Gniazdo. Jak zdobyć III poziom uprawnień w ogrodzie? | Resident Evil 2 Resident Evil 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Drugi etap gry w Gnieździe w Resident Evil 2, to ogród. Napotkasz tu nowych przeciwników: bio-zombie. Są nieco silniejsze niż zwykłe zombiaki, dodatkowo mogą cię zatruć podczas ataku. Łatwo je wyeliminujesz ogniem oraz poprzez rozbijanie pomarańczowych bąbli na ich ciałach.
Właz w ogrodzie
Przejdziesz do rozgałęzienia. Udaj się w lewą stronę, do ogrodu otwierając most przy terminalu. Do trzeciego obszaru po prawej stronie udasz się później.
Gdy dotrzesz do pomieszczenia kontrolnego, podejdź do maszyny ulokowanej przy szybie - weźmiesz z niej pojemnik. Teraz wejdź do ogrodu i po lewej stronie zlokalizuj właz.
Na owym włazie wyryte są losowe znaki: zapamiętaj je i wróć do poprzedniego pomieszczenia, gdzie wprowadzisz wspomniane znaki na komputerze przy ścianie. W ten sposób odblokujesz właz.
Wejdź do włazu. Na końcu korytarza znajdziesz przydatną mapę leżącą na stole. Wyjdź z pomieszczenia i przejdź do dużego obszaru na zakręcie. Wyeliminuj znajdujące się tu zombie i ze stolika weź złote trofeum.
Modulator sygnałów
Idź dalej korytarzem do drzwi na końcu. Po drodze uważaj na lizacze. Przejdź na szczyt schodów do małego magazynu i popatrz w lewo: znajdziesz tam modulator sygnałów - jest to przedmiot niezbędny do kontynuowania gry.
Wróć teraz do obszaru na zakręcie, gdzie znalazłeś trofeum. W ścianie znajdziesz panel elektryczny: włożysz do niego modulator, jednak po wcześniejszym jego wyregulowaniu.
Aby wyregulować modulator:
- Otwórz tryb inspekcji w ekwipunku wybierając modulator.
- Sprawdź jaki skrót (3 literowy) znajduje się na panelu i wybierz ten sam w modulatorze.
- Używając dwóch pokręteł przesuń wykres w taki sposób, by pokrywał się z drugim widocznym wykresem (nachodził na niego tak, że finalnie widzisz tylko jeden wykres) - odbywa się to na zasadzie prób i błędów, lecz nie powinno stanowić problemu.
Włóż modulator do środka, a przywrócisz zasilanie w pomieszczeniu. Wróć teraz do głównego komputera przy ogrodzie - najszybciej poprzez użycie tego samego włazu i drabiny na końcu korytarza, którędy tutaj wszedłeś z ogrodu.
Zdobądź roztwór
W głównym komputerze wprowadź teraz znaki, które znajdują się na spodzie trofeum. W ten sposób aktywujesz komputer w ogrodzie. Przejdź teraz przez ogród do laboratorium.
W laboratorium znajdziesz w lewym rogu specjalne urządzenie - włóż do środka zebrany wcześniej pojemnik. Twoim zadaniem jest dobranie ilości płynu tak, by wypełnił on właściwą ilość we fiolce, oznaczoną czerwoną kreską. Aby tego dokonać:
- Przelej cały płyn do największej fiolki$
Posiadasz teraz wypełniony pojemnik roztworem. Musisz teraz przejść przez właz na niższe piętro i przejść korytarzem do laboratorium (drzwi po lewej stronie za zakrętem w prawo na korytarzu). Na końcu pomieszczenia znajdziesz chłodnię: włóż do urządzenia pojemnik z roztworem.
Posiadając teraz schłodzony roztwór wróć do ogrodu, do pomieszczenia z głównym komputerem. Włóż pojemnik do urządzenia przy szybie, z którego wcześniej go wyciągnąłeś. Możesz teraz zebrać moduł do opaski z ogrodu. Uwaga - jeśli grasz Leonem, pojawi się teraz Tyran. Na szczęści ściga cię tylko w obszarze ogrodu - uciekaj więc teraz na rozdroże, by przejść do ostatniego obszaru.
Zdobycie G-Wirusa / leku dla Sherry
Na rozdrożu aktywuj przy terminalu ostatnie przejście do trzeciego obszaru. W pomieszczeniu napotkasz zamknięte drzwi: użyj modulatora sygnałów na panelu w ścianie, by przejść dalej. W ostatnim pomieszczeniu podejdź do głównej konsoli, skąd weźmiesz fiolkę. Teraz przygotuj się: gdy opuścisz pomieszczenie, rozpocznie się kolejna walka z bossem.