SIEGE | Tryby gry - mapy | Smite Smite poradnik
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
SIEGE
Drużyny składają się z 4 graczy każda, a sama mapa jest trochę mniejsza ponieważ oferuje jedynie dwie alejki. Na mapie rozmieszczone są standardowe wieżyczki, które należy niszczyć. W szybszym przepychaniu linii mogą pomóc machiny oblężnicze, które pojawiają się na mapie po zebraniu przez drużynę 100 punktów. Punkty zdobywa się za zabijanie stworów neutralnych w dżungli (5 punktów), zabicie wrogiego Boga (5 punktów) i zabijanie wrogich minionów (po 1 punkcie za każdego). Po zdobyciu 100 punktów na mapie pojawi się machina oblężnicza. Machiny te zachowują się jak miniony, ale mają więcej życia i zadają znacznie większe obrażenia. Co więcej, skupiają się przede wszystkim na zdobywaniu określonych celów, czyli burzeniu wież przeciwnika. Istotną sprawą jest możliwość teleportacji do przyjaznej machiny oblężniczej poprzez portal, który znajduje się w bazie. Na środku mapy pojawia się również NPC, po zabiciu którego NATYCHMIAST przywołasz machinę oblężniczą.
1. Tutaj zaczynasz rozgrywkę.
2. Feniks, który broni dostępu do Tytana.
3. Wieża strażnicza.
4. Obóz z buffem do szybkości ruchu i ataku - po zabiciu największego ze stworów otrzymać bonus do szybkości ruchu i szybkości ataku na 2 minuty.
5. Obóz z buffem do regeneracji many - po pokonaniu największego przeciwnika otrzymasz aurę, która zwiększy regenerację many Twojego Boga, a także zmniejszy cooldowny.
6. Obóz z buffem do obrażeń - po zabiciu największego ze stworów otrzymasz bonus do zadawanych obrażeń, który utrzymuje się przez 2 minuty.
7. Po zabiciu stwora neutralnego, który znajduje się w samym centrum mapy natychmiast przywołasz broń oblężniczą.
8. Wroga baza do której musisz się dostać.