerywnikowy z udanej akcji.