Thor | Bogowie polecani na start | Smite Smite poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Thor
Podstawowe informacje | Zalety | Wady |
Poziom trudności: Niski Mobilność: Duża CC: Średnie Obrażenia: Duże Wytrzymałość: Niska | + Duże obrażenia + dodatkowe obrażenia w trakcie team fightów za sprawą umiejętności pasywnej + Stuny | - Mała wytrzymałość - Zaatakowanie w złym momencie może oznaczać śmierć |
Thor jest przedstawicielem assassynów, a więc specjalizuje się w zadawaniu obrażeń. Jego umiejętności zapewniają mu nawet całkiem spory crowd control. Dzięki swojej umiejętności pasywnej (Warrior's Madness), Thor otrzymuje bonus do zadawanych obrażeń za każdego wrogiego Boga, który znajduje się w jego pobliżu. Thor może rzucić swoim młotem (Mjolnir's Attunement) w kierunku wroga i zadać mu obrażenia. Warto tutaj pamiętać, że młot Thora zadaje obrażenia wszystkim celom przez które przeleci, a w trakcie powrotu zadaje podwójne obrażenia wrogim bohaterom. Ciekawą opcją jest również teleportacja do Mjolnira poprzez ponowne wciśniecie skilla - zapewnia to Thorowi naprawdę sporą mobilność i możliwość zaskoczenia przeciwnika. Drugą umiejętnością tego Boga jest Tectonic Rift - Thor uderza swoim młotem o ziemie stunując pobliskich wrogów. Berserker Barrage jest trzecim z kolei skillem, który sprawia, że młot Thora zaczyna się obracać i zadaje obrażenia co 4 sekundy. Nadzwyczajną umiejętnością Thora jest Anvil of Dawn - jeśli oglądałeś/łaś film z udziałem tego Boga to na pewno kojarzysz moment w którym Thor wyskakuje w powietrze po czym uderza z niesamowitą prędkością w ziemię powodując potężną falę uderzeniową. Tak właśnie wygląda ta umiejętność!
Thor świetnie sprawdza się w starciach drużynowych ze względu na możliwość ogłuszenia wielu celów na raz. Pamiętaj, że jeśli zdecydujesz się grać nim w roli Supporta to będziesz musiał przyjmować na siebie większość obrażeń więc staraj się chronić swojego ADC i zapewnić mu dogodną sytuację do zdobycia zabójstwa.