Solucja (1) | Fabuła | Rig'n'Roll Tirowiec poradnik Rig'n'Roll: Tirowiec
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wytłuszczona, niebieska czcionka - postacie z gry.
Pogrubiony, zielony druk - lokacje związane z misjami.
Wytłuszczony, pomarańczowy druk - nazwy misji.
Pogrubiony, czerwony druk - limity czasu na wypełnienie poszczególnych misji.
Gra zaczyna się intrem, czyli filmem wprowadzającym w fabułę, na którym poznasz Matta Tiersona (ten w czerwonej bejzbolówce na obrazku). Koleżka ów zapozna cię, Nicku Armstrongu (postać pośrodku kadru) z firmą transportową o dumnie brzmiącej nazwie Nick Trucking, której właścicielem właśnie zostajesz, a której centrala mieści się w Oxnard . Matthew udzieli ci również kilku podstawowych wskazówek nt. prowadzenia rozgrywki, lokacji jakie możesz odwiedzać w czasie gry, oraz zapozna z komputerem znajdującym się w biurze. Poznasz również inną postać z gry - grubasa Crane'a (Cochraine Jones ).
Zanim Matt pożegna się z tobą przedstawi ci jeszcze twoją sekretarkę Pamelę urzędującą w pomieszczeniach biurowych. Potem koleżka ów zniknie - wsiąknie gdzieś na dobre - a twoim zadaniem będzie rozwikłać tę zagadkę fabularną, odnaleźć chłopaka.
W dzienniku podręcznego organizera (klawisz funkcyjny F3) możesz przeczytać o wydarzeniach, w których twoja postać będzie brała udział podczas rozgrywki. Pierwszy wpis w tym dzienniku dotyczy właśnie scenek zaprezentowanych w intrze.
Krótko po rozpoczęciu już właściwej gry powinien się do ciebie odezwać przez CB-radio grubas Crane z prośbą o pożyczenie klucza francuskiego do kół. Oczywiście Nick się zgodzi, zresztą Crane już sobie to narzędzie zdążył sam zabrać z garażu. Pamiętaj, że by "odebrać rozmowę" przez CB-radio musisz najpierw wcisnąć Enter, zaś jeśli nie nadążasz z czytaniem dialogów pojawiających się u dołu ekranu możesz wcisnąć klawisz pauzy (P), który nie tylko zatrzyma grę, ale również powiększy okienko dialogowe pokazując całą historię czatu z aktualnym rozmówcą.
Po jakimś dłuższym czasie swobodnej gry odezwie się Matt (jeszcze nie zdążył był zniknąć). Poprosi cię o pomoc w odebraniu z baru "60 mil" na postoju dla ciężarówek (truck stopie) przy południowym wyjeździe z Oxnard niejakiej Dorothy O'Leary , jego przyjaciółki. Misja ta nazywa się "Save Dorothy" ("Ocal Dorotkę"). Dorothy ma kłopoty, ściga ją kilku zbirów. Wypada pomóc przyjacielowi, kiedy prosi, czyli wcisnąć klawisz Y (od ang. "yes" - "tak" po polsku) gdy w czasie dialogu pojawia się pytanie czy pospieszysz z pomocą. Masz wówczas 10 sekund na podjęcie decyzji. Pamiętaj jednak, że przychylenie się do prośby przyjaciela skończy się anulowaniem wszystkich aktualnych zleceń, jeżeli akurat jakieś wykonujesz.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie