Hunter (Łowca) | Rodzaje Bogów | Smite Smite poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Hunter (Łowca)
Bogowie, którzy walczący na odległość, zadający obrażenia fizyczne, w większości za pomocą podstawowych ataków (Auto Attack). Duża część z nich posiada umiejętności ograniczające kontrolę ruchu przeciwnika (spowolnienie, ogłuszenie, odepchnięcie), jak i takie, które w trakcie rozwijania poziomu umiejętności zwiększają ich statystyki (obrażenia, szybkość ataku, szybkość ruchu itd.). Zadaniem Huntera jest ciągłe nękanie przeciwnika na odległość. Strzelcy są niezastąpionym źródłem obrażeń w końcowej fazie gry i właśnie dlatego są podstawowym celem dla przeciwników stąd też wymagają ochrony. Najlepszymi przykładami są: Artemis, Neith, Rama.
Zalety | Wady |
+ bardzo duże obrażenia + atakują z dystansu + spora mobilność | - bardzo duża odpowiedzialność, szczególnie w końcowej fazie rozgrywki - dobry Hunter musi skutecznie farmić - jeśli znajdzie się w samym centrum walki to ma małe szanse na przeżycie |