Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sniper Elite 5 - poradnik do gry

Sniper Elite 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Sniper Elite 5 - Misja 3
Sniper Elite 5 - Misja 3
Mokradła są domyślnym miejscem rozpoczęcia misji. Możecie przejść kawałek na północ i dotrzeć do świetnego punktu widokowego. Pozwala on używać snajperki do eliminowania wielu wrogów z dużych odległości bez alarmowania okolicy, w tym także snajperów z budynków otaczających klasztor.
Do opuszczenia wyspy używana jest łódź zlokalizowana na północnym krańcu mapy. Musicie uważać na licznych snajperów rozstawionych w okolicy - używajcie lornetki do odnajdywania ich i zabijajcie ich strzałami z dużej odległości.
Sekret jest na dużej skrzyni przy drodze prowadzącej do południowego mostu.
Orzeł jest na szczycie ruin na jednej z małych wysp. Oddajcie strzał z dużej odległości.
Powiększ mapę

Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji Sniper Elite 5 poradnik, solucja

Klasztor Beaumont Saint Denis to centralna lokacja misji 3 gry Sniper Elite 5. Mapa z naszego poradnika pokazuje najważniejsze lokacje oraz sekrety z klasztoru i okolic.

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2022

Legenda Sniper Elite 5 - Misja 3

Główne lokacje na mapie

Cel z listy

Sekrety i znajdźki

Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska - Spy Academy) z naszego poradnika do gry Sniper Elite 5 jest świetnym wprowadzeniem do głównego opisu przejścia. Zanim rozpoczniecie misję radzimy zapoznać się z klasztorem oraz otaczającymi go zabudowaniami. Na mapie zaznaczyliśmy najważniejsze lokacje, jak również sekrety i znajdźki możliwe do odblokowania, których do zgromadzenia jest 19.

Najważniejsze lokacje z mapy Beaumont Saint Denis

Do punktu widokowego dotrzecie od razu po rozpoczęciu misji (w jej domyślnym miejscu startu) - Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Punkt widokowy - punkt 1 na mapie

Do punktu widokowego dotrzecie od razu po rozpoczęciu misji (w jej domyślnym miejscu startu). Jest to doskonałe miejsce do oddawania dalekich strzałów i pozbywania się nazistów (w tym wrogich snajperów) z odległości kilkuset metrów. Nie trzeba się też dzięki temu martwić o to, że ktoś usłyszy wystrzały.

Znajduje się on przy głównej drodze prowadzącej w stronę centralnego budynku klasztoru - Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Posterunek (Checkpoint) - punkt 6 na mapie

Znajduje się on przy głównej drodze prowadzącej w stronę centralnego budynku klasztoru. Jest to w rezultacie bardziej oczywista ścieżka prowadząca do głównego celu misji. Alternatywnie możecie poszukać przejścia na tyłach kościoła zlokalizowanego na północny-wschód od posterunku.

Mniejszy kościół znajduje się we wschodniej części miasta i w drodze do niego musicie przede wszystkim unikać wykrycia przez snajperów - Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Kościół - punkt 8 na mapie

Mniejszy kościół znajduje się we wschodniej części miasta i w drodze do niego musicie przede wszystkim unikać wykrycia przez snajperów. Na szczycie kościelnej wieży przebywa oficer Bruhl z listem na temat miejsca głównego spotkania. Oprócz tego na tyłach kościoła możecie znaleźć alternatywną ścieżkę w stronę klasztoru.

To główny budynek na mapie, w którym zalicza się jeden z obowiązkowych celów misji - Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Klasztor - punkt 9 na mapie

To główny budynek na mapie, w którym zalicza się jeden z obowiązkowych celów misji. Do wielkiego budynku możecie wejść z kilku różnych stron i musicie spodziewać się napotkania licznych strażników. Bohater docelowo musi przedostać się na wieżę po to żeby podsłuchać rozmowę i zdobyć dane wywiadowcze.

Budynek akademi szpiegów znajduje się na północ od głównego budynku klasztoru - Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Akademia szpiegowska - punkt 12 na mapie

Budynek akademi szpiegów znajduje się na północ od głównego budynku klasztoru. Zbadanie tego miejsca pozwoli Wam na odblokowanie jedynego pobocznego celu misji z zamordowania instruktora i zadanie to jest początkowo ukryte. Na terenie akademii przebywa wielu żołnierzy, ale nie trzeba ich wszystkich atakować.

