Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Droga do Sierocińca i ucieczka z Sherry | Posterunek policji w Resident Evil 2 Resident Evil 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 stycznia 2019

Krąż po parkingu unikając Tyrana, aż brama zostanie otwarta - Droga do Sierocińca i ucieczka z Sherry | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry
Krąż po parkingu unikając Tyrana, aż brama zostanie otwarta

Mając identyfikator możesz wrócić na parking policyjny i otworzyć bramę. Zanim brama się otworzy, przybędzie jeszcze Tyran. Możesz przed nim uciekać, zamiast tracić amunicję na walkę z nim. Wyjdź z parkingu i kieruj się w prawo, przez bramę na której opierają się zombie. Dalsza droga do Sierocińca nie jest długa i nie znajdziesz tam przeszkód innych, niż liczne psy zombie (używaj lekkiej amunicji - psy szybko się poddają nawet przy ataku z pistoletu).

Wejdź do sierocińca i przejdź przez drzwi na parterze - Droga do Sierocińca i ucieczka z Sherry | Posterunek policji w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Wejdź do sierocińca i przejdź przez drzwi na parterze. Na zapleczu znajdziesz drabinę prowadzącą do piwnicy. Zejdź tam i idź korytarzem, aż znajdziesz Sherry. Teraz biegnijcie razem do windy uciekając przed Tyranem. Nie walcz z nim - szkoda tracić amunicję. Mimo, że Sherry zatrzyma się przed windą, nie przejmuj się - ty musisz wejść do niej pierwszy: to aktywuje cutscenę i kończy rozdział Posterunku policji w Raccoon City, rozpoczynając przygody Claire w Kanałach.