Zakupy i Modyfikacje | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zakupy i Modyfikacje
Arc Welder (Spawarka Łukowa)
Casual - 225 | Normal - 300 | Hard - 325 | Insane - 375 |
Dostępna od samego początku. Spawarka jest idealną bronią na stosunkowo bliskie odległości. Sprawdza się wspaniale przy eliminowaniu żołnierzy w pojazdach, jak również unieszkodliwianiu piechoty. Atakujemy kilku wrogów na raz, krótkimi seriami rażąc kolejne ich grupy. Powodujemy w ten sposób chwilowy paraliż, a jeśli dołączymy do tego uderzenie (najlepiej w plecy), otrzymamy śmiercionośne połączenie.
Arc Welder 3rd Arc (Trzeci Łuk Spawarki)
Casual - 225 | Normal - 300 | Hard - 325 | Insane - 375 |
Dostępny po zakupie spawarki łukowej . W trakcie walki porazimy jednego przeciwnika więcej. Nie odczujemy tego zbytnio jeśli zastosujemy taktykę opisaną wyżej. Atakujmy krótkimi seriami grupy przeciwników, a odniesiemy podobny efekt. Broń wcale nie ogranicza się wtedy do 2 czy 3 celów.
Smart Arc (Inteligentny Łuk Spawarki)
Casual - 150 | Normal - 200 | Hard - 225 | Insane - 250 |
Dostępny po zakupie spawarki łukowej . Ulepszenie powoduje że spawarka nie razi sojuszników.
Arc Welder Ammo (Amunicja do Spawarki Łukowej)
Casual - 225 | Normal - 300 | Hard - 325 | Insane - 375 |
Dostępny po zakupie spawarki łukowej . Dodatkowa ilość amunicji którą możemy upchać w plecaku jest zawsze mile widziana.
Salvage Collector (Zbieracz Złomu)
Casual - 25 | Normal - 25 | Hard - 25 | Insane - 25 |
Dostępny od samego początku. Umożliwia zbieranie złomu bez konieczności wysiadania z pojazdu (również mecha). Znacznie ułatwia kolekcjonowanie drogocennego surowca.
Remote Charges (Ładunki Zdalne)
3 Ładunki | Casual - 25 | Normal - 50 | Hard - 50 | Insane - 50 |
4 Ładunki | Casual - 75 | Normal - 100 | Hard - 100 | Insane - 125 |
5 Ładunków | Casual - 100 | Normal - 125 | Hard - 125 | Insane - 150 |
6 Ładunków | Casual - 100 | Normal - 150 | Hard - 175 | Insane - 175 |
7 Ładunków | Casual - 125 | Normal - 175 | Hard - 200 | Insane - 225 |
8 Ładunków | Casual - 150 | Normal - 200 | Hard - 225 | Insane - 250 |
9 Ładunków | Casual - 175 | Normal - 225 | Hard - 250 | Insane - 275 |
10 Ładunków | Casual - 175 | Normal - 250 | Hard - 275 | Insane - 300 |
11 Ładunków | Casual - 200 | Normal - 275 | Hard - 300 | Insane - 350 |
12 Ładunków | Casual - 225 | Normal - 300 | Hard - 325 | Insane - 375 |
Dostępne od samego początku. Kolejne ładunki które możemy podłożyć dostępne są w miarę ich wykupywania. Ulepszenie to zwiększa jedynie ilość ładunków które możemy podłożyć przed momentem detonacji.
More Charge Ammo (Amunicja Ładunków Zdalnych)
Casual - 250 | Normal - 350 | Hard - 375 | Insane - 425 |
Pozwala nosić przy sobie więcej zdalnych ładunków (ale nie zastawiać, od tego mamy ulepszenie widoczne powyżej).
Ore Additive (Dodatkowa Ruda)
Casual - 25 | Normal - 50 | Hard - 50 | Insane - 50 |
Dostępna po wykonaniu 2 zadań pobocznych . Nieznacznie zwiększa ilość rudy którą pozyskujemy ze złóż rozmieszczonych w świecie gry.
Proximity Mines (Miny Zbliżeniowe)
Casual - 175 | Normal - 250 | Hard - 275 | Insane - 300 |
Dostępne po wykonaniu 5 zadań pobocznych . Miny detonowane są przy kontakcie, a ich wybuch rani również nas. Bardzo dobrze sprawują się przy wysadzaniu pojazdów w zadaniach typu przejęcie, czy atak EDF, a także konwój (przy założeniu że pojazdy mamy zniszczyć, a nie przejąć).
