Ymir | Bogowie polecani na start | Smite Smite poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Ymir
Podstawowe informacje | Zalety | Wady |
Poziom trudności: Średni Mobilność: Niska CC: Duże Obrażenia: Średnie Wytrzymałość: Wysoka | + bohater ten potrafi pełnić rolę tanka + crowd control + dobrze radzi sobie w roli supporta | - nie zadaje sporych obrażeń - Słabo radzi sobie z obozami w dżungli
|
Ymir jest postacią, która świetnie wspomaga swoich sojuszników. To naprawdę wytrzymały typ, który potrafi uziemić przeciwnika w miejscu. Dzięki swojej umiejętności pasywnej może nękać przeciwnika i zadawać mu zwiększone obrażenia. Ymir może przywołać ścianę lodu, aby zablokować przejście lub utrudnić przeciwnikowi odwrót. Świetnie sprawdza się to w trakcie walk w dżungli do odseparowania najważniejszego celu od sojuszników. Za pomocą swojej drugiej umiejętności, Glacial Strike, Ymir posyła w wybranym kierunku lodową falę uderzeniową, która zadaje obrażenia i spowalnia trafionych nią przeciwników. Frost Breath to kolejna umiejętność ograniczająca kontrolę ruchów przeciwnika - Ymir używa swojego oddechu, aby zamrozić przeciwnika nawet na ponad 2 sekundy. Nadzwyczajną umiejętnością tego boga jest Shard of Ice. Po jej aktywacji, Bóg ten jest w stanie zadać obrażenia AoE i spowolnić wszystkich otaczających go przeciwników.
Ymir to świetny czołg. Staraj się wykorzystać swoją odporność i umiejętności crowd control. Umiejętne spowalnianie lub odcinanie przeciwnikom drogi ucieczki za pomocą lodowej ściany może być odpowiednim kierunkiem do osiągnięcia sukcesu. Uważaj jednak przy stawianiu ścian, aby przez przypadek nie postawić sojusznika w trudnej sytuacji.