Sniper Elite 5: Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska) oraz opis lokacji Sniper Elite 5 poradnik, solucja Klasztor Beaumont Saint Denis to centralna lokacja misji 3 gry Sniper Elite 5. Mapa z naszego poradnika pokazuje najważniejsze lokacje oraz sekrety z klasztoru i okolic. Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2022 3333 Następna Opis przejścia Misja 3 - Akademia szpiegowska Ustalenie miejsca spotkania Poprzednia Opis przejścia Misja 2 - Okupowana rezydencja Ewakuacja Legenda Sniper Elite 5 - Misja 3 Główne lokacje na mapie Cel z listy Sekrety i znajdźki Mapa misji 3 (Akademia szpiegowska - Spy Academy) z naszego poradnika do gry Sniper Elite 5 jest świetnym wprowadzeniem do głównego opisu przejścia. Zanim rozpoczniecie misję radzimy zapoznać się z klasztorem oraz otaczającymi go zabudowaniami. Na mapie zaznaczyliśmy najważniejsze lokacje, jak również sekrety i znajdźki możliwe do odblokowania, których do zgromadzenia jest 19. Najważniejsze lokacje z mapy Beaumont Saint DenisOgólne założenia misji 3 Najważniejsze lokacje z mapy Beaumont Saint Denis Punkt widokowy - punkt 1 na mapieDo punktu widokowego dotrzecie od razu po rozpoczęciu misji (w jej domyślnym miejscu startu). Jest to doskonałe miejsce do oddawania dalekich strzałów i pozbywania się nazistów (w tym wrogich snajperów) z odległości kilkuset metrów. Nie trzeba się też dzięki temu martwić o to, że ktoś usłyszy wystrzały. Posterunek (Checkpoint) - punkt 6 na mapieZnajduje się on przy głównej drodze prowadzącej w stronę centralnego budynku klasztoru. Jest to w rezultacie bardziej oczywista ścieżka prowadząca do głównego celu misji. Alternatywnie możecie poszukać przejścia na tyłach kościoła zlokalizowanego na północny-wschód od posterunku. Kościół - punkt 8 na mapie Mniejszy kościół znajduje się we wschodniej części miasta i w drodze do niego musicie przede wszystkim unikać wykrycia przez snajperów. Na szczycie kościelnej wieży przebywa oficer Bruhl z listem na temat miejsca głównego spotkania. Oprócz tego na tyłach kościoła możecie znaleźć alternatywną ścieżkę w stronę klasztoru. Klasztor - punkt 9 na mapieTo główny budynek na mapie, w którym zalicza się jeden z obowiązkowych celów misji. Do wielkiego budynku możecie wejść z kilku różnych stron i musicie spodziewać się napotkania licznych strażników. Bohater docelowo musi przedostać się na wieżę po to żeby podsłuchać rozmowę i zdobyć dane wywiadowcze. Akademia szpiegowska - punkt 12 na mapieBudynek akademi szpiegów znajduje się na północ od głównego budynku klasztoru. Zbadanie tego miejsca pozwoli Wam na odblokowanie jedynego pobocznego celu misji z zamordowania instruktora i zadanie to jest początkowo ukryte. Na terenie akademii przebywa wielu żołnierzy, ale nie trzeba ich wszystkich atakować. Miejsce ewakuacji - punkt 13 na mapie Obszar ewakuacji znajduje się na północnym krańcu mapy i jest on bardzo zdradliwy, bo w okolicy tej rozstawiło się wielu snajperów, którzy mogą skutecznie przeszkadzać w eksfiltracji. Dobrą taktyką działania może być rozstawienie w miejscu, z którego widać widać mniejsze wysepki po to żeby zabijać wrogów strzałami z dużej odległości. Ogólne założenia misji 3 Znajdujący się na wyspie Klasztor Beaumont-Saint-Denis jest najważniejszym obiektem w trzeciej misji gry Snpier Elite 5. Oprócz wielopoziomowego głównego budynku klasztoru będziecie mieli okazję zbadać również okoliczne drogi i budynki. Mapa ta może przypominać labirynt, gdyż jest bardzo wertykalna i dostępna jest masa różnych mniej i bardziej oczywistych przejść. Radzimy na spokojnie zajmować się badaniem mapy po to żeby odkryć jak najwięcej optymalnych ścieżek i śladów. Misję rozpoczniecie na południowym krańcu mapy i pierwszym zadaniem jest przeprawa przez plażę w stronę klasztoru. Pozwala ona w swojej początkowej fazie na bardzo skuteczne eliminowanie niektórych wrogów z dużych odległości. Sytuacja zmieni się drastycznie po dotarciu do terenów zabudowanych, w których eliminuje się wrogów głównie na krótkim i średnim dystansie. Dużym problemem w tej misji są wrodzy snajperzy. Z racji bardzo gęstej zabudowy lokalizowanie ich może być sporym wyzwaniem, zaś oni sami dysponują dobrym polem widzenia. Musicie przede wszystkim dokładnie sprawdzać okolicę lornetką, a także błyskawicznie reagować na ostrzeżenia w postaci promieni światła odbijających się od lunety karabinu snajpera. Podczas przechodzenia misji po raz pierwszy punkt startu jest odgórnie narzucony, ale możecie odblokować we własnym zakresie dwa kolejne i dzięki temu docelowo dysponować 3 możliwymi miejscami startu. Szczególnie interesujące może być to zachodnie (Pomost przemytników - Smugglers Landing), gdyż znajdziecie się od razu niedaleko drogi prowadzącej na wzgórze, na którym wybudowany jest klasztor. W misji 3 na ukończenie czekają różne główne i opcjonalne zadania. Omówiliśmy je na kolejnych stronach naszego opisu przejścia gry: Ustalenie miejsce spotkania - Musicie najpierw zbliżyć się do głównej części wyspy, a następnie dowiedzieć się o planowanym spotkaniu w klasztorze. Jest to możliwe dzięki dokumentom lub podsłuchaniu rozmowy.Podsłuchanie spotkania i zdobycie danych o Krakenie - Karl musi przedostać się na jeden z wyższych poziomów klasztoru po to żeby podsłuchać przebieg spotkania wrogich oficerów i pozyskać akta Operacji Kraken.Poboczne zadanie - W misji 3 do zaliczenia macie tylko 1 opcjonalne zadanie, w ramach którego trzeba pozbyć się oficera odpowiedzialnego za trenowanie nowych szpiegów.Fabian Richter - Jest on jednym z celów z listy i domyślnie bierze udział w spotkaniu z głównego celu misji. Nasza solucja skupia się na opisaniu jak wykonać na Richterze powalenie z zaskoczenia.Ewakuacja - Dotarcie do łodzi na północnym krańcu mapy jest ostatnim krokiem i to niełatwym. Nasz opis przejścia prezentuje optymalną trasę ucieczki i wskazówki jak unikać kolejnych snajperów.Misja 3 pozwala wejść w posiadanie 19 sekretów i znajdziek. Są to 3 stoły warsztatowe, a także różne odmiany notatek czy pamiątkowych przedmiotów. Ich lokalizacje uwzględniliśmy na mapie. Następna Opis przejścia Misja 3 - Akademia szpiegowska Ustalenie miejsca spotkania Poprzednia Opis przejścia Misja 2 - Okupowana rezydencja Ewakuacja