Sherry w Sierocińcu | Posterunek policji w Resident Evil 2 Resident Evil 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 stycznia 2019
Krótką historię w Resident Evil 2 rozegrasz jako dziewczynka Sherry w kampanii Claire. Nastąpi to zaraz po rozwiązaniu zagadki w Biurze komendanta i zebraniu identyfikatora.
Podnieś z krzesła maskotkę. Zbadaj ją w trybie inspekcji i otwórz jej zamek z tyłu i wyciągnij stamtąd klocek. Dołącz go do innych klocków w zabawce obok.
Zagadka polega na ustaleniu odpowiedniej kolejności klocków i odpowiednie ich obracanie, by uzyskać całe wzory figur geometrycznych. Gdy rozwiążesz zagadkę, weź ze środka nożyczki. Otwórz z ich pomocą przejście, przecinając taśmy trzymające prowizoryczne zabezpieczenie w ścianie.
W kolejnym pomieszczeniu wysuń szuflady z regału i wespnij się na nie. Przeskocz przez okno do sąsiedniego pokoju. Teraz podążaj na parter i przejdź przez otwarte drzwi. Na końcu znajdziesz mały pokoik i klucze zawieszone na ścianie - spróbuj ich dosięgnąć.
Teraz rozpocznie się ucieczka przed komendantem. Uciekaj tą samą drogą, którą schodziłeś na parter. Ukryj się za białą szafką w pokoju z meblami. Pozwól komendantowi przejść obok (musisz przesuwać się za szafką unikając jego wzroku i cały czas kucając).
Po chwili pójdzie i odsunie jedno z łóżek - potem zacznie wracać korytarzem. Wtedy przemknij za jego plecami i przejdź aż do samego końca pokoju, obok białych drzwi. Tam schowaj się za regałem i czekaj.
Na koniec zabierz klucze komendantowi, biegnij na parter i spróbuj otworzyć drzwi do sierocińca. Są zamknięte - biegnij więc na zaplecze, gdzie przedtem próbowałeś wziąć klucze. Tam wątek zakończy się.