Proximity Mines Ammo (Dodatkowe Miny Zbliżeniowe)
Casual - 200 | Normal - 250 | Hard - 275 | Insane - 300 |
Dostępne po zakupie min zbliżeniowych . Więcej min które możemy włożyć do plecaka.
Smart Mines (Inteligentne Miny)
Casual - 150 | Normal - 200 | Hard - 225 | Insane - 250 |
Dostępne po zakupie min zbliżeniowych . Sprawia, że ładunki które zastawimy nie zrobią nam krzywdy przy detonacji. Niezwykle przydatne ulepszenie.
Personnel Detector (Wykrywacz Jednostek)
Casual - 100 | Normal - 150 | Hard - 175 | Insane - 175 |
Dostępny po wykonaniu 8 zadań pobocznych . Wbrew pozorom nasza mini-mapa nie zaznacza w dokładny sposób naszych przeciwników przed wykupieniem tego ulepszenia. Dopiero po jego nabyciu będziemy widzieć wszystkich wrogów, a nie jak wcześniej- tylko tych którzy nas zaatakują.
Grinder (Rozcieracz)
Casual - 225 | Normal - 300 | Hard - 325 | Insane - 375 |
Dostępny po wykonaniu 12 zadań pobocznych . Z dosyć dużym opóźnieniem wypluwa z siebie odbijające się od obiektów ostrza. Chociaż mogą one razić kilku przeciwników na raz, broń nie jest rewelacyjna.
Fast Grinder (Szybsze Ładowanie Rozcieracza)
Casual - 225 | Normal - 300 | Hard - 325 | Insane - 375 |
Dostępne po zakupie rozcieracza . Sprawia, że możemy oddawać strzały nieco szybciej.
Explosive Discs (Wybuchające Dyski Rozcieracza)
Casual - 400 | Normal - 550 | Hard - 600 | Insane - 675 |
Dostępne po zakupie rozcieracza . Ulepszenie zwiększa skuteczność broni i w połączeniu z szybszym jej ładowaniem sprawia, że całość nabiera jakiegoś sensu.
Quantum Multiplier (Powielacz Kwantowy)
Casual - 50 | Normal - 75 | Hard - 75 | Insane - 100 |
Dostępny po wykonaniu 18 zadań pobocznych . Dzięki temu ulepszeniu zwiększymy ilość tak zwanych Singularity Bomb (Bomba Grawitacyjna), które możemy znaleźć w bazach wroga. Przeszukanie wrogich fortyfikacji to jedyny sposób na wejście w ich posiadanie.
Stone Breaker (Łamacz Skał)
Casual - 75 | Normal - 75 | Hard - 75 | Insane - 75 |
Dostępny po wykonaniu 25 zadań pobocznych . Jest raczej kosmetyczną zmianą w stosunku do poprzedniego młota. Skala zniszczeń które siejemy z jego pomocą wydaje się być nieznacznie większa.
Shattermaster (Mistrz Rozwałki)
Casual - 100 | Normal - 125 | Hard - 125 | Insane - 150 |
Dostępny po wykonaniu 35 zadań pobocznych . Jest raczej kosmetyczną zmianą w stosunku do poprzedniego młota. Skala zniszczeń które siejemy z jego pomocą wydaje się być nieznacznie większa.
Rocket Launcher (Wyrzutnia Rakiet)
Casual - 325 | Normal - 450 | Hard - 500 | Insane - 550 |
Dostępna po uwolnieniu sektora Parker . Sprawdza się dobrze przy niszczeniu budynków, oraz pojazdów wroga. W szczególności po wykupieniu dodatkowej amunicji.
Heat-Seeking Rockets (Rakiety Ciepłoczułe)
Casual - 300 | Normal - 400 | Hard - 450 | Insane - 500 |
Dostępne po zakupie wyrzutni rakiet . Pozwalają na zablokowanie celownika na danym celu (żołnierzu, lub maszynie). Niemniej, sam proces namierzania takiego delikwenta trwa kilka sekund.
Multi-Rockets (Wielokrotne Rakiety)
Casual - 175 | Normal - 250 | Hard - 275 | Insane - 300 |
Dostępne po zakupie wyrzutni rakiet . Dzięki nim wystrzelimy na raz maksymalnie trzy rakiety, lecące obok siebie w linii poziomej. Przytrzymujemy przycisk strzału aby załadować więcej niż jeden pocisk. Modyfikacja generalnie miła i przydatna przy niszczeniu zabudowań.
Rocket Ammo (Amunicja Rakietowa)
Casual - 300 | Normal - 350 | Hard - 375 | Insane - 400 |
Dostępna po zakupie wyrzutni rakiet . Bez zmian - jeśli możemy wykupić dodatkową amunicję (większą ilość rakiet "przy sobie") do przydatnej broni, robimy to.
