Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misje główne - Badlands | Guerrilla poradnik Red Faction: Guerrilla

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Badlands

08. Emergency Response

1 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
2 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Na dwóch zaznaczonych na mapie posterunkach #1 EDF, musimy wybić wszystkich stacjonujących żołnierzy #2 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Na dwóch zaznaczonych na mapie posterunkach #1 EDF, musimy wybić wszystkich stacjonujących żołnierzy #2 . Przeciwników nie ma zbyt wielu, dlatego bez problemu powinniśmy wyczyścić pierwszy obszar.

3 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Drugi natomiast kryje pod garażem po lewej stronie miłą niespodziankę w postaci mecha #1 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Drugi natomiast kryje pod garażem po lewej stronie miłą niespodziankę w postaci mecha #1 . Uzbrojeni w metalową zbroję bez problemu zabijamy wszystkich żołnierzy #2 , a chwilę później - wysadzamy w powietrze kilka samochodów EDF które wjadą na nasz teren.

nagroda za ukończenie: 75 złomu + dodatek za morale.

09. Catch and Release

4 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
5 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Razem z naszym małym oddziałem partyzantów #1 , podjeżdżamy na pobliskie wzgórze grze zajmujemy dogodną pozycję strzelecką, z naszym nanokarabinem w rękach #2 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Razem z naszym małym oddziałem partyzantów #1 , podjeżdżamy na pobliskie wzgórze grze zajmujemy dogodną pozycję strzelecką, z naszym nanokarabinem w rękach #2 . Zabijamy każdego przeciwnika w zasięgu wzroku, pozostawiając jednak w spokoju zaznaczony samochód.

6 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Do którego zbliżamy się #1 , kiedy tylko wszyscy żołnierze wokół padną martwi - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Do którego zbliżamy się #1 , kiedy tylko wszyscy żołnierze wokół padną martwi. Trafiamy za sterami działka energetycznego, a naszym celem stanie się każdy myśliwiec w zasięgu wzroku #2 .

7 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Nie zapominamy również o ścigających nas samochodach EDF #1 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Nie zapominamy również o ścigających nas samochodach EDF #1 . Dziura w ziemi #2 zakończy przygodę porwanego przez nas generała, a tym samym- naszą misję.

nagroda za ukończenie: 75 złomu + dodatek za morale.

10. Air Traffic Control

8 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
9 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Misja teoretycznie do wykonania na dwa sposoby - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry

Misja teoretycznie do wykonania na dwa sposoby. Cichy i tradycyjny. Jednak wydaje się, że jakiekolwiek ciche rozwiązywanie problemów w Guerrilla jest praktycznie niewykonalne ze względu na mechanikę gry i sztucznej inteligencji przeciwników. Dlatego też czym prędzej biegniemy do myśliwców #1 i podkładamy pod ich skrzydłami bomby #2 .

10 - Misje główne - Badlands - Guerrilla - Red Faction: Guerrilla - poradnik do gry
Do kolejnych maszyn dostajemy się wąskimi wąwozami #1 , a kiedy już wszystkie pięć myśliwców zostanie zaminowanych (ewentualnie zniszczonych przez nas

Do kolejnych maszyn dostajemy się wąskimi wąwozami #1 , a kiedy już wszystkie pięć myśliwców zostanie zaminowanych (ewentualnie zniszczonych przez nas "ręcznie" nanokarabinem , jeśli zdążą wystartować przed podłożeniem bomb), uciekamy z terenu bazy przebijając się przez wysoki mur naszym młotem #2 .

nagroda za ukończenie: 100 złomu + dodatek za morale.