Misje główne - Oasis | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Oasis
11. Access Denied

![]() | ![]() |
Zabijamy kilku wrogów we wskazanym budynku #1 , a następnie biegniemy do kolejnego z naszych celów, gdzie ruch oporu ustawił coś na kształt barykady #2 . Po kilku chwilach przybywają pojazdy EDF, które wysadzamy wyrzutnią rakiet lub minami zbliżeniowymi , czy też ładunkami zdalnymi .
![]() | ![]() |
Czekają nas trzy ataki ze strony wroga. Każdorazowo, na naszej mini-mapce zobaczymy trasę atakujących pojazdów. Możemy do obrony wykorzystać stacjonarną wyrzutnię rakiet umieszczoną na terenie bazy #1 . Jeśli zdarzy nam się przepuścić jakiś pojazd, nie ma tragedii. Pod budynkiem wyczyszczonym na początku zgromadzą się wszystkie siły wroga #2 , tylko czekając na nas i nasze rakiety.
nagroda za ukończenie: 75 złomu + dodatek za morale.
12. Blitzbrieg

![]() | ![]() |
Do zniszczenia mamy w sumie pięć czołgów, atakujących stopniowo. Pierwszy będzie nadciągał z południa #1 , dwa kolejne z północy, ostatnie zaatakują z obu kierunków na raz. Do ich wysadzania używamy wyrzutni rakiet #2 (około czterech rakiet w dolną część czołgu powinno wystarczyć). Uzupełniamy amunicję w skrzyniach z zaopatrzeniem .
![]() | ![]() |
Staramy się pozostawać w ciągłym ruchu, ponieważ cały czas narażeni jesteśmy na ostrzał zarówno ze strony piechoty #1 , jak i czołgów #2 .
nagroda za ukończenie: 100 złomu + dodatek za morale.