Level 1 Armor (Pancerz Poziom 1)
Casual - 150 | Normal - 200 | Hard - 225 | Insane - 250 |
Dostępny po uwolnieniu sektora Parker . Praktycznie niezbędny. Powiększa nasz pasek życia, a tym samym ilość ciosów które możemy przyjąć przed zgonem.
Guerrilla Express (Ekspres Partyzancki)
Casual - 25 | Normal - 50 | Hard - 50 | Insane - 50 |
Dostępny po uwolnieniu sektora Dust . Po jego wykupieniu będziemy mogli przemieszczać się z jednej kryjówki partyzantów do drugiej. Robimy to z poziomu mapy świata, wybierając miejsce docelowe naszej błyskawicznej podróży.
Nano Forge (Karabin Nanobotowy)
Casual - 575 | Normal - 700 | Hard - 750 | Insane - 825 |
Dostępny po uwolnieniu sektora Dust . Szybki, wygodny, przydatny. Dobry przy niszczeniu budynków (z naciskiem na wieże), oraz pojedynczych jednostek. Przy samochodach sprawdza się nieco gorzej. Jeśli chodzi o myśliwce EDF, jest po prostu nieoceniony, niszcząc je zazwyczaj po 2 trafieniach.
Nano Enhance (Nano Ulepszenia)
Casual - 375 | Normal - 500 | Hard - 550 | Insane - 625 |
Dostępne po zakupie karabinu nanobotowego . Wzmacnia siłę każdego z wystrzelonych pocisków. Dziury w ścianach od tej pory będą zauważalnie większe.
Nano Ammo (Amunicja do Nanokarabinu)
Casual - 375 | Normal - 500 | Hard - 550 | Insane - 625 |
Dostępne po zakupie karabinu nanobotowego . Obowiązkowa pozycja dla każdego kto nie lubi wracać co chwilę do bazy po dodatkową amunicję.
Level 2 Armor (Pancerz Poziom 2)
Casual - 225 | Normal - 300 | Hard - 325 | Insane - 375 |
Dostępny po uwolnieniu sektora Badlands . Po jego nabyciu, nasz pasek życia zostaje otoczony przez nowy wskaźnik, obrazujący nasz dodatkowy pancerz. W praktyce można powiedzieć że nasza wytrzymałość rośnie dwukrotnie, albowiem ten wskaźnik, podobnie jak żywotność - regeneruje się automatycznie poza walką.
Jetpack (Plecak Odrzutowy)
Casual - 475 | Normal - 650 | Hard - 725 | Insane - 800 |
Dostępny po uwolnieniu sektora Oasis . Chociaż nie pozwoli nam swobodnie latać po czerwonej planecie, to znacznie ułatwi wspinanie się na szczyty i zabudowania, a tym samym- zwyczajnie umili nam grę.
Jetpack Recharge (Szybsze Ładowanie Plecaka)
Casual - 375 | Normal - 450 | Hard - 475 | Insane - 525 |
Dostępne po zakupie plecaka odrzutowego . Modyfikacja ta powoduje szybszą regenerację energii plecaka. Niemniej- nadal będziemy musieli stanąć na twardym gruncie, zanim ponownie będziemy mogli się wybić.
Radiation Shielding (Ochrona przed Radiacją)
Casual - 100 | Normal - 150 | Hard - 175 | Insane - 175 |
Dostępne po ukończeniu misji Hammer of the Gods . Ulepszenie niezbędne do ukończenia głównego wątku fabularnego. Pozwala na poruszanie się po zajętej przez Maruderów, południowo-wschodniej części Badlands.
Thermobaric Rockets (Wyrzutnia Termobaryczna)
Casual - 925 | Normal - 1250 | Hard - 1375 | Insane - 1550 |
Dostępna po uwolnieniu sektora Free Fire Zone . Szalenie kosztowna i równie skuteczna przy niszczeniu zabudowań. Niekwestionowanym minusem broni jest niestety bardzo mała ilość rakiet które możemy mięć przy sobie (tylko dwie sztuki).
Thermobaric Ammo (Amunicja Termobaryczna)
Casual - 1600 | Normal - 2000 | Hard - 2200 | Insane - 2400 |
Dostępna po zakupie wyrzutni termobarycznej . Jeśli tylko nas na nią stać, to z całą pewnością powinniśmy ją nabyć. Dzięki temu ulepszeniu, jedyny minus broni termobarycznej zostaje nieco złagodzony, a my zabieramy ze sobą więcej śmiercionośnych rakiet.