Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Smite - poradnik do gry

Smite - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

CONQUEST | Tryby gry - mapy | Smite Smite poradnik

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

CONQUEST

Tradycyjny tryb, który występuje we wszystkich grach tego typu. Dwie drużyny składające się z 5 graczy każda rywalizują ze sobą na otwartej mapie podzielonej na 3 alejki - górną (top), środkową (mid) i dolną (bottom). Alejki przedzielone są dżunglą czyli neutralnym obszarem mapy, gdzie można spotkać większe stwory. Każdy obóz w dżungli obstawiony jest przez określone potwory, po zabiciu których można otrzymać określone bonusy - zwiększone obrażenia, większa szybkość ruchu itd. Zadaniem każdej z drużyn jest zabijanie wrogich minionów, aby zdobywać kolejne poziomy doświadczenia i złoto niezbędne do zakupu określonych przedmiotów. Gracze muszą przedostać się w pobliżu wież obronnych umiejscowionych na każdej z alejek, które należy zniszczyć, aby przesunąć rozgrywkę bliżej bazy przeciwnika. Przed samą bazą znajduje się Fenix, który w przeciwieństwie do wież ma zdolność regeneracji. Zniszczenie Fenixa otwiera dostęp do bazy gdzie na graczy czeka ostatni, najtrudniejszy przeciwnik - Tytan. Po jego zabiciu rozgrywka kończy się. Tryb CONQUEST jest najpopularniejszym trybem gry w SMITE, a jednocześnie najbardziej wymagającym. Współpraca jest tutaj kluczem do sukcesu więc nie warto próbować robić wszystkiego na własną rękę.

Objaśnienie minimapy

Minimapa Conquest - CONQUEST | Tryby gry - mapy | Smite - Smite - poradnik do gry
Minimapa Conquest

1. Twoja baza w której zaczynasz rozgrywkę. Znajduje się tutaj również Twój Tytan, którego należy bronić gdy przeciwnicy wtargną do bazy.

2. Przyjazny Fenix - Ostatnia linia obrony przed bazą. Fenix potrafi atakować, a także w przeciwieństwie do pozostałych wież strażniczych, może się odrodzić.

3. Wieża strażnicza - zabudowanie, które należy bronić przed przeciwnikiem. Zdobycie wieży przesuwa rozgrywkę w głąb mapy. Należy niszczyć wieże przeciwnika, aby zdobyć nad nim przewagę. Wieże atakują pierwszy cel, który znajdzie się w zasięgu, ale priorytetem są tutaj miniony - chyba, że zaczniesz atakować pod wrogą wieżą przeciwnika to wtedy zaczną atakować Ciebie.

4. Obóz Harpii - zabicie ich gwarantuje zdobycie bonusowego złota.

5. Obóz z buffem do obrażeń - po zabiciu największego ze stworów otrzymasz bonus do zadawanych obrażeń, który utrzymuje się przez 2 minuty.

6. Obóz z buffem do szybkości ruchu i ataku - po zabiciu największego ze stworów otrzymać bonus do szybkości ruchu i szybkości ataku na 2 minuty.

7. Obóz z buffem do regeneracji many - po pokonaniu największego przeciwnika otrzymasz aurę, która zwiększy regenerację many Twojego Boga, a także zmniejszy cooldowny.

8. Olbrzym - Najsilniejszy przeciwnik w dżungli. Po jego pokonaniu otrzymasz buffa, któ®y zwiększy Twoje statystyki na 4 minuty.

9. Złota Harpia - Znacznie silniejsza Harpia od swoich mniejszych krewnych rozstawionych na mapie. Po zabiciu jej gwarantuje przypływ gotówki, a także doświadczenia dla całej drużyny.

10. Baza przeciwnika, gdzie znajduje się wrogi Tytan, którego należy zniszczyć, aby wygrać rozgrywkę.