Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper Elite 5 - poradnik do gry

Sniper Elite 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Sniper Elite 5 - Misja 4
Sniper Elite 5 - Misja 4
Jest to domyślne miejsce rozpoczęcia misji i możecie stąd dotrzeć w stronę zapory (pomarańczowe 2 na mapie) i następnie zaplanować dalsze kroki. W kryjówce do odnalezienia jest szczurza bomba, której możecie użyć do zamordowania Matthausa Ehrlicha (cel z listy - czerwony punkt na mapie).
Musicie tu dokonać wyboru trasy przemarszu. Północna ścieżka prowadzi do tamy i spotkacie tam kilku wartowników. Są tu też dwie liny do zjazdu - możecie dzięki nim zjechać na wschód na południe docierając do bocznej południowej ścieżki (pomarańczowe 3 na mapie).
Możecie opuścić teren misji (najwcześniej po zaliczeniu 3 głównych celów misji). W okolicy przebywa jedynie kilku zwykłych wartowników.
Sekret jest wewnątrz małego budynku na zaporze.
Dokument jest wewnątrz budynku z generatorem.
Plany leżą na wozie wewnątrz południowego budynku.
Orzeł jest na dachu południowego budynku poza granicami mapy. Oddajcie strzał z okolic strefy ewakuacji (pomarańczowe 12 na mapie).
Powiększ mapę

Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji Sniper Elite 5 poradnik, solucja

Wojenna fabryka Martressac to lokacja z misji 4 gry Sniper Elite 5. W naszym poradniku znajdziecie jej mapę atlasu świata z ważnymi lokacjami i sekretami.

Ostatnia aktualizacja: 7 czerwca 2022

Legenda Sniper Elite 5 - Misja 4

Główne lokacje na mapie

Cel z listy

Sekrety i znajdźki

Nasz opis przejścia misji 4 (Wojenna fabryka - War Factory) z gry Sniper Elite 5 otwiera mapa atlasu świata. W poradniku uwzględniliśmy istotne lokacje z różnych części fabryki, w których główny bohater może dokonywać aktów sabotażu. Oprócz tego informujemy o zagrożeniach (m.in. pojazd opancerzony) oraz sekretach i znajdźkach, których możecie zebrać maksymalnie 19.

Najważniejsze lokacje z mapy Martressac

Po zbliżeniu się do zapory wymagane jest podjęcie decyzji w sprawie wyboru ścieżki do głównej części fabryki - możecie przejść po zaporze lub skorzystać z jednej z dostępnych lin do zjeżdżania - Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Zapora - punkt 2 na mapie

Po zbliżeniu się do zapory wymagane jest podjęcie decyzji w sprawie wyboru ścieżki do głównej części fabryki - możecie przejść po zaporze lub skorzystać z jednej z dostępnych lin do zjeżdżania.

Środkową częśc mapy patroluje wrogi pojazd opancerzony i unikanie go może być kłopotliwe - Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Centralny obszar z wozem opancerzonym - punkt 4 na mapie

Środkową częśc mapy patroluje wrogi pojazd opancerzony i unikanie go może być kłopotliwe. W celu zniszczenia tej maszyny powinniście skorzystać z min, TNT lub Panzerfausta (do zdobycia w rafinerii).

Okolica ta może stać się alternatywnym miejscem startu i możecie tu też dotrzeć jeśli wybraliście wcześniej boczną ścieżkę - Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Biuro stacji kolejowej - punkt 7 na mapie

Okolica ta może stać się alternatywnym miejscem startu i możecie tu też dotrzeć jeśli wybraliście wcześniej boczną ścieżkę. W pobliżu torów kolejowych są niektóre z celów misji, w tym również cel z listy do zamordowania.

To jeden z budynków, które trzeba obowiązkowo sabotować - Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Rafineria - punkt 8 na mapie

To jeden z budynków, które trzeba obowiązkowo sabotować. Do rafinerii możecie wkroczyć jednym z głównych wejść lub górnym pomostem. W środku trzeba dotrzeć do terminalu uważając m.in. na elitarnego snajpera.

To kolejna obowiązkowa lokacja do zbadania - Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Magazyn - punkt 10 na mapie

To kolejna obowiązkowa lokacja do zbadania. Musicie konkretnie dotrzeć do sejfu na piętrze magazynu i wykraść z niego manifest. Sejf możecie otworzyć wysadzając go lub odbierając klucz oficerowi z budynku.

To największa lokacja na mapie i piec musicie obowiązkowo sabotować - Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Główny piec - punkt 11 na mapie

To największa lokacja na mapie i piec musicie obowiązkowo sabotować. Do środka prowadzą główne ścieżki (północna i południowa) oraz sekretna od strony stalowni. Piec możecie zniszczyć doprowadzając do jego przeładowania.

Ogólne założenia misji 4

Miejscem akcji w czwartym etapie gry Sniper Elite 5 jest tytułowa fabryka wojenna Martressac - Sniper Elite 5: Mapa misji 4 (Wojenna fabryka) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry

Miejscem akcji w czwartym etapie gry Sniper Elite 5 jest tytułowa fabryka wojenna Martressac. Etap ten posiada dużą liczbą obowiązkowych i pobocznych zadań, przy czym nie są one przesadnie skomplikowane i powinniście się z nimi sprawnie uporać.

Pewnym utrudnieniem w trakcie zaliczania tej misji może być obecność pojazdu opancerzonego patrolującego centralną część fabryki i jeśli planujecie dokładniej zbadać mapę to warto rozważyć zniszczenie wrogiej maszyny. Sugerowane techniki zniszczenia wozu opancerzonego zestawiliśmy na kolejnej stronie solucji.

Misję domyślnie rozpoczyna się w kryjówce ruchu oporu, aczkolwiek w trakcie rozgrywania etapu możecie odblokować alternatywne miejsca startu i najlepsze naszym zdaniem jest to przy zachodnich torach kolejowych, dzięki któremu od razu rozpoczniecie bliżej wszystkich głównych celów misji. W przypadku domyślnego miejsca startu musicie najpierw wybrać ścieżkę do fabryki (np. przejście po tamie albo zjazd po linie), przy czym żadna z nich nie jest wyraźnie trudniejsza od pozostałych.

W misji 4 na zaliczenie czekają różne główne i opcjonalne zadania. Omówiliśmy je na kolejnych stronach naszego opisu przejścia gry:

  1. Infiltracja i eksploracji fabryki - Jest to początek zadania dotyczący dotarcia do głównej części mapy. W trakcie badania fabryki musicie uważać m.in. na pojazd opancerzony, przy czym można go zniszczyć.
  2. Sabotowanie fabryki - W misji 4 do ukończenia są 3 główne cele misji. Dwa z nich to akty sabotażu (zniszczenie pieca oraz rafinerii), a trzeci to kradzież manifestu ładunkowego Krakena. Trzeba odwiedzić 3 różne obszary fabryki.
  3. Poboczne zadania - W czwartej misji kampanii do zaliczenia są 2 opcjonalne zadania i dotyczą one sabotowania generatora oraz stalowni. Także i w tym przypadku należy odwiedzić unikalne miejsca na mapie.
  4. Matthaus Ehrlich - Jest on jednym z celów z listy i powiązane jest z nim wyzwanie. Nasz opis przejścia wyjaśnia jak zabić Ehrlicha szczurzą bombą (oraz jak pozyskać samą bombę).

Misja 4 pozwala pozyskać 19 sekretów i znajdziek. Są to 3 stoły warsztatowe, a także różne odmiany listów czy tajnych dokumentów. Ich lokalizacje uwzględniliśmy na mapie.