Ra | Bogowie polecani na start | Smite Smite poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Ra
Podstawowe informacje | Zalety | Wady |
Poziom trudności: Niski Mobilność: Średnia CC: Średnie Obrażenia: Wysokie Wytrzymałość: Niska | + Łatwość rozgrywki + Duże obrażenia na jednym celu + Obrażenia AoE + Postać dobra do szybkiego przepychania linii | - Skillshoty, które nie ułatwiają życia - Podatność na obrazenia - Bez many nie zdziała zbyt wiele |
Ra pełni rolę typowego Maga, który zadaje spore obrażenia z dystansu, a do tego świetnie pushuje linię. Każda umiejętność użyta przez tego Boga zwiększa jego prędkość poruszania się, a więc znacznie poprawia jego mobilność. Celestial Beam to pierwsza z umiejętności Boga Słońca. Ra przywołuje wiązkę światła, która rani każdego trafionego nią przeciwnika. Divine Light jest drugą, jednak znacznie ciekawszą umiejętnością tego bohatera. Ra otacza się wiązką światła, która może zostać zdetonowana, aby zadać obrażenia, a dodatkowo oślepić przeciwników. Bohater ten może również przywołać filar światła (Solar Blessing), aby uzdrowić sojuszników, którzy znajdą się w obszarze jego działania lub ranić przeciwników. Nadzwyczajną umiejętnością tego bohatera jest Searing Pain. Ra przywołuję wiązkę światła, którą puszcza w linii prostej, aby poważnie ranić przeciwników.
Ra potrafi zadać bardzo duże obrażenia obszarowe więc staraj się jak najszybciej wyczyścić falę minionów i spróbuj szczęścia na innej alejce. Pamiętaj jednak, że aby być skutecznym magiem trzeba trafiać umiejętnościami, a na początku wcale nie będzie to takie proste. Staraj się przewidzieć ruch przeciwnika i celuj umiejętnościami trochę przed cel w taki sposób, żeby znalazł się w nim w trakcie castowania.