Obszar ewakuacji znajduje się na północnym krańcu mapy i jest on bardzo zdradliwy, bo w okolicy tej rozstawiło się wielu snajperów, którzy mogą skutecznie przeszkadzać w eksfiltracji - Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry
  1. Miejsce ewakuacji - punkt 13 na mapie

Obszar ewakuacji znajduje się na północnym krańcu mapy i jest on bardzo zdradliwy, bo w okolicy tej rozstawiło się wielu snajperów, którzy mogą skutecznie przeszkadzać w eksfiltracji. Dobrą taktyką działania może być rozstawienie w miejscu, z którego widać widać mniejsze wysepki po to żeby zabijać wrogów strzałami z dużej odległości.

Ogólne założenia misji 3

Znajdujący się na wyspie Klasztor Beaumont-Saint-Denis jest najważniejszym obiektem w trzeciej misji gry Snpier Elite 5 - Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji - Sniper Elite 5 - poradnik do gry

Znajdujący się na wyspie Klasztor Beaumont-Saint-Denis jest najważniejszym obiektem w trzeciej misji gry Snpier Elite 5. Oprócz wielopoziomowego głównego budynku klasztoru będziecie mieli okazję zbadać również okoliczne drogi i budynki. Mapa ta może przypominać labirynt, gdyż jest bardzo wertykalna i dostępna jest masa różnych mniej i bardziej oczywistych przejść. Radzimy na spokojnie zajmować się badaniem mapy po to żeby odkryć jak najwięcej optymalnych ścieżek i śladów.

Misję rozpoczniecie na południowym krańcu mapy i pierwszym zadaniem jest przeprawa przez plażę w stronę klasztoru. Pozwala ona w swojej początkowej fazie na bardzo skuteczne eliminowanie niektórych wrogów z dużych odległości. Sytuacja zmieni się drastycznie po dotarciu do terenów zabudowanych, w których eliminuje się wrogów głównie na krótkim i średnim dystansie.

Dużym problemem w tej misji są wrodzy snajperzy. Z racji bardzo gęstej zabudowy lokalizowanie ich może być sporym wyzwaniem, zaś oni sami dysponują dobrym polem widzenia. Musicie przede wszystkim dokładnie sprawdzać okolicę lornetką, a także błyskawicznie reagować na ostrzeżenia w postaci promieni światła odbijających się od lunety karabinu snajpera.

Podczas przechodzenia misji po raz pierwszy punkt startu jest odgórnie narzucony, ale możecie odblokować we własnym zakresie dwa kolejne i dzięki temu docelowo dysponować 3 możliwymi miejscami startu. Szczególnie interesujące może być to zachodnie (Pomost przemytników - Smugglers Landing), gdyż znajdziecie się od razu niedaleko drogi prowadzącej na wzgórze, na którym wybudowany jest klasztor.

W misji 3 na ukończenie czekają różne główne i opcjonalne zadania. Omówiliśmy je na kolejnych stronach naszego opisu przejścia gry:

  1. Ustalenie miejsce spotkania - Musicie najpierw zbliżyć się do głównej części wyspy, a następnie dowiedzieć się o planowanym spotkaniu w klasztorze. Jest to możliwe dzięki dokumentom lub podsłuchaniu rozmowy.
  2. Podsłuchanie spotkania i zdobycie danych o Krakenie - Karl musi przedostać się na jeden z wyższych poziomów klasztoru po to żeby podsłuchać przebieg spotkania wrogich oficerów i pozyskać akta Operacji Kraken.
  3. Poboczne zadanie - W misji 3 do zaliczenia macie tylko 1 opcjonalne zadanie, w ramach którego trzeba pozbyć się oficera odpowiedzialnego za trenowanie nowych szpiegów.
  4. Fabian Richter - Jest on jednym z celów z listy i domyślnie bierze udział w spotkaniu z głównego celu misji. Nasza solucja skupia się na opisaniu jak wykonać na Richterze powalenie z zaskoczenia.
  5. Ewakuacja - Dotarcie do łodzi na północnym krańcu mapy jest ostatnim krokiem i to niełatwym. Nasz opis przejścia prezentuje optymalną trasę ucieczki i wskazówki jak unikać kolejnych snajperów.

Misja 3 pozwala wejść w posiadanie 19 sekretów i znajdziek. Są to 3 stoły warsztatowe, a także różne odmiany notatek czy pamiątkowych przedmiotów. Ich lokalizacje uwzględniliśmy na mapie.