Misje główne - Badlands | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Badlands
08. Emergency Response
Na dwóch zaznaczonych na mapie posterunkach #1 EDF, musimy wybić wszystkich stacjonujących żołnierzy #2 . Przeciwników nie ma zbyt wielu, dlatego bez problemu powinniśmy wyczyścić pierwszy obszar.
Drugi natomiast kryje pod garażem po lewej stronie miłą niespodziankę w postaci mecha #1 . Uzbrojeni w metalową zbroję bez problemu zabijamy wszystkich żołnierzy #2 , a chwilę później - wysadzamy w powietrze kilka samochodów EDF które wjadą na nasz teren.
nagroda za ukończenie: 75 złomu + dodatek za morale.
09. Catch and Release
Razem z naszym małym oddziałem partyzantów #1 , podjeżdżamy na pobliskie wzgórze grze zajmujemy dogodną pozycję strzelecką, z naszym nanokarabinem w rękach #2 . Zabijamy każdego przeciwnika w zasięgu wzroku, pozostawiając jednak w spokoju zaznaczony samochód.
Do którego zbliżamy się #1 , kiedy tylko wszyscy żołnierze wokół padną martwi. Trafiamy za sterami działka energetycznego, a naszym celem stanie się każdy myśliwiec w zasięgu wzroku #2 .
Nie zapominamy również o ścigających nas samochodach EDF #1 . Dziura w ziemi #2 zakończy przygodę porwanego przez nas generała, a tym samym- naszą misję.
nagroda za ukończenie: 75 złomu + dodatek za morale.
10. Air Traffic Control
Misja teoretycznie do wykonania na dwa sposoby. Cichy i tradycyjny. Jednak wydaje się, że jakiekolwiek ciche rozwiązywanie problemów w Guerrilla jest praktycznie niewykonalne ze względu na mechanikę gry i sztucznej inteligencji przeciwników. Dlatego też czym prędzej biegniemy do myśliwców #1 i podkładamy pod ich skrzydłami bomby #2 .
Do kolejnych maszyn dostajemy się wąskimi wąwozami #1 , a kiedy już wszystkie pięć myśliwców zostanie zaminowanych (ewentualnie zniszczonych przez nas "ręcznie" nanokarabinem , jeśli zdążą wystartować przed podłożeniem bomb), uciekamy z terenu bazy przebijając się przez wysoki mur naszym młotem #2 .
nagroda za ukończenie: 100 złomu + dodatek za morale.