ARENA | Tryby gry - mapy | Smite Smite poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
ARENA
Coś dla miłośników tzw. deatch matchy. W trybie Areny usunięto podział na alejki, dżunglę, wieże itd. Gracze mają do dyspozycji otwartą przestrzeń z portalami na jej końcach. Zasada rozgrywki jest bardzo prosta - przeprowadź własne miniony przez portal przeciwnika i nie pozwól, aby wrogie miniony przeszły przez Twój. Każda z drużyn startuje z 500 punktami i zadaniem graczy jest redukcja punktów przeciwnika do zera, aby wygrać. Są 3 drogi do redukowania punktów przeciwnika: zabicie wrogiego Boga daje ich 5, zabicie każdego wrogiego miniona to 1 punkt, każdy sojuszniczy minion odeskortowany do wrogiego portalu to także 1 punkt.
Objaśnienie minimapy
1. Twój portal, którego należy bronić żeby wrogie miniony nie zdołały przez niego przejść. Za portalem znajduje się Twoja baza, która ogrodzona jest ścianą.
2. Feniks, który strzeże wejścia do bazy.
3. Obóz z buffem do szybkości ruchu i ataku - po zabiciu największego ze stworów otrzymać bonus do szybkości ruchu i szybkości ataku na 2 minuty.
4. Obóz z buffem do obrażeń - po zabiciu największego ze stworów otrzymasz bonus do zadawanych obrażeń, który utrzymuje się przez 2 minuty.
5. Obóz z buffem do regeneracji many - po pokonaniu największego przeciwnika otrzymasz aurę, która zwiększy regenerację many Twojego Boga, a także zmniejszy cooldowny.
6. Portal przeciwnika do którego należy odeskortować własne miniony.